خدمت موثر به مردم و اینکه مدیر باید بتواند در مسئولیتی که برعهده دارد، گره گشایی کند و به عبارتی کارآمد باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لوئیس کاسترو تصمیم گرفت تا برای دیدار پلی آف لیگ قهرمانان آسیا، روی نام اندرسون تالیسکا خط قرمز بکشد.
نماینده اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت باید مطابق مقررات در مناطقی که دمای هوا از سطح استاندارد فراتر می‌رود، تلاش خود به منظور کاهش آسیب به مردم شامل تعطیلی شهرها را اعمال کند، زیرا سلامت مردم خط قرمز است.
رئیس جریان حکمت ملی عراق اعلام کرد: موضع دولت سوئد در مقابل فرد هتاک به قرآن مایه تعجب است. نهادهای بین‌المللی با این برداشت غلط از آزادی برخورد کنند.
عضوهیات مدیره باشگاه پرسپولیس از لیست نامزدهای تصدی پست ریاست هیات فوتبال تهران خارج شد.
شش وزنه‌بردار پس از پایان رکوردگیری تیم ملی از جمع اردونشینان خارج شدند.
دو بازیکن باتجربه فصل گذشته نساجی مازندران از لیست این تیم برای فصل آینده کنار گذاشته شدند.
روزنامه‌های ورزشی امروز یکشنبه ۷ خرداد ۱۴۰۲ را از نظر می‌گذرانید.
رئیس سازمان بازرسی گفت:خط قرمز سازمان بازرسی در همه مناقصات بزرگ، خرید آن دسته از کالاهای خارجی است که دارای نمونه مشابه داخلی هستند.
ری- فرمانده انتظامی تهران بزرگ خط قرمز پلیس را امنیت مردم دانست و بر برخورد باسارقان و موادفروشان تاکید کرد.
رئیسی گفت: ما با مجلس اتفاق نظر داریم. حتی کسانی که درباره وزیر سوال دارند، به پاکدستی و ضد فساد و ضدرانت خوار بودن و ضد روابط ناسالم وزیر اشاره دارند و ما هم خلاف این ندیدیم که وزیر نسبت به فساد و رانت‌خواری و مافیا حساس نباشد. در خودرو که قیمت بالایی دارد، طبیعی است که مافیا در آن بیشتر شکل می‌گیرد.
دشت آزادگان- سرپرست وزارت جهاد کشاورزی، حمایت از تولید را خط قرمز این وزارتخانه اعلام کرد و گفت: اولویت اول و آخر ما تولید گندم در داخل کشور است.
دشت آزادگان- سرپرست وزارت جهاد کشاورزی، حمایت از تولید را خط قرمز این وزارتخانه اعلام کرد و گفت: اولویت اول و آخر ما تولید گندم در داخل کشور است.
اسامی بازیکنان خارجی الهلال برای دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا مشخص شد.
رئیس جمهور ناامنی را خط قرمز دولت دانست و گفت: امنیت و آرامش زیربنای رشد و پیشرفت کشور و فعالیت‌های علمی، اقتصادی و کسب و کار‌های مردم است که دستگاه‌های مسئول باید به آن توجه ویژه داشته باشند.
وزیر خارجه چین، از دولت آمریکا خواست به حفظ وضعیت موجود در تنگه تایوان پایبند باشد.
رئیس سازمان برنامه‌وبودجه گفت: دولت برای پوشش هزینه‌های خود استقراض نمی‌کند.
رییس جمهوری با اشاره به نشان دادن تصویر شهید سلیمانی در مجمع عمومی سازمان ملل، اظهار کرد: این پیامی برای مظلومیت جمهوری اسلامی و ملت ایران و خواست ایران برای محاکمه عاملان تروریسم دولتی بوده است. اگر عوامل این ترور مجازات نشوند هرکس در دنیا می‌تواند هرکار تروریستی را صورت دهد.
از آنجا که استقراض از بانک مرکزی برای جبران کسری بودجه خط قرمز دولت بوده، فروش اموال مازاد و اوراق به جای استقراض از بانک مرکزی و به عنوان کم خطرترین راه دنبال شده است.
مدیرعامل سازمان تأمین‌ اجتماعی گفت: صراحتاً اعلام می‌کنیم در این دولت بدون هیچ اغماض و خط قرمزی با هرگونه تخطی از قانون و فساد در هر کجای مجموعه و توسط هر کسی باشد برخورد خواهیم داشت‌.
رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری گفت: اعتمادسازی مدیران برای رضایتمندی مردم، خط قرمز این دولت است، باید به سمت رضایتمندی و اعتمادسازی برویم.
رئیسی هرگونه سخن یا اقدامی را که باعث ناامیدی و کاهش اعتماد مردم شود، خط قرمز دولت مردمی دانست و گفت: نباید با انتشار برخی گزارش‌های غیر مستند در رسانه‌ها، مردم را نگران کرد و همه همکاران دولت تلاش کنند موضوعات بین دستگاهی را فورا حل و فصل کنند.
رئیس جمهور افزایش اعتماد و امید مردم به دولت را مهمترین وظیفه و دستاورد دولت برشمرد و تاکید کرد: هرگونه سخن یا اقدامی که باعث ناامیدی و کاهش اعتماد مردم شود، خط قرمز دولت مردمی است.
رئیس جمهور گفت: هر گونه دست‌اندازی به منابع طبیعی، اراضی ملی و اراضی جنگلی کشور، خصوصاً از سوی دستگاه‌ها و نهادها خط قرمز دولت مردمی است.
رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه باید خط قرمز ما منافع مردم و مصلحت‌های نظام باشد، گفت: بارها خدمت آقای رئیسی عرض کردم که مجلس قلبا و روحا خود را موظف می‌داند که با دولت همراهی کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ