گزارش جالب و سریع و تند جواد خیابانی در دیدار هوادار و پرسپولیس را ببینید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لباس ستاره مصری لیورپول هنگام استقبال از بازیکن ژاپنی این تیم سوژه کاربران در شبکه‌های اجتماعی شده است.
بازنشر حضور علیرضا بیرانوند دروازه‌بان تیم پرسپولیس در ویژه برنامه نوروزی حامد آهنگی و سوالات چالشی آن در فضای مجازی سوژه شد.
ابرستاره پرتغالی در فیلم تبلیغاتی جدیدش با چندین بار لکنت زبان برای اعلام این برند تجاری سوژه خنده شد.
در وزن ۵۷ کیلوگرم مسابقه‌های بین‌المللی بوداپست، «میلاد والی‌ زاده» ۴ به ۳ «احمد محمدنژاد جوان» را شکست داد و صاحب دوبنده تیم ملی ایران در مسابقه‌های جهانی سال ۲۰۲۳ شد.
نگاه‌های یک خبرنگار زن به میچی باتشوایی ستاره تیم فوتبال فنرباغچه برخی از کاربران شبکه‌های اجتماعی را به خود جلب کرد.
افت ناگهانی فشار و در آخر بیهوش شدن یکی از اعضای گارد ملی فرانسه هنگام استقبال از امانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه سوژه کاربران شبکه‌های اجتماعی شد. منبع: ایرانیک
سجاد پذیرفته، ستاره تیم بسکتبال شهرداری گرگان و تیم ملی ایران که به ریباند‌های تک دست خود معروف است، به دلیل داشتن دست‌های بزرگ، سوژه فدراسیون جهانی (FIBA) شد.
​ رئیس جمهور اوکراین در سفری غیرمنتظره برای مذاکرات مهمی با ریشی سوناک دیدار کرد، که حرکات و تیک‌های عجیب زلنسکی در این سفر سوژه شبکه‌های اجتماعی شد.
سبک و فرم مداحی یکی از مداحان جوان در شب میلاد حضرت معصومه (س) در ورزشگاه حیدریان قم به سوژه داغ فضای مجازی تبدیل شده است
رفیعی درحالیکه با مویابل خود مشغول ضبط یک ویدیو است ناگهان مهدی ترابی را سوژه می‌کند که این ویدیو در فضای مجازی بازتاب زیادی پیدا کرده است.
آموزش شنا به سبک رونالدو سوژه ویژه ای در فضای مجازی شد.
لایی دیدنی قلی زاده به رابینسون، بازیکن تیم ملی آمریکا در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، امروز دوباره سوژه فیفا شد. منبع: فارس
ویدئویی از حامد حدادی ستاره بسکتبال ایران که توسط یک پیج تیک تاک در چین منتشر شده پربازدید شده است. این پیج که از خوشتیپ‌های چینی ویدئو‌هایی منتشر می‌کند روز گذشته از حامد حدادی ویدئویی منتشر کرده که در یکی از میادین یکی از شهر‌های چین درحال راه رفتن است. بیش از ۲.۲ میلیون نفر این ویدئو را مشاهده کرده و کاربران عربی نیز حامد حدادی را شناخته و نام او را ذکر کرده‌اند.
انیسه خزعلی معاون زنان ابراهیم رئیسی با انتشار ویدیویی که بر روی آن یک خانم دیگر به زبان انگلیسی حرف می‌زند سوژه فضای مجازی شده است.
حضور رونالدو، ستاره پرتغالی باشگاه النصر در مراسم سنتی‌ عربستان با پوششی‌متفاوت سوژه فضای مجازی شد. با اعلام رسانه‌های عربستانی؛ کریس رونالدو برای حضور در مراسم رقص با شمشیر عربستانی‌ها 40 میلیون یورو دریافت کرده است.
تیک‌های عجیب زلنسکی، به سوژه شبکه‌های اجتماعی تبدیل شد!
در روز‌هایی که شهر تهران با بارندگی برف و باران مواجه است، اقدام زیبای یک سرباز در روز بارانی تهران برای عبور عابران سوژه کاربران مجازی شد.
سفر محمد بن سلمان بن عبدالعزیز به استان العلا و بازدیدش از یک رستوران به شدت مورد توجه قرار گرفته است.
یک شهروند برزیلی شرکت کننده در مراسم ادای احترام به پله اسطوره فوتبال جهان مورد توجه شهروندان برزیلی قرار گرفته و آن‌ها با او عکس یادگاری می‌گیرند. این فرد که پیراهن تیم فوتبال سانتوس را به تن دارد نیکانور ریبریرو نام دارد. پله در سن ۸۲ سالگی پس از مبارزه با سرطان روده بزرگ درگذشت.
قبل از بازی برزیل و سوئیس ماموران جام جهانی اشتباه بزرگی را مرتکب شدند که سوژه رسانه‌ها شد.
تغییر لحن و استفاده از کلمه «آگاندیسمان» به جای آگراندیسمان (بزرگ نمایی، بزرگ گری) در چند ثانیه سخنرانیِ رئیسی باعث واکنش کاربران به این سخنرانی شد.
مکالمه انگلیسی فرهاد مجیدی در کنفرانس خبری را ببینید.
خبرنگار صداوسیما در ویدیویی از مخاطبین خود خواست نظرات خود در مورد «همجنس‌گرایی در ایران» را کامنت کنند تا در گزارش خود از آن‌ها استفاده کند!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ