روزی روزگاری یک کابوس بزرگ بود، تیم ملی‌ای که چهار بار قهرمان جام جهانی شد. امروز اما یک تیم ملی معمولی است که به حذف‌های سریع عادت می کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بعضی افراد وقتی زن باردار می‌بینند می‌گویند انگار هر لحظه ممکن است زمان زایمانت فرا برسد. زنان مختلف اندام‌های متفاوتی دارند و وزن آن‌ها با هم متفاوت است. شکل بارداری و اندازه‌ی شکم افراد در بارداری، با هم تفاوت دارد. حتی اگر قبلا بارداری و زایمان را تجربه کرده باشید، نمی‌توانید در مورد شرایط دیگران نظر بدهید. شکم یک زن هر چقدر هم که بزرگ باشد، نشان‌دهنده‌ی رسیدن زمان بارداری نیست و اگر همه‌چیز طبیعی پیش برود، زایمان در موعد مقرر انجام می‌شود.
«در حال حاضر حقوق کارگر ما با کشور‌های بسیار عقب مانده از جمله کشور‌های آفریقایی برابری می‌کند. طبیعتا وقتی یک کارگر می‌تواند در عراق حداقل ماهی ۶۰۰ دلار درامد داشته باشد، چرا این فرصت را از دست بدهد؟ عراق تنها کشوری نیست که کارگر ماهر ایرانی را جذب می‌کند. عربستان و ترکیه نیز از دیگر کشور‌هایی هستند که کارگران متخصص ایرانی را جذب می‌کنند. »
آیتم‌های دیگری از جمله دراختیارداشتن بازیکنان یا سطح تأثیرگذاری و میزان رشد در سال‌های اخیر هم باید ارزیابی شود. وقتی چنین باشد، پای باشگاه‌های ایرانی هم به میان می‌آید و آن‌ها در جمع بهترین‌های آسیا قرار می‌گیرند. این شاخصه‌ها دقیقا مواردی است که مورد تحقیق برای مرجع آماری موثق «اوپتا پاور» شده است تا از این حیث به معرفی ۱۰ تیم برتر باشگاهی در آسیا بپردازد. به طرز ناباورانه‌ای، در این تحقیق سه تیم ایرانی در بین ۱۰ تیم برتر آسیا قرار گرفته‌اند: پرسپولیس، استقلال و سپاهان.
وقتی بحث ورزش کردن به میان می‌آید، شما باید به دنبال برنامه‌ای منظم باشید که متناسب با شرایط زندگی‌تان است.
وقتی فعالیت درشکه و کالسکه‌ها در محله‌ها رواج پیدا کرد، اداره نظمیه در ۲۵آبان سال۱۲۹۹ اقدام به امتحان‌گیری از درشکه‌چی‌ها برای اعطای گواهینامه به آن‌ها کرد. برای دریافت تصدیق درشکه‌رانی، شرط‌هایی وجود داشت، از جمله اینکه سن درشکه‌چی نباید کمتر از ۲۰سال و سوء‌سابقه و فساد اخلاقی نداشته باشد.
بلینکن در نشست خبری مشترک با همتای ترکیه‌ای‌اش گفت: «ما اطمینان داریم که خیلی زود هر دو کشور را رسما در جمع ناتو می‌پذیریم. وقتی این اتفاق بیفتد، امنیت همه کشور‌های عضو از جمله ایالات متحده و ترکیه، تقویت می‌شود.» در برابر چاووش اوغلو گفت: «متاسفانه حامیان پ‌ک‌ک همچنان در سوئد حضور دارند. آن‌ها افرادی را به خدمت می‌گیرند و برای اقدامات تروریستی تامین مالی انجام می‌دهند و در خاک سوئد تبلیغ ترور می‌کنند. آن‌ها نمی‌خواهند که سوئد عضو ناتو شود.»
بلینکن در نشست خبری مشترک با همتای ترکیه‌ای‌اش گفت: «ما اطمینان داریم که خیلی زود هر دو کشور را رسما در جمع ناتو می‌پذیریم. وقتی این اتفاق بیفتد، امنیت همه کشور‌های عضو از جمله ایالات متحده و ترکیه، تقویت می‌شود.» در برابر چاووش اوغلو گفت: «متاسفانه حامیان پ‌ک‌ک همچنان در سوئد حضور دارند. آن‌ها افرادی را به خدمت می‌گیرند و برای اقدامات تروریستی تامین مالی انجام می‌دهند و در خاک سوئد تبلیغ ترور می‌کنند. آن‌ها نمی‌خواهند که سوئد عضو ناتو شود.»
کیانیان: در حوزه سیاست بله یک حاکمیت‌هایی هستند از جمله حاکمیت خودمان. آنقدر راجع به همه چیز تنگنا ایجاد می‌کنند که بی‌خودی همه چیز سیاسی می‌شود. مساله حاکمیت آب یک مساله سیاسی است، چون مساله اساسی کشور است. ولی به من می‌گویند چرا در هر کاری دخالت می‌کنی؟ زیدآبادی: وقتی شما گفتگو نمی‌کنید و آرای‌تان در معرض نقد قرار نمی‌گیرد نسبت به داشته‌های ذهنی‌تان خیلی توهم پیدا می‌کنید و خیال می‌کنید راه‌حل دارید و هرچه منزوی‌تر می‌شوید کمتر صحبت می‌کنید، کمتر نقد می‌شود و این تقویت می‌شود.
عداز ماجرای شهریور ۱۳۲۰ و رفتن رضا شاه از ایران فضا برای انجام یک سری فعالیت‌های روشنفکری از جمله فعالان اجتماعی باز شد. در این دوره یک سری از پزشکان و روشنفکران انجمن مبارزه با مصرف الکل و تریاک را راه انداختند. براساس اسناد موجوددر اوایل دهه بیست ۱۵ تا ۲۰ درصد تهرانی‌ها تریاک مصرف می‌کردند.
ممکن است ادرار قهوه‌ای یا قرمز به نظر برسد و این نشان می‌دهد که حاوی خون است. وقتی کلیه‌ها به هر دلیلی آسیب ببینند؛ از جمله بیماری کلیوی، سنگ کلیه، سرطان، کیست یا التهاب کلیه و ... باعث ضعیف شدن کلیه‌ها و نشت خون می‌شود. ادرار کف‌آلود نیز می‌تواند نشان‌دهنده نشت پروتئین در کلیه باشد.
وقتی آقامحمدخان قاجار در سال ۱۲۱۱ ه. ق. به تفلیس حمله کرد، احتمالاً نمی‌توانست حدس بزند یکی از دختران مسیحی که با خود به اسارت می‌آورد، در آینده‌ای نزدیک تبدیل به یکی از معتمدان دربارش خواهد شد. «گلبدن خانم» از جمله مسیحیان گرجی بود که در تفلیس به اسارت درآمد و در اختیار خاندان حاجی ابراهیم خان اعتمادالدوله شیرازی قرار گرفت.
کارشناس محیط زیست: آلودگی می تواند صدمات جبران ناپذیری بر سلامت شهروندان تهرانی وارد کند. وقتی این وضعیت در بلند مدت تکرار می شود می تواند بخش عمده ای از جمعیت شهر را درگیر بیماری های مزمنی از جمله سرطان ریه و دستگاه تنفسی بکند.
آیت‌ الله العظمی مکارم شیرازی گفتند: امروز جامعۀ ما دچار گرفتاریها و مشکلات فراوانی از جمله مشکل اقتصادی و فرهنگی است. در مسائل اقتصادی گرفتار اموری هستیم که تبدیل به معما شده است. وقتی می شنویم که مثلا دلار فلان مقدار شده، هیچ عکس العملی از مسئولین نمی بینیم و حتی ابراز هم نمی کنند که ما وضعیت را درست می کنیم و نمی گذاریم به این صورت باقی بماند و به سادگی از کنار قضایا عبور می کنند.
تبریز- نفس صنایع آذربایجان شرقی به شماره افتاده و زیر بار مشکلات فراوان این عرصه از جمله گرانی ارز، مواد اولیه و بازار فروش کمر خم می‌کنند.
«من دست چپم را روی شانه شهید انداختم و با یک سنگ به سرش ضربه زدم. سنگ وقتی به سرش خورد، خرد شد. بعد از اینکه سنگی به سر شهید زدم سه ضربه با مشت به سرش کوبیدم و دیدم که با چاقو و سنگ شهید را می‌زنند»؛ این قسمتی از دفاعیات محمدمهدی کرمی فرزند ماشاالله متهم ردیف اول پرونده قتل سیدروح الله عجمیان است که به عنوان اولین ضارب، حمله به شهید مظلوم کرجی را آغاز کرد.
عباس آخوندی نوشت: وقتی که حضرات سیاست نگاه به شرق را مطرح کردند، من در موقع مسئولیت نبودم. لیکن، به دلیل وظیفه ملی از تعدادی از دوستان که فکر می‌کردم در تصمیم‌گیری‌ها و یا دستِ کم در توجیه قضایا موثرند از جمله آقایان مصباحی مقدم، احمد توکلی و مرتضی نبوی وقت گرفتم و خدمتشان رسیدم و گفتم، داستان از این قرار است. این اتکا به چین، امری موهوم است. لیکن، گوش اگر گوش تو و ناله اگر ناله من/ آنچه البته به جایی نرسد فریاد است. و امروز باید شاهد پرده افتادن از چنین سیاستی باشیم.
در بخشی از صحبت های هاشم آقاجری استاد شناخته‌شده تاریخ می خوانیم: ببینید جمهوری اسلامی در آغاز در قانون اساسی خود دچار نوعی پارادوکس بود. این پارادوکس در مسائلی مانند جمهوری اسلامی، مردم‌سالاری دینی، در حاکم کردن فقه سنتی بر حقوق مدرن وجود داشت. به خودی خود نوعی ناهمزمانی را تولید می‌کرد. حالا وقتی که سیستم یک سیر بازگشت به گذشته هم پیدا می‌کند، این زمان‌پریشی و آناکرونیسم بین سیستم و زیست جهان باز هم بیش از پیش عمیق‌تر و وسیع‌تر شده است که بسیاری پدیده‌ها از جمله همین پدیده آخر یعنی گشت ارشاد یکی از محصولات آن است.
جانشین فرمانده سپاه پاسداران گفت: ان‌شاءالله پیروز می‌شویم. قطعا وقتی همه مجموعه‌های ما از جمله بچه‌های (تیم) فوتبال ما غیرت ایرانی‌شان را به کار گیرند، پیروز می‌شوند. اگر مثل بازی ولز بازی کنند، حتما پیروز می‌شویم. ولز قوی‌تر از آمریکاست.
وقتی خبرنگار اینترنشنال به هواداران تیم ملی ایران در قطر پول می دهد فقط برای گفتن یک‌ جمله را مشاهده می‌کنید.
وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه وقتی از فرودگاه‌های همسایه وارد فرودگاه امام می‌شویم، انگار از یک شهر بزرگ وارد روستا شدیم، گفت: اقداماتی از جمله مذاکره برای خرید هواپیما در دستور کار است.
از جمله افرادی که ورود اهل بیت را در اربعین اول تأیید می‌کند، سید بن طاووس است. وی در کتاب اللهوف می‌نویسد: وقتی زنان و فرزندان حسین علیه السلام از شام برگشته و به سرزمین عراق رسیدند، به راهنمای قافله گفتند: «ما را از کربلا ببر». وقتی به کربلا رسیدند، جابربن عبداللّه انصاری و جمعی از بنی هاشم و مردانی از اولاد پیغمبر صلی الله علیه و آله را دیدند که برای زیارت مرقد مطهر حسین علیه السلام آمده اند. پس همگی در یک زمان در آن سرزمین گرد آمدند.
مستندی از زندگی شخصی و حرفه‌ای چیرو بلاژویچ در کرواسی تهیه شده که به ابعاد مختلف شخصیت این مربی می‌پردازد.
مستندی از زندگی شخصی و حرفه‌ای چیرو بلاژویچ در کرواسی تهیه شده که به ابعاد مختلف شخصیت این مربی می‌پردازد.
هزینه‌های اقتصادی جمعی سیاست‌های شی بسیار زیاد بوده‌اند از جمله این موارد می‌توان به کاهش تولید صنعتی، فرار شدید سرمایه و افزایش نرخ بیکاری به ویژه در میان جمعیت کلیدی جوانان شهری اشاره کرد. نظرسنجی‌ها نشان می‌دهند که رشد اقتصادی چین در سال جاری به حدود ۴ درصد کاهش می‌یابد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ