طارمی در دیدار امشب پورتو در ترکیب اصلی و ثابت تیمش حضور دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
موراتا به دلیل اینکه زمان زیادی از آخرین حضورش در ایتالیا با پیراهن یوونتوس نمی‌گذرد، در صورت بازگشت به این کشور نمی‌تواند از معافیت مالی که دولت ایتالیا برای بازیکنان خارجی شاغل در سری A در نظر گرفته بهره‌‌مند شود
آنگونه که رسانه های ترکیه نوشته اند، سرمربی جدید فنرباغچه خواستار جذب مهدی طارمی شده است.
مهدی مهدی پور بار دیگر در میانه میدان استقلال به مهره قابل اعتماد ریکاردو ساپینتو تبدیل شده است.
مهدی طارمی برای دیدار امشب برابر پاسوس ده فریرا، از ابتدا به میدان می رود.
تمرینات تراکتور پس از استراحت یک روزه، برای بازی با پیکان استارت خورد.
سرمربی آلومینیوم با ژست خاصی دقایقی از دیدار با تراکتور را دنبال می‌کرد.
روزنامه‌های ورزشی امروز دوشنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ را از نظر می‌گذرانید.
مهدی شریفی پس از چند روز حضور در تمرینات تیم فوتبال نساجی مازندران بار دیگر به اردوی دریای بابل بازگشت.
مهدی طارمی در بازی با ژیل ویسنته گلی را به ثمر رساند که شاید در نگاه اول خیلی معمولی باشد اما کلی نکته فنی مهم در دل خود جای داده است.
مهم‌ترین شانس تیم‌ملی ایران برای بازگشت به مسابقه مقابل ایالات‌متحده را سامان قدوس از دست داد: دقیقه ۶۴، قدوس می‌توانست به‌معنای واقعی کلمه تعویض طلایی لقب بگیرد. در این لحظه پاس به بیرون علی قلی‌زاده پس از عبور از مهدی طارمی، در حالی به‌سامان رسید که او بدون مراقبت رها شده بود. قدوس هم با یک ضربه فنی دروازه حریف را هدف گرفت، اما توپ او با فاصله کمی از کنار تیر عمودی دروازه به بیرون رفت.
باید قبول کرد اگر مهدی طارمی و حلقه احتمالی دوستانش در تیم ملی نبودند، کارلوس کی‌روش در رؤیا هم فکر بازگشت مجدد به فوتبال و حضور دوباره در جام جهانی را نمی‌دید. اصرار طارمی به «نامناسب»‌بودن دراگان اسکوچیچ و «مناسب»‌بودن کارلوس کی‌روش کاری کرد تا نهایتا مسئولان فدراسیون و وزارت ورزش برای بازگشت کارلوس کی‌روش راضی شوند.
مهدی طارمی که روز گذشته به پرتغال بازگشته بود، به تمرینات امروز صبح پورتو اضافه شد.
زننده دو گل تیم ملی فوتبال ایران برابر انگلیس در دومین مصاف تیم ملی در نقش جدیدی انجام وظیفه خواهد کرد.
مهدی طارمی پس از ثبت اولین گل خود در جام جهانی با انگیزه در صدد بازگرداندن تمرکز و عزم از دست رفته هم تیمی‌هایش برآمد.
مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو که با درخواست تمدید قراردادش از سوی این باشگاه مواجه شده، این بحث را به بعد از جام جهانی قطر موکول کرده است.
پس از بازگشت کی‌روش به تیم‌ملی ایران توانست در بازی مقابل اروگوئه به برتری یک بر صفر برسد و طارمی مهاجم اول این روز‌های تیم‌ملی با گلزنی‌اش، باعث مطلوب شدن فضای روانی اطراف تیم‌ملی شد.
هیچ کس به جز مهدی طارمی از این بی نظمی صحبت نکرده بود و او بود که در مصاحبه با عادل فردوسی پور کاری کرد که پشت پرده‌های تیم ملی مشخص شود و در نهایت اسکوچیچ در آستانه جام جهانی جای خود را به کارلوس کی‌روش بدهد.
مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو که روزهای سختی را بعد از بازی با اتلتیکو مادرید تجربه می‌کرد، در هفته ششم لیگ پرتغال دوباره به روند گلزنی خود بازگشت.
مهدی طارمی یکی از مخالفان ادامه کار دراگان اسکوچیچ در تیم ملی ایران بود و حالا مدیر برنامه او از بازگشت کارلوس کی‌روش به تیم ملی اظهار رضایت می‌کند.
هر سه پرونده‌ای که من دارم مربوط به فوتبال است، هر سه منع تعقیب خورده است، بازرسی کل کشور اعتراض کرده است و دوباره رسیدگی می‌شود... یکی از بهترین اتفاقات فوتبال ما زمان کی روش رخ داده است.
تاج به درخواست خبرنگاری مبنی بر اینکه صراحتا اعلام کند آیا کی‌روش به تیم ملی بر می‌گردد یا خیر، پاسخی نداد.
وحید شمسایی سرمربی تیم ملی فوتسال ایران که از هدایت این تیم استعفا کرده بود، بعد از صحبت با رئیس جدید فدراسیون فوتبال، به کار خود بازگشت و ایران را در مسابقات قهرمانی آسیا هدایت می‌کند.
مهدی تاج کاندیدای انتخابات فدراسیون فوتبال گفت: در صورتی که رای بیاورم تلاش خواهم کرد با تیمی که دارم کی‌روش را به تیم ملی بازگردانم.
مخالفت مهدی قائدی با بازگشت به استقلال

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ