یکی از رهبران ارشد جنبش جهاد اسلامی گفت که این جنبش قادر به حمله به هر هدفی داخل رژیم صهیونیستی است و در مواجهه با این رژیم خط قرمزی ندارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در همایش راهکارهای مواجهه با پروژه اسلام هراسی گفت: امروز پشت هر دشمنی‌ با اسلام و مسلمانان ، دست آمریکا و صهیونیسم فعال است.
حجت الاسلام و المسلمین سید اسماعیل خطیب وزیر اطلاعات گفت: دشمن قطعاً به دنبال براندازی است و اساساً از براندازی هم کوتاه نخواهد آمد و براندازی را در تغییر ماهیت جمهوری اسلامی دنبال می‌کند که با عنایات خداوند منان، رهنمود‌های مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، همراهی مردم و هم‌گرایی و هم‌افزایی نیرو‌های مسلح و جامعه اطلاعاتی دشمن در رسیدن به مقاصد خود با شکست مواجه شده است.
جانشین فرمانده کل سپاه گفت: جمهوری اسلامی در برابر خدعه‌ها و هجمه دشمن نه تنها ضعیف نبوده که در موضع ابتکارعمل است. ما در همه پایگاه‌های مواجهه با دشمن موفق بوده‌ایم .
وزیر نفت گفت: در ایام پایانی سال و علیرغم اینکه مصرف بنزین افزایش یافت، هیچ جایگاه سوختی با کمبود بنزین مواجه نشد.
پژوهش‌های مختلف علمی خواص متعدد بادمجان به‌خصوص در پیشگیری و درمان سرطان تاکید دارد. مطالعه‌ای که در سال ۲۰۲۰ انجام شد حاکی از آن است که مصرف منظم بادمجان می‌تواند در پیشگیری از سرطان تخمدان موثر باشد. چنانچه خانم‌هایی که به‌طور منظم بادمجان مصرف کرده‌اند با کاهش قابل‌توجه این بیماری مواجه بوده اند.
یک عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد که دشمن صهیونیستی باید بداند هرگونه ضربه ای با ضربه متقابل پاسخ داده خواهد شد.
مشهد ـ رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی گفت: دشمن در اغتشاشات اخیر محاسبات غلط داشتند و قدرت تحلیل صحیح صحنه را نداشتند و مانند همیشه با شکست مواجه شدند.
تحلیلگر مسائل بین المل گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران در مواجهه با پدیده تحریم، در مرحله نخست با رویکردی سلبی و استفاده ایجابی برخورد کرد. به این معنی که تحریم را نشانه عملکرد دشمن و عامل دستیابی استقلال اقتصادی قلمداد می‌شد. این برداشت‌ها در حالی بود که در عمل با گذشت زمان تحریم‌ها اثرات خود را فزون‌تر نشان دادند و عقب نشینی نظامی - سیاسی درباره مثبت بودن تحریم‌ها به استقلال اقتصادی کاهش پیدا کرد و نتیجه معکوس داد.
جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در بیانیه‌ای به مناسبت سالگرد «نهم دی» اعلام کرد که «حوادث اخیر کشور و اقدامات ضد دینی و ضد فرهنگی فتنه‌انگیزان و مزدوران، اوج این دشمنی‌ها را آشکار کرد و بار دیگر این حقیقت را روشن ساخت که نیاز اساسی کشور تقویت فرهنگ و ارزش‌های انقلابی است. جهاد تبیین و معرفت افزایی راه مبارزه با دشمنان در همه جبهه‌هاست و جوانان مومن انقلابی افسران این مواجهه عمیق و پیچیده هستند.»
وزیر اطلاعات گفت: در شرایطی مهیای برگزاری یوم‌الله ۹ دی می‌شویم که توطئه و جنگ ترکیبی دیگری با محوریت آمریکای جنایتکار و رژیم غاصب صهیونیستی با شکستی مفتضحانه مواجه شده است.
تلاش رسانه‌ای جریان ضدایرانی به‌منظور سوری‌سازی ایران اسلامی با پاسخ منفی مردم در آخرین روز از پاییز مواجه شد.
رئیس سازمان بسیج جهاد امیدآفرینی، جهاد تبیین و جهاد خدمت را سه عرصه خدمت بسیج در گام دوم انقلاب عنوان کرد و گفت: جهاد تبیین، برجسته‌ترین بعد جنگ شناختی و مواجهه با تلاش دشمن است.
رئیس سازمان بسیج جهاد امیدآفرینی، جهاد تبیین و جهاد خدمت را سه عرصه خدمت بسیج در گام دوم انقلاب عنوان کرد و گفت: جهاد تبیین، برجسته‌ترین بعد جنگ شناختی و مواجهه با تلاش دشمن است.
فرمانده سپاه تهران بزرگ گفت: امروز دشمن از اینکه نتوانسته است نظام را بی ‌ثبات کند و از ما کشته بگیرد در تمام راهبردهای خود در این موضوع نیز با شکست مواجه شد و ملت ایران در این فتنه بزرگی جهانی علیه انقلاب اسلامی پیروز شد.
معاون اجرایی ارتش با بیان اینکه ارتش با تمام توان از مرزها حفاظت و حراست می‌کند، گفت: هوشیاری نیروهای مسلح در جنگ ترکیبی دشمن را با شکست مواجه کرده است.
رئیس قوه قضاییه گفت: به مسئولان ذیربط قضایی در سراسر کشور از جمله دادستان تهران دستور داده‌ام که چنانچه فردی حرف دروغی یا ادعای بدون سندی را منتشر کرد، در کوتاه‌ترین زمان ممکن او را احضار کنید و مستندات ادعایش را از او بخواهید؛ چنانچه فرد مزبور بدون سند و مدرک این حرف دروغ را نشر داده باشد و سوء‌نیت او نیز احراز شود، اما ابراز تنبّه کند و اعلام دارد که درصدد جبران برمی‌آیم، طبیعتاً مواجهه مقتضی به عمل خواهد آمد. اما چنانچه فرد منتشرکننده دروغ، نه تنها مستنداتی ارائه نکرد که حتی سوء‌نیت او نیز محرز گشت و ابراز تنبّه و جبران خطا نیز در رفتار او مشاهده نشد، مشخص است که در راستای اهداف دشمن اقدام می‌کند لذا برای او به سرعت کیفرخواست صادر خواهد شد و پرونده‌اش به دادگاه ارسال می‌شود.
سلیمانی افزود: بسیج در مواجهه با این جنگ ترکیبی به صورت همه جانبه به میدان آمد و هیچ بسیجی یک قدم به عقب نیامد بلکه به قلب فتنه تازید و علیرغم تلاش دشمن یک پایگاه بسیج سقوط نکرد و حتی یکی از تجهیزات بسیج هم به دست دشمن نیفتاد.
رئیس جمهور در جمع مردم پاکدشت گفت: دشمنان بعد از این که در این سیاست با شکست مواجه شدند به دنبال بی‌ثبات‌سازی ایران افتادند که این سیاست آنها هم شکست خورد.
کرمان - دادستان کل کشور گفت: کشور در مواجهه با تحریم‌ها و دشمنی‌های غداران عالم است زیرا آنها ایران مقتدر را نمی‌خواهند.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: امروز با تهدیدات ترکیبی در زمینه‌های مختلفی همچون مواجه هستیم که همزمان توسط دشمنان علیه ما بروز می‌کند و باید خود را برای چنین صحنه و تقابلی آماده کنیم.
رئیس جمهور گفت: نتایج حاصل شده از سفر به ازبکستان، نشان می‌دهد که تلاش دشمن برای به انزوا کشاندن جمهوری اسلامی ایران با تهدید و تحریم، با شکست مواجه شده است.
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: اگر پرنده‌ای قصد تجاوز به مرز‌های کشور داشته باشد با پاسخ کوبنده پدافند هوایی ارتش مواجه می‌شوند و ما بار‌ها به قلب سیاه دشمن فراتر از آسمان ایران اسلامی حمله کردیم و دشمنان بر این امر واقف هستند.
مرزبندی با دشمن نه تنها یک نگاه مبنایی و معیاری بسیار مهم در رفتار مردم و سیاستمداران است، بلکه یک نکته مبنایی در تحلیل رویدادها و نحوه مواجهه با دشمن نیز تلقی می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ