تازه ترین گزارش صندوق حمایت از کودکان سازمان ملل ( یونیسف)، از کشته شدن دست کم ۴۳۵ کودک بیگناه سودانی در جریان جنگ داخلی میان ارتش و شبه نظامیان « واکنش سریع» این کشور حکایت دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ماراکانا، یکی از نمادین‌ترین استادیوم‌های جهان، دارای یک نقص کوچک است. به نظر می‌رسد ارتفاع یکی از پله‌های یک جایگاه نسبت به بقیه پله‌ها بلندتر است و باعث می‌شود تماشاگران زیادی تعادل خود را از دست بدهند. این ویدئو قبل از مسابقه بین فلامینگو و فلومیننزه ضبط شده است. ورزشگاه ماراکانا در ریو دو ژانیرو، برزیل واقع است. این ورزشگاه در سال ۱۹۵۰ تأسیس شد. پله هزارمین گل خود را در ۱۹ نوامبر ۱۹۶۹ در این استادیوم به ثمر رساند. همچنین بزرگترین گلزن تاریخ این استادیوم زیکو با زدن ۳۳۳ گل در ۴۳۵ بازی می‌باشد.
کدو سبز یکی از کم‌خوراکی‌ترین مواد غذایی در جهان است که باید به آن توجه بیشتری شود و استفاده بیشتری از آن کرد. کدو سبز، سرشار از کاروتنوئیدها، لوتئین و ایزومر زیگزانتین آن است. (در ۱۰۰ گرم - ۴/۳۵ درصد از ارزش روزانه زیگزانتین بدن را تأمین می‌کند.) این مواد قادر به جمع شدن در بافت‌های چشم هستند و از بینایی محافظت می‌کنند.
هر حزب برای کسب اکثریت مجلس نمایندگان به ۲۱۸ کرسی نیاز دارد. بدین ترتیب، جمهوری‌خواهان به ۷ کرسی و دموکرات‌ها به ۱۹ کرسی دیگر نیاز دارند. تاکنون تکلیف ۴۱۰ کرسی از ۴۳۵ کرسی مشخص شده است.
شاخص کل بورس در معاملات روز سه‌شنبه یکم شهریور ماه در سطح یک میلیون و ۴۳۱ هزار و ۴۳۵ واحد قرار گرفت که نسبت به روز دوشنبه ۶ هزار و ۹۴۴ واحد رشد کرد. همراستا با رشد شاخص سهام عدالت چقدر رشد کرد؟
شنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ آخرین روز معاملاتی سال ۱۴۰۰ می‌باشد. سالی که با فراز و نشیب‌های زیادی برای سهامداران همراه بود. در گفتگو با حسین مریدسادات کارشناس بازار سرمایه به بررسی بورس در روز شنبه پرداخته ایم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ