بر اثر فعالیت این سامانه، افزایش وزش باد نسبتا شدید، افزایش ارتفاع موج و تلاطم دریا در سواحل استان خوزستان تا یک و نیم متر و در سواحل استان بوشهر تا دو متر و در فرا سواحل استان‌های بوشهر و خوزستان بیش از دو متر مورد انتظار است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در حالی که جنوب اروپا همچنان گرمای شدید را تجربه می کند و با احتمال رکوردشکنی دما مواجه است، برای ۱۶ شهر در سراسر ایتالیا هشدار قرمز صادر شده است.
طبق پیش بینی هواشناسی ۷ استان کشور شاهد رگبار باران، رعد و برق و وزش باد نسبتا شدید خواهد بود.
سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: برای امروز در آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل و برخی از مناطق واقع در سواحل دریای خزر رگبار باران، رعد و برق و وزش باد شدید پیش بینی می‌شود.
رئیس مرکز عملیات اضطراری سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با اشاره به هشدار نارنجی اداره کل هواشناسی استان تهران از شهروندان خواست از تردد در حاشیه رودخانه‌ها خودداری کنند.
رئیس مرکز عملیات اضطراری سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با اشاره به هشدار نارنجی اداره کل هواشناسی استان تهران از شهروندان خواست از تردد در حاشیه رودخانه‌ها خودداری کنند.
حامد یزدی‌مهر از آماده‌باش ستاد مدیریت بحران برای مقابله با پیامد‌های احتمال خبر داد و افزود: شهروندان به خصوص گروه‌های حساس به‌ویژه در مناطق مرکزی و نیمه جنوبی پایتخت، از تردد در فضای باز خودداری کنند.
سازمان هواشناسی با صدور هشدار سطح زرد از وزش باد شدید و مواج شدن دریا و افزایش ارتفاع امواج تا ۱.۵ متر از بعد از ظهر دوشنبه تا چهارشنبه (۱۸ تا ۲۰ اردیبهشت) در مناطق مرکزی و شرقی دریای خزر در استان‌های مازندران و گلستان خبر داد.
مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با بیان اینکه طبق اعلام سازمان هواشناسی پیش‌بینی‌هایی در خصوص احتمال جاری شدن رواناب صورت گرفته است، افزود: به مردم ساکن در مناطق غربی و جنوب استان تهران نسبت به احتمال لغزندگی جاده‌ها هشدار می‌دهیم.
سازمان هواشناسی کشور با صدور هشدار سطح نارنجی نسبت به بارش شدید در برخی استان‌های غرب و جنوب غرب هشدار داد.
سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از آماده باش نیروهای امدادی این جمعیت در پی هشدار سطح نارنجی هواشناسی خبر داد.
سرپرست سازمان امدادونجات با اشاره به صدور هشدار قرمز وقوع برف و کولاک در کشور گفت: امدادگران به حالت آماده باش درآمدند.
یزدی مهر با اشاره به اینکه برای پنجشنبه بارش برف در سطح استان تهران پیش بینی شده است گفت: با توجه به این پیش بینی دستور آماده باش به عوامل ستاد مدیریت بحران در تمام استان صادر شده است.
سازمان هواشناسی نسبت به وزش باد و افزایش ارتفاع موج تا ۲ متر در دریای عمان و احتمال آسیب به تأسیسات دریایی هشدار داد.
رئیس مرکز عملیات اضطراری سازمان مدیریت بحران شهر تهران از صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی برای امروز و فردا خبر داد و گفت: دما برای فردا احتمالاً تا منفی چهار خواهد رسید.
سازمان هواشناسی کشور با صدور هشدار سطح نارنجی از افزایش سرعت وزش باد و مواج شدن دریای خزر از یکشنبه تا پنج شنبه پیش رو خبر داد.
صدور هشدار «قرمز» برای تهران و کرج
سازمان هواشناسی کشور نسبت به پایداری و کاهش کیفیت هوا در تهران و کرج هشدار قرمزرنگ صادر کرد.
کارشناس سازمان هواشناسی با اعلام صدور هشدار نارنجی برای برخی نواحی جنوب و جنوب شرقی کشور اعلام کرد: بارش ها می تواند همراه با آب گرفتگی معابر، سیلابی شدن مسیل ها و رودخانه‌ها باشد.
اهواز - اداره کل مدیریت بحران استانداری خوزستان هشدار سطح نارنجی هواشناسی در خصوص پدیده مه رقیق و کاهش دید افقی در استان خوزستان صادر کرد.
مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با اشاره به کاهش کیفیت هوا در حد ناسالم برای تمام گروه‌ها عنوان داشت: به همه شهروندان توصیه می‌شود در تردد خودرو‌ها مدیریت لازم را داشته باشند.
مدیرکل مدیریت بحران استان تهران عنوان داشت: با توجه به انباشت نسبی آلاینده‌ها و افزایش شاخص‌های آلودگی جو و کاهش کیفیت هوا در حد ناسالم برای گروه‌های حساس از افراد دارای بیماری زمینه‌ای می‌خواهیم از تردد در فضای باز اجتناب کنند.
مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با اشاره به صدور هشدار زرد هواشناسی مبنی بر احتمال یخبندان و خسارت به کشاورزان در استان از آماده‌باش مدیریت بحران در این خصوص خبرداد.
مدیرکل مدیریت بحران استان تهران گفت: به دلیل انباشت آلاینده‌ها، افزایش شاخص‌های آلودگی جو و کاهش کیفیت هوا در حد ناسالم برای گروه‌های حساس و در صورت عدم مهار منابع آلاینده‌های ثابت و متحرک، در بعضی ساعت‌ها کاهش کیفیت هوا در برخی مناطق در حد ناسالم برای تمام گروه‌ها را شاهد خواهیم بود.
مدیر کل مدیریت بحران استان تهران نسبت به لغزندگی جاده‌ها، احتمال آب گرفتگی معابر، احتمال سیلابی شدن رودخانه‌ها هشدار داد و گفت: از همه مردم می‌خواهیم از اتراق کنار رودخانه‌ها و قرار گرفتن در جاده‌ها بدون تجهیزات کافی خودداری کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ