شورای عالی قطر در واکنش به پیراهن خاص تیم ملی دانمارک برای جام جهانی 2022 بیانیه ای منتشر کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عثمان دمبله برای بازی با پیراهن پی اس جی بی‌تاب است و می خواهد هواداران پاریسی را خوشحال کند.
تازه ترین گزارش صندوق حمایت از کودکان سازمان ملل ( یونیسف)، از کشته شدن دست کم ۴۳۵ کودک بیگناه سودانی در جریان جنگ داخلی میان ارتش و شبه نظامیان « واکنش سریع» این کشور حکایت دارد.
سخنگوی دولت موقت طالبان در افغانستان در واکنش به گزارش اخیر شورای امنیت سازمان ملل متحد مبنی بر اینکه این گروه به سیاست «پشتومحوری» خود بازگشته است، در حساب توئیتری خود نوشت: این گزارش از حقیقت دور و بی اساس است.
دولت موقت طالبان در افغانستان به گزارش اخیر شورای امنیت سازمان ملل مبنی بر اینکه این گروه به سیاست «پشتومحوری» خود بازگشته است، واکنش نشان داد.
خبرنگار شبکه الجزیره شامگاه یکشنبه گزارش داد که درگیری‌ها بین نیروهای ارتش و نیروهای واکنش سریع در مقر نیروهای واکنش سریع در منطقه کافوری در شرق خارطوم در جریان است.
یوفا با انتشار بیانیه ای هرگونه جعل سند الکساندر چفرین برای رسیدن به پست ریاست این نهاد در سال 2016 را رد کرد.
معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در تداوم هراس واشنگتن از تعمیق روابط تهران - مسکو در واکنش به ادعای روزنامه وال استریت ژورنال، از تعمیق روابط این دو کشور باز هم ابراز نگرانی کرد.
سخنگوی وزارت خارجه ترکیه اعلام کرد که در گزارش وزارت خارجه آمریکا درباره تروریسم، مبارزه‌ آنکارا با گروه‌ های تروریستی عامدانه تحریف شده است.
نیرو‌های ویژه به افرادی گفته‌می‌شود که در آموزش‌های نظامی عمومی و تخصصی، شاخص‌بوده، و در عملیات‌های خاص، حضور می‌یابند. این نیرو‌ها در قالب تیپ‌های واکنش‌سریع در همه‌ی ارتش‌های دنیا سازمان‌دهی و تجهیز می‌شوند و با توجه به شرایط اقلیمی و وضعیت‌های خاص فرامنطقه‌ای، به صورت راهبردی اجرای عملیات می‌کنند. تیپ ۶۵ نیرو‌های ویژه واکنش سریع، مشهور به نوهد (نیرو‌های ویژه هوابرد) یا تیپ کلاه‌سبزها، از قدیمی‌ترین تیپ‌های ویژه در نیروی زمینی ارتش است. در این گزارش جهت یابی (کار با نقشه قطب نما و جی پی اس)، گشتی شناسایی برد کوتاه، متوسط و بلند، تیراندازی با سلاح‌های سبک و نیمه سنگین، اجرای هلی برن و نحوه استقرار در زمین، اجرای تاکسیرد، هدف زنی در شب و روز.
پس از موضع‌گیری سفت و سخت رسانه های اسپانیایی علیه اقدام جدید دو باشگاه رئال مادرید و بارسلونا در میزبانی از حریفان خود در کوپا دل ری، رئال بیانیه‌ای صادر کرد.
نیرو‌های ویژه به افرادی گفته‌ می‌شود که در آموزش‌های نظامی عمومی و تخصصی، شاخص‌ بوده، و در عملیات‌های خاص، حضور می‌یابند. این نیرو‌ها در قالب تیپ‌های واکنش‌سریع در همه‌ی ارتش‌های دنیا سازمان‌دهی و تجهیز می‌شوند و با توجه به شرایط اقلیمی و وضعیت‌های خاص فرامنطقه‌ای، به صورت راهبردی اجرای عملیات می‌کنند. تیپ ۶۵ نیرو‌های ویژه واکنش سریع، مشهور به نوهد (نیرو‌های ویژه هوابرد) یا تیپ کلاه‌سبزها، از قدیمی‌ترین تیپ‌های ویژه در نیروی زمینی ارتش است. در این گزارش آشنایی با انواع برف و بهمن شناسی، آشنایی با ابزار جستجو و نجات دربرف، آشنایی صحیح از میله سونداژ در جستجو و نجات، تیراندازی دربرف با اسکی پرحرکت، انواع سرمازدگی، نحوه تهیه پناهگاه‌های برفی، اجرای راهپیمایی بردمتوسط و بررسی وضعیت محیط درشب، شناسایی منطقه کمپ چریکی و ایجادکمپ چریکی، آموزش اسکی.
ادعای یک روزنامه پرتغالی مبنی بر تصمیم رونالدو برای ترک تیم ملی به ایجاد بحران در این تیم منجر شد و حتی رونالدو و سلسائو را مجبور به واکنش رسمی کرد.
ایسنا نوشت: قریب به اکثر کافه‌ها و مغازه‌های کارگر شمالی فعالیت داشتند اما از سوی میدان انقلاب به سمت خیابان آزادی کمی از روشنایی و شور همیشگی‌اش کاسته شده بود.
به ادعای اسکای نیوز، یک منبع امنیتی به این شبکه گفته «این نگرانی وجود دارد که ایران به دنبال مهندسی معکوس تسلیحاتی غربی دریافتی از روسیه باشد».
روابط عمومی سازمان ثبت احوال کشور طی اطلاعیه اعلام کرد: تاکنون ۶ هزار و ۲۶۸ نام ژینا در کشور به ثبت رسیده است و انتخاب این نام یا تغییر به نام ژینا ممانعتی ندارد.
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند تهران گفت: ما اقدامی که در کهریزک موجب تولید گاز متان شود انجام نداده‌ایم. البته بحث پسماند‌تر در مجموعه آرادکوه وجود دارد که هوادهی برای آن انجام می‌شود؛ اما اقدامی که گاز متان در این مجموعه تولید کند ما نداشته‌ایم.
رئیس سازمان انرژی اتمی در مورد غنی‌سازی در آبشار سوم سانتریفیوژهای جدید نطنز، گفت: گزارش‌هایی که آژانس در این دو سه روز منتشر کرده برگرفته از اقدامات رسمی و آشکار سازمان انرژی اتمی است.
آیت الله مکارم شیرازی حضور پرشور مردم در راهپیمایی‌ها را بیانگر مخالفت آنان با این گونه اغتشاشات و جریانات دانسته و افزودند: معاندین نظام و کشور با تحریک احساسات جوانان و تعرض و ایجاد ناامنی، آتش زدن آمبولانس، غارت و تخریب اموال و کشتن مردم بی‌گناه، خودشان را رسوا کردند و چهره‌ی واقعی آن‌ها برای مردم آشکار گردید.
جنبش حماس به گزارش رژیم صهیونیستی درباره ترور شیرین ابوعاقله واکنش نشان داد.
جنبش حماس به گزارش رژیم صهیونیستی درباره ترور شیرین ابوعاقله واکنش نشان داد.
یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب به گزارش تورم توسط رئیس‌جمهور واکنش توئیتری نشان داد.
همتی به گزارش مرکز آمار درباره تورم تیر ماه واکنش نشان داد.
متراژ واحدهای نهضت مسکن چقدر است؟
غریب آبادی در واکنش به گزارش دبیرکل سازمان ملل، گفت: تکرار ادعاهای بی سند و مدرک علیه ایران، اعتبار سازمان ملل را خدشه دار می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ