بر اساس گزارش طبقه‌بندی‌شده جدید و به‌روز شده وزارت انرژی ایالات متحده که توسط روزنامه وال‌استریت ژورنال به‌دست آمده، کووید احتمالا نتیجه نشت آزمایشگاهی بوده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جواد خیابانی از تکنیک جدیدی در گزارش دیدار بایرن مونیخ استفاده کرد.
گزارشگر بازی نساجی و پیکان به دلیل ضعف فنی در تصویر برداری نتوانست گل تیم پیکان را مشاهده کند.
با پشت سر گذاشتن عرضه گلکسی Z Fold ۵ و Flip ۵، شایعات در مورد سری گلکسی S ۲۴ سامسونگ افزایش یافته است. اخیرا، گزارش شد که گلکسی S ۲۴ پلاس می‌تواند دارای صفحه نمایش کمی بزرگتر از گلکسی S ۲۳پلاس باشد و گلکسی S ۲۴ اولترا ممکن است چیز‌های جدید زیادی ارائه دهد.
در ادامه ویدئویی قدیمی از تست گزارشگری عادل فردوسی پور خواهید دید.
گزارشی عجیب در رقابت های فوتسال را ببینید
از اسپالتی و گاسپرینی تا آلگری و مورینیو؛ تکلیف نیمکت های سری آ در فصل بعد چندان مشخص نیست.
گزارشگری توسعه محور بانک آینده
کمتر گزارشگری هست که به اندازه جواد خیابانی غرق در خاطرات دیه‌گو مارادونا و شیفته او باشد.
ناپولی 18 امتیاز بیشتر از تیم دوم یعنی لاتزیو دارد و از لحاظ تفاضل گل نیز شرایطش فوق العاده است اما با وجود اینکه 6 بازی به پایان سری آ مانده، هنوز فاتح اسکودتو نیست.
روزنامه بیلد تصاویری از تمرین امروز بایرن پشت درهای بسته منتشر کرد که نشان می‌دهد توماس توخل در این تمرین بسیار عصبانی بوده است.
فوتبال ایتالیا با امیدواری به عملکرد ناپولی در لیگ قهرمانان اروپا و یوونتوس در لیگ اروپا، در آستانه کسب دوگانه قرار دارد
رئیس مرکز سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی با اشاره به مشارکت قابل توجه شهروندان در در جشنواره تجلیل از شهروندان مشارکت‌جو گفت: این موضوع نشان از اعتماد خوب شهروندان به مدیریت شهری دارد.
قلعه‌نویی حالا مدعی قهرمانی است؛ جامی که اگر ببرد، برای او ارزش‌های زیادی خواهد داشت
فابیو گروسو، فیلیپو اینزاگی و آلبرتو جیلاردینو که در سال 2006 با ایتالیا قهرمان جهان شدند، حالا به عنوان مربی در سری B فوتبال ایتالیا کار می کنند و تیم‌های‌شان شانس اصلی صعود به سری A محسوب می شوند.
برای علاقمندان به فوتبال یکی از مهم‌ترین نکات حین تماشای یک مسابقه این است که چه کسی آن را گزارش می‌کند.
مدیر رادیو جام‌جهانی درباره جزئیات این شبکه رادیویی که از دیروز افتتاح شده است توضیحاتی ارائه کرد.
هوادار در شرایطی که مقابل ملوان به یک برد ارزشمند دست یافت، در پایان بازی اما گزارشگر این جدال را سیبل قرار دادند و اتهاماتی را متوجه وی کردند.
طبق گزارش ها کل سری آیفون ۱۵ مجهز به قابلیت «دینامیک آیلند» آیفون ۱۴ پرو خواهند بود.
یک گزارش جدید نشان می‌دهد که باتری گوشی‌های آیفون ۱۴ گرانتر از باتری سری آیفون ۱۳ است.
در گزارشی جدید حجم دقیق باتری های سری آیفون ۱۴ مشخص شد. طبق این گزارش بیشترین عمر شارژ به آیفون ۱۴ پرومکس با باتری ۴۳۲۳ میلی آمپری تعلق دارد.
گزارشی جدید مشخصات یک موبایل سری V۲۵ شرکت ویوو را فاش کرده که طبق آن دستگاه دارای نمایشگر۶.۴۴ اینچی، باتری ۴۵۰۰ میلی آمپری و تراشه مدیاتک است.
به گزارش "ورزش سه"، رم بعد از کسب دو پیروزی در دو هفته اول سری آ در هفته سوم به مصاف یوونتوس رفت و 1-1 متوقف شد. جالوروسی نیمه اول را با شکست 1-0 به پایان برد و در نیمه دوم موفق شد کار را به تساوی بکشاند.
طبق گزارش های جدید به نظر می رسد اپل مینی آیفون را همچنان در سری موبایل های جدید ۲۰۲۲ عرضه می کند. همچنین این شرکت در مراسم سالانه خود از ۷ دستگاه رونمایی می کند.
روابط عمومی ارتش در پیامی به مناسبت روز خبرنگار تاکید کرد: خبرنگاران با گزارشگری واقع‌بینانه، صادقانه و شفاف مسیر حق را بر آیندگان روشن می‌کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ