پپ گواردیولا در تنها 15 سال فعالیتش به عنوان مربی فوتبال در سطح اول اروپا، توانسته برنده 34 جام شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مسئولان برگزاری مسابقات لیگ برتر در جریان بازی به صورت آنلاین گزارش های خود را به کمیته انضباطی ارسال می کنند.
تازه ترین گزارش صندوق حمایت از کودکان سازمان ملل ( یونیسف)، از کشته شدن دست کم ۴۳۵ کودک بیگناه سودانی در جریان جنگ داخلی میان ارتش و شبه نظامیان « واکنش سریع» این کشور حکایت دارد.
طالب ریکانی دقایقی پس از به ثمر رساندن گل برای صنعت نفت با کارت قرمز اشکان خورشیدی مواجه شد.
کارلو آنچلوتی امروز تایید کرد که ریکاوری لوکا مودریچ سریع‌تر از تصورات بوده و او احتمالا برابر اوساسونا در فینال کوپا دل ری بازی بازی خواهد کرد اما این اتفاق چگونه رخ داد؟
روزنامه بیلد تصاویری از تمرین امروز بایرن پشت درهای بسته منتشر کرد که نشان می‌دهد توماس توخل در این تمرین بسیار عصبانی بوده است.
طبق آخرین گزارش ها، چین مشغول آزمایش یک اینترنت بی سیم بسیار سریع با سرعت دانلود ۳۰۰ گیگابیت برثانیه است.
خبرنگار شبکه الجزیره شامگاه یکشنبه گزارش داد که درگیری‌ها بین نیروهای ارتش و نیروهای واکنش سریع در مقر نیروهای واکنش سریع در منطقه کافوری در شرق خارطوم در جریان است.
گزارش جالب و سریع و تند جواد خیابانی در دیدار هوادار و پرسپولیس را ببینید.
یک مطالعه جدید در دانشگاه کمبریج بریتانیا گزارش می‌دهد که یک پیاده روی سریع روزانه ۱۱ دقیقه‌ای می‌تواند کمک کند طولانی‌تر زندگی کنید.
نیرو‌های ویژه به افرادی گفته‌می‌شود که در آموزش‌های نظامی عمومی و تخصصی، شاخص‌بوده، و در عملیات‌های خاص، حضور می‌یابند. این نیرو‌ها در قالب تیپ‌های واکنش‌سریع در همه‌ی ارتش‌های دنیا سازمان‌دهی و تجهیز می‌شوند و با توجه به شرایط اقلیمی و وضعیت‌های خاص فرامنطقه‌ای، به صورت راهبردی اجرای عملیات می‌کنند. تیپ ۶۵ نیرو‌های ویژه واکنش سریع، مشهور به نوهد (نیرو‌های ویژه هوابرد) یا تیپ کلاه‌سبزها، از قدیمی‌ترین تیپ‌های ویژه در نیروی زمینی ارتش است. در این گزارش جهت یابی (کار با نقشه قطب نما و جی پی اس)، گشتی شناسایی برد کوتاه، متوسط و بلند، تیراندازی با سلاح‌های سبک و نیمه سنگین، اجرای هلی برن و نحوه استقرار در زمین، اجرای تاکسیرد، هدف زنی در شب و روز.
بر اساس گزارش طبقه‌بندی‌شده جدید و به‌روز شده وزارت انرژی ایالات متحده که توسط روزنامه وال‌استریت ژورنال به‌دست آمده، کووید احتمالا نتیجه نشت آزمایشگاهی بوده است.
نیرو‌های ویژه به افرادی گفته‌ می‌شود که در آموزش‌های نظامی عمومی و تخصصی، شاخص‌ بوده، و در عملیات‌های خاص، حضور می‌یابند. این نیرو‌ها در قالب تیپ‌های واکنش‌سریع در همه‌ی ارتش‌های دنیا سازمان‌دهی و تجهیز می‌شوند و با توجه به شرایط اقلیمی و وضعیت‌های خاص فرامنطقه‌ای، به صورت راهبردی اجرای عملیات می‌کنند. تیپ ۶۵ نیرو‌های ویژه واکنش سریع، مشهور به نوهد (نیرو‌های ویژه هوابرد) یا تیپ کلاه‌سبزها، از قدیمی‌ترین تیپ‌های ویژه در نیروی زمینی ارتش است. در این گزارش آشنایی با انواع برف و بهمن شناسی، آشنایی با ابزار جستجو و نجات دربرف، آشنایی صحیح از میله سونداژ در جستجو و نجات، تیراندازی دربرف با اسکی پرحرکت، انواع سرمازدگی، نحوه تهیه پناهگاه‌های برفی، اجرای راهپیمایی بردمتوسط و بررسی وضعیت محیط درشب، شناسایی منطقه کمپ چریکی و ایجادکمپ چریکی، آموزش اسکی.
حسن صالح حمیدزیچ، ملقب به براکو، که مدیر ورزشی بایرن مونیخ است، در روزهای اخیر با یان زومر و کنراد لایمر به توافق رسیده و این دو را باید بازیکن جدید بایرن مونیخ بدانیم.
فابیو گروسو، فیلیپو اینزاگی و آلبرتو جیلاردینو که در سال 2006 با ایتالیا قهرمان جهان شدند، حالا به عنوان مربی در سری B فوتبال ایتالیا کار می کنند و تیم‌های‌شان شانس اصلی صعود به سری A محسوب می شوند.
روزی روزگاری یک کابوس بزرگ بود، تیم ملی‌ای که چهار بار قهرمان جام جهانی شد. امروز اما یک تیم ملی معمولی است که به حذف‌های سریع عادت می کند.
دولت سوئیس پیشنهاد کرده گزارش دهی حملات سایبری به زیرساخت های حیاتی الزامی شود تا فعالیت هکرها آشکار و زنگ خطر سریع تر به صدا دربیاید.
طبق گزارش های جدید به نظر می رسد موتورلا قصد دارد یک موبایل با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع ۶۸ واتی و تراشه اسنپ دراگون ۸Gen۲ به بازار عرضه کند.
گزارش شاخص جهانی نوآوری ۲۰۲۲ منتشر شد و جمهوری اسلامی ایران دارای سریع ترین رشد عملکرد نوآوری و دومین کشور نوآور در منطقه آسیای مرکزی و جنوبی شده و نسبت به سال گذشته، ۷ رتبه صعود کرد.
شورای عالی قطر در واکنش به پیراهن خاص تیم ملی دانمارک برای جام جهانی 2022 بیانیه ای منتشر کرد.
بنابر گزارش میدانی به نقل از الجزیره انگلیسی، امروز –یک‌شنبه- آخرین تحولات از تداوم پیشروی‌های سریع و غیرمنتظره نیرو‌های اوکراینی در شمال شرق حکایت دارد. به‌گونه‌ای که ارتش کی‌یف در سه روز گذشته ارتش اوکراین بیش از یک سوم مناطق خارکف را که تحت کنترل روس‌ها بود، پس گرفته‌اند.
عربستان سعودی پس از انتشار گزارش رشد اقتصادی ۹.۹ درصدی در سه ماهه نخست امسال برآورد کرده بود که این نرخ در سه ماهه دوم به ۱۱.۸ درصد افزایش خواهد یافت.
طبق گزارش جدید چین تا ۲۰۳۲ میلادی در حوزه فضایی از آمریکا جلو می زند و قدرت برتر جهان می شود. این درحالی است که سرعت به کارگیری فناوری های نوین فضایی در چین ۵ تا ۶ بار سریع تر از آمریکا است.
طبق گزارش جدید چین تا ۲۰۳۲ میلادی در حوزه فضایی از آمریکا جلو می زند و قدرت برتر جهان می شود. این درحالی است که سرعت به کارگیری فناوری های نوین فضایی در چین ۵ تا ۶ بار سریع تر از آمریکا است.
رئیس دستگاه قضا گفت: گزارش تحقیق و تفحص از فولاد مبارکه تاکنون برای قوه قضائیه ارسال نشده است. همه جوانب قضیه دقیق و سریع مورد رسیدگی قرار بگیرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ