وزیر میراث فرهنگی با اشاره به لزوم روایتگری صحیح از فرهنگ ملی و دینی گفت: خط قرمزی برای گردشگری نداریم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لوئیس کاسترو تصمیم گرفت تا برای دیدار پلی آف لیگ قهرمانان آسیا، روی نام اندرسون تالیسکا خط قرمز بکشد.
عضوهیات مدیره باشگاه پرسپولیس از لیست نامزدهای تصدی پست ریاست هیات فوتبال تهران خارج شد.
شش وزنه‌بردار پس از پایان رکوردگیری تیم ملی از جمع اردونشینان خارج شدند.
کنعانی در توئیتی نوشت: یورش وحشیانه صهیونیست‌ها به مساجد و اهانت به قرآن کریم، تخریب منازل، کشتار روزانه کودکان و زنان و مردم بی دفاع فلسطین نشانه عدم‌پایبندی رژیم جعلی به هیچ خط قرمزی در تعدی و تجاوز به مقدسات دینی و حقوق بشر است.
سخنگوی وزارت خارجه گفت: یورش وحشیانه صهیونیست‌ها به مساجد و اهانت به قرآن کریم، نشانه عدم‌پایبندی رژیم جعلی به هیچ خط قرمزی در تعدی و تجاوز به مقدسات دینی است.
سخنگوی وزارت خارجه گفت: یورش وحشیانه صهیونیست‌ها به مساجد و اهانت به قرآن کریم، نشانه عدم‌پایبندی رژیم جعلی به هیچ خط قرمزی در تعدی و تجاوز به مقدسات دینی است.
دو بازیکن باتجربه فصل گذشته نساجی مازندران از لیست این تیم برای فصل آینده کنار گذاشته شدند.
روزنامه‌های ورزشی امروز یکشنبه ۷ خرداد ۱۴۰۲ را از نظر می‌گذرانید.
رئیس سازمان بازرسی گفت:خط قرمز سازمان بازرسی در همه مناقصات بزرگ، خرید آن دسته از کالاهای خارجی است که دارای نمونه مشابه داخلی هستند.
ری- فرمانده انتظامی تهران بزرگ خط قرمز پلیس را امنیت مردم دانست و بر برخورد باسارقان و موادفروشان تاکید کرد.
خدمت موثر به مردم و اینکه مدیر باید بتواند در مسئولیتی که برعهده دارد، گره گشایی کند و به عبارتی کارآمد باشد.
دشت آزادگان- سرپرست وزارت جهاد کشاورزی، حمایت از تولید را خط قرمز این وزارتخانه اعلام کرد و گفت: اولویت اول و آخر ما تولید گندم در داخل کشور است.
سفیر روسیه در دانمارک می‌گوید که مقامات این کشور در تامین مداوم تسلیحات جدید برای اوکراین، هیچ خط قرمزی نمی‌شناسند.
«محمد شیاع السودانی» با اشاره به اینکه در مبارزه با فساد هیچ خط قرمزی وجود ندارد، گفت که باید از طریق مبارزه با فقر، فساد و تروریسم وفاداری خود را به خون شهدا نشان دهیم.
تیبو کورتوا، دروازه‌بان رئال، در آستانه دربی امشب مادرید می‌گوید خشونت و نژادپرستی در فوتبال خطوط قرمزی هستند که هیچ احدی نباید از آنها عبور کند.
بنا بر گزارش خبرگزاری روسی «ریانووستی»، بورل در جمع خبرنگاران به دیدار با وزیر خارجه چین در حاشیه کنفرانس امنیتی مونیخ اشاره کرد و گفت: «من گفت‌وگوی طولانی با «وانگ یی» (وزیر خارجه چین) داشتم و نگرانی شدید خود را درباره ارائه تسلیحات چین به روسیه ابراز کردم و از او خواستم که از چنین اقدامی خودداری کند. به او اطلاع دادم که این خط قرمزی در روابط ما خواهد بود».
ساعتی بعد از حمله کارلوس کی‌روش به خبرنگاران سایت مذکور در قطر، سردبیر همان سایت در تهران بازداشت شد تا مشخص شود که کارلوس کی‌روش تبدیل به خط قرمزی عجیب شده است.
سرمربی آلومینیوم اراک نتوانست تا پایان مسابقه از کنار خط تیمش را هدایت کند و با کارت قرمزی مواجه شد که برایش باورکردنی نبود.
نخست وزیر عراق تاکید کرد که در محاکمه افراد فاسد هیچ خط قرمزی وجود ندارد و نفوذ سیاسی طرف ها و گروه های مختلف، هیچ تاثیری در این مبارزه ندارد.
مدیرعامل سازمان تأمین‌ اجتماعی گفت: صراحتاً اعلام می‌کنیم در این دولت بدون هیچ اغماض و خط قرمزی با هرگونه تخطی از قانون و فساد در هر کجای مجموعه و توسط هر کسی باشد برخورد خواهیم داشت‌.
سفیر جمهوری اسلامی ایران در آذربایجان در پاسخ به ادعاهای سفیر رژیم صهیونیستی در باکو تاکید توطئه علیه تمامیت ارضی ایران خط قرمزی است که عواقب آن را خوب می دانید.
یکی از رهبران ارشد جنبش جهاد اسلامی گفت که این جنبش قادر به حمله به هر هدفی داخل رژیم صهیونیستی است و در مواجهه با این رژیم خط قرمزی ندارد.
زیاد النخاله تاکید کرد که هیچ خط قرمزی در نبرد با دشمن صهیونیستی وجود ندارد و تل آویو در فهرست اهداف موشک های مقاومت قرار خواهد داشت.
اخراج کارمندان IBM در روسیه

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ