رییس مرکز توسعه حل اختلاف کشور گفت: ستادهای صبر به عنوان جایگزین دادگاه و دادسرا، تلاش می‌کنند که بر مبنای عدل، انصاف و اخلاق راهی برای حل اختلافات پیدا کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مرکز راهبری ستادهای ویژه توسعه اقتصاد دانش‌بنیان معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، اقدام به انتشار فراخوان جذب کارگزاران توسعه نوآوری در صنعت کرد.
دانشجویان تحصیلات تکمیلی، ۳۰ میلیون ریال اعتبار اولویت‌های پژوهشی ستادهای توسعه فناوری دریافت می ‎کنند.
پژوهش‌های اولویت‌دار ستادهای توسعه فناوری از سوی مرکز توسعه فناوری‌های راهبردی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری اعتبار ویژه شبکه آزمایشگاهی دریافت می‌کنند.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس‌جمهوری با اشاره به اقتصاد دانش‌بنیان مردمی در قالب طرح‌های توسعه اقتصاد دانش‌بنیان و ذیل این شیوه‌نامه راهبردی و عملیاتی، این طرح را تشریح کرد.
نامی ضمن اعلام آماده باش به ستادهای پیشگیری، فرماندهی و پاسخ به بحران استان‌های تحت‌تأثیر هشدار قرمز و نارنجی هواشناسی گفت: با توجه به هشدارهای صادر شده و ضروری است کلیه مدیران بحران، فرمانداران، بخشداران و دهیاران مناطق تحت‌تأثیر هشدار قرمز و نارنجی هواشناسی بازدید میدانی داشته باشند تا از هرگونه خسارت احتمالی به مردم جلوگیری شود.
طبق مصوبه مجلس، تولید، انتشار و بازنشر هر گونه محتوا یا اخبار جعلی، خلاف واقع یا تخریب و توهین توسط هریک از نامزدهای انتخاباتی یا ستادهای آنان ممنوع و جرم است.
رئیس سازمان مدیریت بحران کشور با اشاره به صدور هشدار سطح قرمز سازمان هواشناسی گفت: ستادهای مدیریت بحران استان‌ها در آماده باش هستند.
مدیرکل دفتر ستاد ملی بازآفرینی شهری گفت: سامانه ستادهای بازآفرینی شهری پایدار قابلیت مدیریت برگزاری جلسات ستادها، گزارش تولید و نوسازی مسکن و اقدام مشترک اعضای ستادها را دارد.
اصفهان- رئیس اداره رفاه و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: این استان در نوروز ۱۴۰۲ میزبان بیش از ۳۴۰ هزار نفر در ستادهای اسکان بود و رتبه دوم اسکان فرهنگیان کشور را کسب کرد.
اصفهان- رئیس اداره رفاه و پشتیبانی اداره کل آموزش وپرورش استان اصفهان گفت: تاکنون بیش از ۳۱۱ هزار مسافر نوروزی در ستادهای اسکان آموزش و پرورش شهر اصفهان پذیرش شدند.
اصفهان- معاون پژوهش اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: از ابتدای فعالیت ستادهای اسکان نوروزی تاکنون، بیش از ۳۰۰ هزار مسافر در مدارس و فضاهای اسکان آموزش و پرورش اصفهان پذیرش شدند.
رئیس سازمان سوادآموزیبا اشاره به اینکه نیازمند ایجاد سوادهای آموزشی جدید هستیم،گفت: فراخوان بین المللی رهیافت‌های نوین سوادآموزی انجام می‌شود.
دبیر ستاد سفر کشور گفت: با توجه به تعطیلات پیش رو و حجم قابل توجه سفرها به ویژه در نیمه جنوبی کشور، ستادهای اجرایی خدمات سفر ۳۱ استان با هدف تامین مراکز اقامتی و پذیرایی آماده‌باش هستند.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس جمهور گفت: قرار است ستادهای توسعه فناوری موضوعی، شامل ستادهای نانو، بایو، کوانتوم و...تخصصی تر فعالیت کنند.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس جمهوری طی حکمی رضا سلطانعلی زاده را به عنوان «سرپرست مرکز راهبری ستادهای ویژه توسعه اقتصاد دانش بنیان» منصوب کرد.
معاون قرارگاه جهادی نوسازی مسکن شرکت بازآفرینی شهری ایران گفت: نوسازی ستادهای بازآفرینی شهری و نوسازی مساکن بافت فرسوده باید فعال شود.
بندرعباس- مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان گفت: زمین‌لرزه‌ای با قدرت ۵ ریشتر بندر کنگ در هرمزگان را لرزاند و در حال حاضر ستادهای بحران استان و شهرستان بندرلنگه تشکیل شده است.
مدیرکل دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان گفت: ستادهای ساماندهی امور جوانان بهترین جایگاه برای پیگیری مشکلات جوانان است.
سرپست معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از تشکیل هیئت‌های‌ اندیشه‌ورز در کنار ستادهای معاونت علمی خبر داد.
رئیس جمهور با تاکید بر ضرورت پیش‌بینی همه تمهیدات و زیرساخت‌های لازم برای تسهیل حضور زائران اربعین، از دستگاه‌های ذیربط خواست با روحیه جهادی و استفاده از همه ظرفیت ستادهای مردمی در این مسیر فعال باشند.
وزیر کشور گفت: حضور مسئولان محلی، استانی و ملی بلافاصله بعد از حادثه در متروپل درخشان بود و ستادهای بحران در سطوح مختلف در ساعات اولیه تشکیل شد.
واتس‌اپ در اروپا دوباره اخطار گرفت
برگزاری مراسم ۱۴ خرداد در حرم مطهر حضرت امام با رعایت محدودیت جمعیت شرکت کننده مواجه است و از پیروان حضرت امام در سراسر کشور عذرخواهی کرد و در عین حال خاطرنشان شده که ستادهای استانی در شهرهای مختلف نیز این مراسم را برگزار خواهند کرد. سی و سومین سالگرد ارتحال رهبر کبیر انقلاب اسلامی پس از دو سال وقفه (بواسطه فراگیری ویروس کرونا) امسال با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.
اگر حجاب دارای استانداردی از دید آقایان است، چرا مدام پررنگ و کمرنگ می شود؟ به نحوی که در بعضی جاها نادیده گرفته می شود و یا در برخی مواقع برخورد با آن پررنگ می شود؟ تقریبا همه مردم شاهدند که در ایام انتخابات، مقابله با بدحجابی تعلیق می شود و حتی حضور زنان با حجاب متفاوت در ستادهای کاندیداها، پررنگ تر از همیشه مشاهده می شود. به ویژه کاندیداهای اصولگرا برای اینکه به تعبیر خودشان آرای اقشار خاکستری و یا مردمی که گرایش کمتری به آنها دارند را جمع کنند، برای جذب کم حجابان در ستادهای خود مسابقه می گذارند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ