وزیر کشور گفت: حضور مسئولان محلی، استانی و ملی بلافاصله بعد از حادثه در متروپل درخشان بود و ستادهای بحران در سطوح مختلف در ساعات اولیه تشکیل شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: حتماً هفته آینده نشستی با حضور مسئولان بورس برگزار خواهیم کرد تا مشکلات این بخش ساماندهی شود.
مجید ناصری‌نژاد نماینده مردم شادگان درخصوص حادثه سوءقصد به خود گفت: ما در مراسم کلنگ‌زنی دانشکده پرستاری شادگان به همراه جمعی از مسئولین حضور داشتیم که یک فرد جوانی با یک بطری بنزین ۲-۳ لیتری آمد و بنزین را روی من ریخت.
مراسم گرامیداشت قربانیان حمله شیمیایی به سردشت با حضور جمعی از جانبازان این حادثه و برخی از مسئولین وزارت امور خارجه برگزار شد.
دیدار پرسپولیس و استقلال احتمالا با حضور 50 هزار نفر برگزار می‌شود.
روز گذشته در جلسه علنی مجلس از سوی ریاست مجلس و در پاسخ به مطالبات نمایندگان مجلس اعلام شد، امروز یک جلسه غیرعلنی با حضور مقامات ارشد اقتصادی دولت برگزار می شود؛ اما آنطور که یکی از اعضای هیات رییسه مجلس اعلام کرده، این جلسه به تعویق افتاده است.
روز گذشته در جلسه علنی مجلس از سوی ریاست مجلس و در پاسخ به مطالبات نمایندگان مجلس اعلام شد امروز یک جلسه غیرعلنی با حضور مقامات ارشد اقتصادی دولت برگزار می شود اما آنطور که یکی از اعضای هیئت رییسه مجلس اعلام کرده این جلسه به تعویق افتاده است.
رئیس، دبیرکل و عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال با نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا امروز دیدار و گفتگو کردند.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: برای افزایش امید، اولا باید «کرسی اعتراض» را به رسمیت شناخت، کسانی که اعتراض قانونی دارند باید بتوانند مطالبه گری کنند و مسائل و مطالب خودشان را بگویند. مسئولین نظام عوض دعوا‌های بی ارزش و اختلافات غیرضروری، دست به دست هم بدهند و از خرد جمعی استفاده کنند؛ از تک تک کسانی که در کشور هستند و دل در گرو انقلاب دارند، از هر گروه و حزب و دسته و طایفه‌ای که می‌خواهند باشند، استفاده کنند.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن مسئولیت همه حاکمان و مسئولین ما را در قوای سه گانه و در نیروهای مسلح برای خدمت رسانی بهتر و خالصانه تر به مردم سنگین‌تر کرد.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن مسئولیت همه حاکمان و مسئولین ما را در قوای سه گانه و در نیروهای مسلح برای خدمت رسانی بهتر و خالصانه تر به مردم سنگین‌تر کرد.
میز گردشگری دسترس پذیر ویژه معلولان کشور در نمایشگاه بین المللی گردشگری دارای غرفه بود تا فعالیت های خود را تشریح کند در این میان مسئولان کشور نیز با حضور در این غرفه برنامه‌هایی ارائه دادند
با اعلام خبر عفو گسترده رهبر معظم انقلاب با دستور رئیس قوه قضائیه، رؤسای دادگستری‌ها به همراه تیم‌های متشکل از قضات و مقام‌های قضائی کار بررسی و رصد پرونده محکومان و متهمان را آغاز کردند.
نشست تخصصی مسئولان کمیته ملی المپیک با مسوولان فدراسیون تنیس با هدف اعزام به بازیهای آسیایی 2022 برگزار شد.
رئیس جمهور حضور مردم بصیر در مراسم تشییع شهدای گمنام را آگاهانه، معنادار دانست و گفت: این حضور همچنین برای مسئولان مسئولیت‌آفرین بود تا تلاش خود را برای رفع دغدغه‌های مردم مضاعف کنند.
مراسم تشییع پیکر شهدای حادثه تروریستی ایذه صبح جمعه ۲۷ آبان ۱۴۰۱ با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان کشوری و استانی برگزار شد.
سران قوای مجریه، مقننه و قضائیه همچنین حضور همه مسئولان در رده‌های مختلف قوای سه گانه را در اجتماعات مردمی به ویژه جوانان، ضروری خواندند.
سران قوای مجریه، مقننه و قضائیه همچنین حضور همه مسئولان در رده‌های مختلف قوای سه گانه را در اجتماعات مردمی به ویژه جوانان، ضروری خواندند.
سران سه قوه بر لزوم تسریع در تقدیم برنامه هفتم توسعه کشور از طریق سازمان برنامه و بودجه به دولت و مجلس اسلامی تأکید کردند.
جنتی با تاکید بر اینکه تلاش حکومت‌های استکباری برای انحراف جوانان امت اسلامی به این خاطر است که می‌خواهند نگذارند از میان این جوانان، تهرانی مقدم‌ها برخیزند، گفت: پیشرفت‌های جوانان با ایمان ایران اسلامی ثابت می‌کند که بحمدالله تاکنون شکست خورده‌اند و از این پس نیز جز ناکامی دستاوردی نخواهند داشت.
در پی دستور رئیس قوه قضائیه، تعدادی از مسئولین سازمان زندان‌ها با حضور در بیمارستان محل بستری حادثه دیدگان آتش‌سوزی زندان اوین، در جریان رسیدگی به وضعیت درمانی آنها قرار گرفتند.
جلسه فدراسیون آسیایی موی تای در حاشیه رقابت‌های جوانان جهان با حضور نماینده ایران در مالزی برگزار شد.
پیکر ۸ قربانی سیلاب در روستای مزداران شهرستان فیروزکوه تشییع و به خاک سپرده شد. آئین تشییع جان‌باختگان حادثه سیل مزداران عصر امروز با حضور گروه‌های مختلف مردم و مسئولان و مدیران استانی برگزار شد. پیکر‌های ۸ قربانی سیلاب در روستای مزداران در فیروزکوه پس از تشییع با شکوه در آرامستان امامزادگان عبدالله و یحیی (ع) فیروزکوه به خاک سپرده شد.
مطالبه‌هایی پس از حضور جمع عظیمی از خانواده‌ها و دختران و مادران در اجتماع بزرگ «سلام فرمانده» در استادیوم آزادی رخ داد. در این روز زنان و مردان در اجتماعی بزرگ در کنار یکدیگر حضور داشتند و همین امر موجب شد که در افکار عمومی این مطالبه مطرح شود که چنین تجمعاتی در سایر زمینه‌ها هم رخ دهد و تسهیل و حمایت شود.
در پی حادثه خسارت‌بار سیل در بسیاری از نقاط کشور، رهبر انقلاب اسلامی در پیامی ضمن تسلیت به مصیبت‌دیدگان، از حضور سریع مسئولان و تلاش گروههای امدادی برای کمک به سیل‌زدگان تشکر کردند و ادامه این اقدامات و تلاش‌ها را خواستار شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ