سرپست معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از تشکیل هیئت‌های‌ اندیشه‌ورز در کنار ستادهای معاونت علمی خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
چذابه - رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان از راه‌اندازی هیئت‌های صلح در مرزهای اربعین حسینی استان همزمان با حضور زائران خبر داد.
سرپرست معاونت سیاسی و قضائی سازمان بازرسی از استقرار هیأت‌های بازرسی در کنسولگری‌های نجف و کربلا و رصدنحوه خدمات رسانی این دفاتر نمایندگی وزارت خارجه در ایام اربعین خبر داد.
جزئیات برپایی هیئت های دانش آموزی، از سوی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان تشریح شد.
فدراسیون فوتبال یک قانون عجیب برای منفعت مالی هیئت فوتبال استان‌ها در نظر گرفته است.
اولین جشنواره هیئت‌های ورزش‌های دریایی و ساحلی استان بوشهر در رشته‌های استند آپ بدل برد، اسکی روی آب، جت اسکی و قایق‌های تندرو برگزار شد.
رئیس سازمان هیئات و تشکل های دینی تبلیغات اسلامی کشور گفت: ۹۳ هزار تشکل مذهبی و دینی به شکل مردمی در کشور فعالیت می‌کنند. وی اضافه کرد: با احتساب هیئت‌های خانگی این آمار بیشتر هم می‌شود
نشست روسا و هیئت‌های ژیمناستیک قرار است روز شنبه آینده برگزار شود.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی نحوه بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات مجلس در هیئت‌های نظارت استان‌ را تعیین کردند.
الکساندر ماریکوفسکی، نماینده اوکراین ویدیویی را منتشر کرد در حالی که در آن در حال درگیری و زدو خورد با یک مسؤول روسی است و در حاشیه نشست همکاری اقتصادی در منطقه دریای سیاه پرچم اوکراین را باز می‌گرداند.
هنگام سخنرانی نماینده هیئت روسیه در سی‌امین سالگرد مجمع پارلمانی همکاری اقتصادی دریای سیاه در آنکارا، هیئت اوکراین اقدام به برافراشتن ‌پرچم کرده و شعارهایی را سرداد.
رئیس قوه قضاییه گفت: هیئت‌هایی را جهت تطبیق مصادیق با معیارهای پیش‌بینی شده تشکیل دهید تا این هیئت‌ها هر چه سریعتر فهرست زندانیان و محکومان مشمول عفو قرار گرفته را به خود آنها و جامعه اعلام کنند و در همین روزهای اعیاد دینی و ملی، حلاوت و شیرینی به کام مردم بنشیند.
رئیس قوه قضائیه گفت: هیئت‌هایی را جهت تطبیق مصادیق با معیارهای پیش‌بینی شده تشکیل دهید تا هر چه سریع‌تر فهرست زندانیان و محکومان مشمول عفو قرار گرفته را به خود آنها و جامعه اعلام کنیم.
رئیس قوه قضائیه گفت: توسعه هوشمندسازی رویه‌ها و فرآیندهای قضایی به «کوتاه کردن فرآیندها»، «کاهش هزینه‌ها» و «افزایش سرعت و سهولت پیشبرد امور قضائی مردم» می‌انجامد.
آبادان- نماینده مردم آبادان در مجلس خواستار اعطای حق رأی هیئت‌های ورزشی منطقه آزاد ارونددر مجامع انتخاباتی فدراسیون‌های ورزشی شد و گفت: قوانین مناطق آزاد باید به طور یکسان وعادلانه اجرا شود.
هیئت‌های عزاداری به مناسبت فرا رسیدن سالروز شهادت حضرت زهرا (س) و چهلم شهید مدافع امنیت «شهید آرمان علی وردی» در شهرک اکباتان تجمع خواهند کرد.
طبق مصوبه مجلس شورای اسلامی، قوه قضائیه و بانک مرکزی مکلف شدند تا در مراکز استان‌ها و شهرهای پرجمعیت کشور، هیئت‌های رسیدگی به اختلافات بانکی را دایر کنند.
در جلسه عصر امروز شورای عالی انقلاب فرهنگی که به ریاست رئیس جمهور برگزار شد، گزارشی از فعالیت هیئت‌های نظریه‌پردازی در ۱۸ سال گذشته ارائه شد.
مراسم عزاداری هیئت‌های دانشجویی به مناسبت اربعین حسینی (ع) با حضور رهبر معظم انقلاب برگزار خواهد شد.
مشهد ـ رئیس اداره نظارت و بازرسی جهاد کشاورزی مشهد گفت: در دهه آخر صفر کانکس‌های سیار نانوایی از سوی هیئت‌های مذهبی در شهرستان مشهد استقرار می‌یابند.
اسرای فلسطینی در ادامه روند اعتراضات فراگیر خود علیه سیاست سرکوبگرانه رژیم صهیونیستی، اقدامی جدید را در دستور کار قرار داده اند.
در پی دستور دادستانی تهران، عرضه نذورات و موادغذایی توسط هیئت‌های مذهبی در مناطق ۳ ، ۴ ، ۷ و ۸ تهران در مساجد، حسینیه‌ها، تکیه‌ها و ایستگاه‌های صلواتی، توسط بازرسان مورد نظارت قرار گرفت.
یکی از هیئت‌های قدیمی تهران «هیئت علی پیرزن» است که ١۵٠ سال قدمت دارد. این هیئت عزاداری در کوچه معروف به خشتی در محله امامزاده یحیی (ع) راه‌اندازی شده است. بانی این هیئت عزاداری مرحوم «حاج علی قنادها» برای راه‌اندازی و ماندگاری این هیئت حسینی زحمات بسیاری کشید.
رهبر معظم انقلاب در دیدار هیئات‌ عزاداری استان تهران تاکید کردند: سینه‌زنى عزاداران حسینى، همان وسیله‌اى است که می‌تواند محبّت و ولایت اهل‌‌بیت را از نسلى به نسل دیگر برساند.
دبیر کمیته راهبری و سامان‌دهی استفاده از ظرفیت‌های نخبگی و دانش‌بنیانی گروه صنعتی ایران‌خودرو، با بیان این‌که صنعت خودرو برای رشد به برنامه‌های نوآورانه نیاز دارد، گفت: ایجاد مراکز نوآوری در سطح گروه صنعتی ایران‌خودرو به منظور بهره‌مندی از ظرفیت‌های نخبگان و شرکت های دانش بنیان کشور دنبال می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ