زیاد النخاله تاکید کرد که هیچ خط قرمزی در نبرد با دشمن صهیونیستی وجود ندارد و تل آویو در فهرست اهداف موشک های مقاومت قرار خواهد داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
از ابتدا مشخص بود که اتهام‌های واردشده به من و چند نفر دیگر، تنها به‌قصد تواب‌سازی مطرح شده است و این خط قرمز من بود. البته که پیشنهاد‌هایی هم به من داده شد، اما پاسخ من به تمام‌شان این بود که زیر بار هیچ حرفی که نشانه‌ای از این موضوع در آن باشد، نخواهم رفت و سال‌های زندان را تحمل خواهم کرد. بااینکه تمایلی ندارم که مدام در معرض احتمال گذر از این خط قرمز قرار بگیرم، اگر هزار بار دیگر هم شرایطی دشوارتر از آنچه از سر گذراندم، بر من تحمیل شود، باز هم همان کار را خواهم کرد.
کنعانی در توئیتی نوشت: یورش وحشیانه صهیونیست‌ها به مساجد و اهانت به قرآن کریم، تخریب منازل، کشتار روزانه کودکان و زنان و مردم بی دفاع فلسطین نشانه عدم‌پایبندی رژیم جعلی به هیچ خط قرمزی در تعدی و تجاوز به مقدسات دینی و حقوق بشر است.
سخنگوی وزارت خارجه گفت: یورش وحشیانه صهیونیست‌ها به مساجد و اهانت به قرآن کریم، نشانه عدم‌پایبندی رژیم جعلی به هیچ خط قرمزی در تعدی و تجاوز به مقدسات دینی است.
سخنگوی وزارت خارجه گفت: یورش وحشیانه صهیونیست‌ها به مساجد و اهانت به قرآن کریم، نشانه عدم‌پایبندی رژیم جعلی به هیچ خط قرمزی در تعدی و تجاوز به مقدسات دینی است.
سفیر روسیه در دانمارک می‌گوید که مقامات این کشور در تامین مداوم تسلیحات جدید برای اوکراین، هیچ خط قرمزی نمی‌شناسند.
«محمد شیاع السودانی» با اشاره به اینکه در مبارزه با فساد هیچ خط قرمزی وجود ندارد، گفت که باید از طریق مبارزه با فقر، فساد و تروریسم وفاداری خود را به خون شهدا نشان دهیم.
سخنگوی نیروهای یونیفل به ادعاهای رژیم صهیونیستی درباره عبور فردی از مرز لبنان به داخل فلسطینی اشغالی واکنش نشان داد.
تیبو کورتوا، دروازه‌بان رئال، در آستانه دربی امشب مادرید می‌گوید خشونت و نژادپرستی در فوتبال خطوط قرمزی هستند که هیچ احدی نباید از آنها عبور کند.
در خصوص تشویش اذهان عمومی هیچ مماشاتی صورت نخواهد گرفت؛ اظهار نظرهای غیرمستند از سوی هر فرد شاخص (سلبریتی) و غیرشاخص خط قرمز ماست. قوه قضائیه موظف است برای احقاق حقوق عامه از این موارد گذشت نخواهد کرد.
در خصوص تشویش اذهان عمومی هیچ مماشاتی صورت نخواهد گرفت. اظهار نظرهای غیرمستند از سوی هر فرد شاخص (سلبریتی) و غیرشاخص خط قرمز ما است. قوه قضائیه موظف است برای احقاق حقوق عامه از این موارد گذشت نخواهد کرد.
ستاره خط دفاعی کرواسی ضمن تمجید از لوکا مودریچ گفت که او کاپیتان و اطمینان بخش آنها در تیم ملی است.
سخنگوی شهرداری تهران جزئیات خروج قطار شهری خط ۵ از ریل را تشریح کرد.
نخست وزیر عراق تاکید کرد که در محاکمه افراد فاسد هیچ خط قرمزی وجود ندارد و نفوذ سیاسی طرف ها و گروه های مختلف، هیچ تاثیری در این مبارزه ندارد.
عاملی با بیان اینکه قره باغ خط قرمز ماست گفت: ایران هیچ وقت نگفته ارمنی ناموس ماست یا ارمنی خط قرمز ماست خط قرمز ما قره باغ است و هیچ کس مثل من در این تریبون از تمامیت ارضی قره باغ و لزوم عودت قره باغ به آذربایجان صحبت نکرده است من بار‌ها گفتم راه چاره جنگ است نه گروه مینسک و نه مذاکره جنگ هم اتفاق افتاد و الحمدالله قره باغ آزاد شد مقدار کمی هم که مانده باید به آذربایجان برگردد رهبر عظیم الشأن ما در سخنان خود فرمودند کل قره باغ باید با آذربایجان برگردد این بالاترین کمک ایران برای پیروزی آذربایجان در قره باغ بود.
سرمربی تیم ملی طی 48 ساعت آتی باید لیست ابتدایی خود را برای حضور در جام جهانی قطر به فیفا اعلام کند.
دادستان کل کشور گفت: امنیت مردم برای مجموعه نظام خط قرمز است و هیچ فرد و یا بخشی اجازه ندارد این امنیت را مورد هدف قرار داده یا خدشه‌ای به آن وارد کند.
دادستان کل کشور گفت: امنیت مردم برای مجموعه نظام خط قرمز است و هیچ فرد و یا بخشی اجازه ندارد این امنیت را مورد هدف قرار داده یا خدشه‌ای به آن وارد کند.
ستاره خط دفاعی تیم ملی جایگیری‌های جدیدی را در تمرینات تجربه می‌کند.
كارلوس كی‌روش لیست تیم ملی برای حضور در اردوی اتریش را مشخص کرد.
مدیرعامل سازمان تأمین‌ اجتماعی گفت: صراحتاً اعلام می‌کنیم در این دولت بدون هیچ اغماض و خط قرمزی با هرگونه تخطی از قانون و فساد در هر کجای مجموعه و توسط هر کسی باشد برخورد خواهیم داشت‌.
رئیس انجمن شرکت‌های خدمات انرژی ایران گفت: هیچ کشوری در جهان نیست که مشابه ایران، دو خط انرژی برق و گاز را به دوردست‌ترین روستاها رسانده باشد.
از بین ۱۶ تیم لیگ برتری، پنج تیم هیچ شکستی را در فصل جدید تجریه نکرده‌اند.
یکی از رهبران ارشد جنبش جهاد اسلامی گفت که این جنبش قادر به حمله به هر هدفی داخل رژیم صهیونیستی است و در مواجهه با این رژیم خط قرمزی ندارد.
موارد اتهامی آنها ۲۰ سال است که به ایران نسبت داده می‌شود، اگر ایران برجام را پذیرفت به این دلیل بود که این اتهام‌ها رفع شود و اعتمادسازی صورت گیرد. البته تفاهمی صورت گرفت که طرف مقابل به آن عمل نکرد و ایران هم‌پذیرفته محدودیتی در بیشتر برنامه هسته ای خود داشته باشد، اما اکنون با این قطعنامه به اول خط برگشته‌ایم و دوباره همان داستان‌هاست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ