سخنگوی ریاست جمهوری ترکیه ابراز امیدواری کرد که آتش بس اعلامی از سوی روسیه در اوکراین تمدید شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مشاور ارشد رئیس‌جمهور ترکیه امروز در سخنانی از نتایج مثبت مذاکرات درباره جنگنده‌های اف- ۱۶ با آمریکا ابراز امیدواری کرد.
مدیر ورزشی لخ پوزنان ابراز امیدواری کرد ستاره ایرانی این تیم به زودی به تیم ملحق شود.
وزیر خارجه یونان نسبت به حصول پیشرفت در مذاکرات با ترکیه پیرامون منطقه ویژه اقتصادی و فلات قاره ابراز امیدواری کرد.
«منتظر محمد» بازیکن عراقی که به تازگی به تیم استقلال پیوسته با ابراز خوشحالی از حضور در ترکیب این تیم گفت: امیدوارم بتوانم با تلاشم پاسخگوی حمایت هوادان باشم.
کاپیتان تیم ملی بسکتبال ابراز امیدواری کرد که با توجه به روند تمریناتش بتواند به ترکیب این تیم برای حضور در جام جهانی اضافه شود.
کاپیتان تیم ملی بسکتبال ابراز امیدواری کرد که با توجه به روند تمریناتش بتواند به ترکیب این تیم برای حضور در جام جهانی اضافه شود.
وزیر منابع آبی عراق ابراز امیدواری کرد که در پی سفر یک هیئت فنی به ترکیه، عراق شاهد بهبود نسبی وضعیت رهاسازی آب باشد با وجود اینکه تاکنون هیچگونه بهبودی وجود ندارد.
هافبک جدید پرسپولیس ابراز امیدواری کرد بتواند نمایش خوبی در ترکیب این تیم داشته باشد.
سرمربی تیم ملی ابراز امیدواری کرد هواداران فوتبال ایران و ازبکستان فردا نمایشی لذتبخش از تیم‌هایشان در دیدار نهایی مسابقات کافا تماشا کنند.
وزیر خارجه کشورمان در گفت‌وگوی تلفنی با «هاکان فیدان» وزیر امور خارجه جدید ترکیه، با تبریک انتصاب وی، ابراز امیدواری کرد همکاری‌های نزدیک دو کشور در دوره جدید ادامه و توسعه یابد.
رئیس جمهور با تبریک انتخاب رجب طیب اردوغان به عنوان ریاست جمهوری کشور دوست و همسایه ترکیه، ابراز امیدواری کرد در دوره جدید نیز روابط اقتصادی، سیاسی، امنیتی، فرهنگی و تجاری دو کشور بیش از پیش گسترش یابد.
رئیس جمهور در گفتگو تلفنی با رجب طیب اردوغان انتخاب مجدد وی را به عنوان ریاست جمهوری ترکیه تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد در دوره جدید نیز روابط دو کشور بیش از پیش گسترش یابد.
رئیس جمهور در گفتگو تلفنی با رجب طیب اردوغان انتخاب مجدد وی را به عنوان ریاست جمهوری ترکیه تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد در دوره جدید نیز روابط دو کشور بیش از پیش گسترش یابد.
سخنگوی کاخ کرملین ابراز امیدواری کرد که پویایی بالا بین ترکیه و روسیه در اجرای پروژه‌های مشترک حفظ شود.
مهدوی جلوه، سرعتی زن تیم ملی والیبال ابراز امیدواری کرد که نتایج خوبی در لیگ ملت‌ها به دست بیاید.
میسون مونت، هافبک چلسی، از موفقیت‌آمیز بودن عمل جراحی روی لگن خود خبر داد و ابراز امیدواری کرد به زودی به ترکیب چلسی برگردد.
رئیس جمهور ضمن تسلیت و ابراز همدردی با دولت و ملت ترکیه، با اعلام آمادگی کشورمان برای اجابت فوری نیازهای امدادی طرف ترکیه‌ایی، ابراز امیدواری کرد که با تلاش و تدابیر دولت ترکیه آلام مردم این کشور هر چه سریع‌تر تسکین یابد.
فدراسیون کشتی ایران با همدردی با مردم ترکیه، در پیامی به فدراسیون کشتی این کشور برای نجات کشتی‌گیران زیر آوار مانده ابراز امیدواری کرد.
رئیس‌جمهور ترکیه در نخستین واکنش به وقوع زلزله شدید در مناطق جنوبی این کشور ضمن تأکید بر کمک‌رسانی به مناطق زلزله‌زده ابراز امیدواری کرد که شمار جان‌باختگان این حادثه مهیب کم باشد.
رئیس جمهور ترکیه نسبت به دیدار با بشار اسد در نشست سه جانبه با همتای روسی خود ابراز امیدواری کرد.
مدافع تیم فوتبال استقلال از بازگشت سیاوش یزدانی به ترکیب این تیم ابراز خوشحالی کرد.
مدافع تیم فوتبال پرسپولیس ابراز امیدواری کرد مشکل کارت بازی اش روز شنبه حل شود.
الساندرا کمپدلی، سرمربی تیم ملی والیبال زنان ایران، ابراز امیدواری کرد که تیمش در فینال مسابقات کشورهای اسلامی دوباره برابر ترکیه قرار بگیرد.
شهروز همایونفرمنش، کاپیتان تیم ملی ب والیبال ایران ابراز امیدواری کرد که تیم ملی در مسابقه بعدی خود ترکیه را هم شکست دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ