رئیس فدراسیون والیبال ابراز امیدواری کرد که تیم ملی زنان ایران به زودی در لیگ ملت‌ها حاضر باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پاکو خمس در حاشیه تمرین امروز تراکتور اعلام کرد به هیچ وجه به هواداران این تیم وعده قهرمانی نمی‌دهد.
وینیسیوس جونیور و رودریگو، دو ستاره برزیلی رئال مادرید، قصد دارند نامشان را در تاریخ این باشگاه جاودانه کنند.
یورگن کلوپ انتظار دارد که لیورپول قبل از بازی افتتاحیه لیگ برتر مقابل چلسی در ماه آینده، حرکت های بیشتری در بازار نقل و انتقالات انجام دهد.
مدیرعامل استقلال توانسته از برخی منابع پولی را تهیه کند و این مبلغ به زودی به حساب باشگاه خواهد نشست.
کای هاورتز، ستاره تازه وارد آرسنال، بعد از اولین بازی خود به هواداران وعده داد امسال به این تیم برای کسب جام کمک خواهد کرد.
رئال مادرید وعده جذابی به آردا گولر، ستاره جوان اهل ترکیه، برای پیوستن به این باشگاه و رد پیشنهاد بارسلونا داده است.
میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، احتمال حضورش روی نیمکت دو تیم رئال مادرید یا بارسلونا در آینده را رد نکرد.
پاری سن ژرمن به صورت جدی به دنبال جذب کانگ این لی، مدافع اهل کره جنوبی، است.
متئو آلمانی، مدیر بخش فوتبال بارسلونا، در پاسخ به سوالی در مورد جذب لیونل مسی، وعده داد که تابستانی جذاب و هیجان‌انگیز در انتظار هواداران بارسلوناست.
پنکیک بیشتر به عنوان یک صبحانه خوشمزه و مشهور در بسیاری از هتل‌ها و رستوران‌ها سرو می‌شود؛ همچنین یک میان وعده خوشمزه و جذاب برای کودکان است.
معمولا بیشتر کودکان اسمارتیز را به دلیل رنگ‌های جذاب و طعم شیرینش دوست دارند و ترجیح می‌دهند آن را به جای آجیل و خشکبار به عنوان تنقلات بخورند، اما آیا این میان وعده رنگارنگ و خوشمزه برای سلامت کودکان ضرر ندارد؟
مدیرعامل استقلال اعلام کرد که مشکلی برای جذب بازیکن خارجی وجود ندارد و به زودی یک بازیکن به خدمت گرفته می‌شود.
مدیرعامل استقلال اعلام کرد که مشکلی برای جذب بازیکن خارجی وجود ندارد و به زودی یک بازیکن به خدمت گرفته می‌شود.
مدیرعامل باشگاه استقلال پس از فسخ قرارداد با سیاوش یزدانی، از جذب یک بازیکن بزرگ در روز‌های آینده خبر داد.
زمان زیادی تا بسته شدن پنجره نقل و انتقالات زمستانی فوتبال ایران باقی نمانده و استقلال برخلاف وعده مدیرعامش، هنوز بازیکنی را جذب نکرده است.
تنوع صبحانه‌ها، آن‌قدر زیاد است که با صرف کمی زمان بیشتر می‌توانیم یک وعده کامل با انواع مکمل‌ها را جذب کنیم و در طول روز سیر بمانیم.
جمعی از دفاتر بسیج دانشجویی دانشگاه‌های آزاد سراسر کشور اعلام کردند: جناب آقای رئیسی هماهنگی بین دستگاه ها و پیگیری مجدّانه در سطح عالی، نوش داروی به سرانجام رسیدن وعده شما و تکلیف قانونی است که مجلس به عهده دولت قرارداده است، اما متاسفانه ظاهرا بستر این پیگیری ها که شورای عالی مسکن می‌باشد از ابتدای دولت جنابعالی تا به امروز تنها ۴ جلسه تشکیل و از آخرین جلسه آن بیش از ۸۰ روز گذشته است، حال آنکه طبق وعده قبلی بنا بر برگزاری دو هفته یکبار این جلسه بوده است که طبق یک محاسبه ساده بیش از ۳۰ جلسه شورای عالی مسکن در دولت فعلی تشکیل نشده است.
وعده های زیادی برای استفاده از ظرفیت جام جهانی ۲۰۲۲ قطر داده شده اما بررسی ۶ وعده اصلی در ارتباط با بهره گیری ایران از این فرصت در بخش گردشگری نشان می دهد، برنامه ها چندان محقق نشده است.
علی فتح‌الله‌زاده ترک عادت نکرد و از آن وعده‌های همیشگی و دهان پر کنش را داد، وعده ای که هرگز عملی نمی شود: جذب لیونل مسی!
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با وجود گذشت دو ماه از نقل و انتقالات همچنان به یحیی گل محمدی قول اطمینان از جذب مهاجم خارجی می دهد.
انتشار کلید اولیه آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی
ارز همراه حجاج ۵۰۰ یورو شد
وعده آجورلو برای جذب مربی و ستاره‌های بزرگ برای استقلال
حتی مدیران این باشگاه در انتظار عقد قرارداد رسمی با این بازیکن بودند و عکاس مخصوص باشگاه هم به ساختمان سرخ‌ها فرا خوانده شد اما گفته شد وعده یک تاجر استقلالی همه چیز را عقب انداخت

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ