رئیس جمهور عراق در دیدار وزیر دفاع استونی، ابراز امیدواری کرد که جنگ اوکراین متوقف شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جدیدترین شماره فصلنامه «رشد آموزش ریاضی» در مطلبی اهمیت آموزش معلمان و تغییر رویکرد و همسو شدن‌ آن‌ها با برنامه‌های جدید آموزشی را شرح می‌دهد.
خوانمی، جدیدترین خرید فوتبال اسپانیاست که از رئال بتیس به الریاض پیوست.
وزیر خارجه مصر به موضع‌گیری درباره سوریه پرداخت و خواستار حل و فصل بحران این کشور شد.
سفیر آمریکا در بغداد که در امور ریز و درشت عراق دخالت می‌کند در مصاحبه‌ای به سفر السودانی نخست وزیر عراق به واشنگتن پرداخت.
سخنگوی وزارت خارجه قطر با اشاره به نقش این کشور در تسهیل مذاکرات میان ایران و آمریکا، گفت: قطر بر ضرورت حل اختلافات از راه مسالمت آمیز تاکید دارد.
نشست شورای وزارتی امنیت ملی عراق به ریاست السودانی برگزار شد و در آن گزارش مفصلی از سفر هیئت عراقی به واشنگتن، ارائه شد.
سئول به موضع گیری درباره اموال بلوکه شده ایران در کره جنوبی پرداخت و درباره حل موضوع به شکل روان ابراز امیدواری کرد.
ده‌مرده‌ئی تصریح کرد: این درمان با بکارگیری محصول تولید یک شرکت ایرانی متعلق به بنیاد برکت محقق می‌شود و در دو مرحله جراحی دو روزه؛ در گام نخست پوست بیمار برداشته می‌شود و در روز بعد با انجام کار تجزیه، پوست جدید به بیمار تزریق می‌شود.
مدیر عامل شرکت آرامکو عربستان به موضع‌گیری درباره روند امور در میدان گازی آرش پرداخت.
وزیر خارجه ترکیه به موضع گیری درباره سوریه و جنگ اوکراین و روابط با یونان پرداخت.
سخنگوی وزارت کشور عراق در موضع گیری جدید خود درباره اربعین گفت: درباره ایران باید بگوییم که هر فردی که گذرنامه نداشته باشد، سند ویژه ای خواهد داشت که مجوز ورود به خاک عراق محسوب می‌شود.
وزیر نفت کویت بار دیگر مدعی شد که این کشور به همراه عربستان به طور مشترک مالک میدان گازی آرش هستند.
نولان می‌گوید: وقتی من با محققان پیشرو در زمینه هوش مصنوعی در حال حاضر صحبت می‌کنم، آن‌ها به معنای واقعی کلمه این را - در حال حاضر - به عنوان «لحظه اوپنهایمر» خود می‌دانند. آن‌ها به تاریخ نگاه می‌کنند تا بگویند: مسئولیت دانشمندان در حال توسعه فناوری‌های جدید که ممکن است عواقب ناخواسته‌ای داشته باشد، چیست؟
وزیر نفت کویت اعلام کرد که حفاری و تولید در میدان گازی الدره(آرش) را آغاز خواهد کرد.
باشگاه الاهلی پیشنهادی رسمی برای ستاره افریقایی من‌سیتی ارائه خواهد کرد.
سومین اجلاس وزرای ارتباطات و فناوری اطلاعات کشورهای عضو سازمان اکو با حضور و حمایت اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران برگزار می‌شود.
جدیدترین آمار ستاد مرکز پزشکی حج و زیارت در مدینه در زمینه‌های ویزیت، بستری ، مددکاری، امداد و انتقال، نسخ‌ درمانی، خدمات پرستاری و پاراکلینیک ارائه شد.
وزیر خارجه عمان به تشریح موضع این کشور در قبال جنگ اوکراین پرداخت و خواستار پایان دادن به آن شد.
وزیر ورزش و جوانان با حضور در مجموعه ورزشی آزادی از روند بازسازی استادیوم فوتبال این مجموعه بازدید کرد.
وزارت کشور عراق روز سه شنبه بیانیه ای درخصوص ورود اتباع خارجی به این کشور در مراسم پر ازدحام و میلیونی مانند اربعین صادر کرد.
با ادامه ماجرای مسمومیت‌ها از یک سو، فرضیات مطرح شده پیرامون چرایی آن‌ها و از سوی دیگر، ورود مسئولان به ماجرا، ابعاد جدی‌تری به خود گرفت. در مهم‌ترین سطح این سخنرانی رهبر انقلاب و موضع‌گیری شفاف ایشان پیرامون ماجرای مسمومیت‌ها بود که در محافل رسانه‌ای و در سطوح ارشد تصمیم‌گیری اثرگذار بود
رئیس جمهور فرانسه امروز با نقض قوانین بین المللی در لزوم عدم مداخله در امور داخلی کشورهای مستقل، موضع گیری جدیدی علیه ایران داشت.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا امروز به موضع گیری درباره ایران پرداخت.
رئیس کمیسیون اروپا امروز با نقض قوانین بین المللی در خصوص لزوم عدم دخالت در امور داخلی کشورهای مستقل، با حمایت از اغتشاشات پراکنده اخیر در ایران گفت: باید با هم روی تحریم‌ ها کار کنیم!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ