وزارت خارجه روسیه ابراز امیدواری کرد که ماموریت آژانس بین المللی برای بازدید از نیروگاه اتمی زاپروژیا بدون کارشکنی صورت گیرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک رسانه روسی نوشته مسکو برای کمک به ایران در زمینه حفاظت از منابع آبی اعلام آمادگی کرده است.
رئیس‌جمهور ترکیه قصد دارد در دیدار با رئیس‌جمهور روسیه آمادگی خود برای میانجی‌گری بین مسکو و کی‌یف را مطرح کند.
وزیر راه و شهرسازی از آمادگی وزارت راه وشهرسازی برای تدوین ضوابط برای رونق تولید مسکن در شورای عالی شهرسازی و معماری خبر داد و گفت: یکی از سیاست‌های وزارت راه وشهرسازی توسعه شهر‌ها در چارچوب قوانین و مقرارت شهری است.
دبیر انجمن سیمان با اشاره به رشد ۱۳ درصدی تولید سیمان و ۳.۲ درصدی کلینکر، بر آمادگی کامل این صنعت برای تامین سیمان مورد نیاز نهضت ملی مسکن تاکید کرد.
وزیر خارجه روسیه در سخنانی با اشاره به موضع‌گیری اخیر دبیرکل سازمان پیمان آتلانتیک شمالی تصریح کرد: اگر ناتو مخالف توقف درگیری‌ها در اوکراین است، مسکو برای این کار آمادگی دارد.
دیدار وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و سوریه در مسکو آخرین روندهای سیاسی منطقه‌ای در ارتباط با سوریه مورد بررسی قرار گرفت.
سخنگوی کرملین ضمن اظهار بی‌اطلاعی از جزئیات خبر مربوط به وضعیت سلامتی رئیس‌جمهور ترکیه، از آمادگی مسکو برای فراهم کردن مقدمات گفتگوی تلفنی پوتین و اردوغان خبر داد.
محمد مخبر و نخست وزیر قزاقستان مهر ماه سال گذشته نیز در حاشیه دومین مجمع اقتصادی خزر در مسکو دیدار و با اعلام آمادگی برای توسعه روابط و گسترش همکاری‌های تهران- آستانه، بر ارتقای سطح مبادلات تجاری فیمابین و رسیدن به رقم ۳میلیارد دلار در سال تاکید کردند.
محمد مخبر و نخست وزیر قزاقستان مهر ماه سال گذشته نیز در حاشیه دومین مجمع اقتصادی خزر در مسکو دیدار و با اعلام آمادگی برای توسعه روابط و گسترش همکاری‌های تهران- آستانه، بر ارتقاء سطح مبادلات تجاری فیمابین و رسیدن به رقم ۳میلیارد دلار در سال تاکید کردند.
معاون نماینده روسیه در سازمان ملل در نشست شورای امنیت برای بررسی تحولات سودان بر آمادگی مسکو برای کمک به خارطوم به منظور برقراری صلح تأکید کرد.
سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن با اشاره به تامین ۲۹ هزار هکتار زمین برای نهضت ملی مسکن و انجام روند الحاق ۱۹ هزار هکتار زمین، از آمادگی برای الحاق اراضی بخش خصوصی به منظور ساخت مسکن خبر داد.
وزیرخارجه روسیه اعلام کرده که مسکو به دنبال پایان هر چه سریعتر درگیری و جنگ در اوکراین است و در این زمینه آمادگی لازم را دارد.
رئیس انجمن انبوه‌سازان استان تهران گفت: سازندگان اعلام آمادگی کردند که منابع مالی طرح‌ها را به صورت مشارکت تأمین و در قبال آن به صورت تهاتر زمین یا واحد مسکونی دریافت کنند.
ونیسلاوسکی با تاکید بر اینکه حمله اوکراین به خاک روسیه حتی با استفاده از سلاح‌های اهدایی کشور‌های غربی قانونی است، گفت: تمام تاسیسات نظامی روسیه که در جنگ علیه اوکراین نقش دارند، اهداف نظامی قانونی هستند.
رئیس شورای عالی استان‌ها گفت: آمادگی کامل داریم که بافت‌های فرسوده را اصلاح و شورای عالی استان‌ها می‌تواند در تأمین مسکن استطاعت پذیر نقش آفرین باشد.
رئیس شورای عالی استان‌ها گفت: شورای عالی استان‌ها آمادگی کامل دارد که بافت‌های فرسوده را اصلاح کند و می‌تواند در تأمین مسکن استطاعت پذیر نقش آفرین باشد.
وزیر خارجه روسیه می‌گوید که غرب برای حل مساله اوکراین تاکنون پیشنهاد جدی مطرح نکرده و لفاظی آنها درباره آماده بودن برای مذاکره و آماده «نبودن» مسکو، منشاء شیطانی دارد.
کاخ کرملین در واکنش به ادعای کاخ سفید درباره آمادگی واشنگتن برای مذاکره با مسکو بر سر حل و فصل بحران اوکراین، اعلام کرد که روسیه آماده مذاکره است اما غرب باید درخواست‌های مسکو را بپذیرد.
سرپرست تیم ملی بوکس نونهالان کشور گفت: تیم ملی بوکس نونهالان کشور برای آمادگی و شرکت در مسابقات آسیایی، در ماکو اردو زد.
وزیر خارجه روسیه اعلام کرد اگر غرب منافع و مسائل امنیتی این کشور را در نظر داشته باشد، مسکو آمادگی گفت‌وگو را دارد.
وزیر دفاع انگلیس در گفتگوی تلفنی با همتای روس خود از آمادگی لندن برای کمک به روسیه و اوکراین جهت دستیابی به آتش بس خبر داد.
معاون فرمانده لشکر ۱۰۱ هوابرد ارتش آمریکا، از آمادگی این لشکر برای ورود به اوکراین در صورت تشدید تنش بین مسکو و کی‌یف خبر داد.
وزیر راه و شهرسازی از آمادگی شرکت‌های ایرانی برای حضور در کشور سوریه خبر داد و گفت: می‌توانیم در پروژه‌های بزرگ ساخت مسکن سوریه حضور داشته باشیم.
بانک مرکزی آمادگی خود را برای اعطای تسهیلات طرح بهسازی و نوسازی مسکن روستایی اعلام کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ