عضو کمیسیون صنایع و معدن مجلس گفت: مردم برای دریافت وام‌های خرد آواره و سرگردان هستند، چرا که بانک‌ها به تکالیف خود عمل نمی‌کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قرارداد چندده میلیاردی خود را دریافت کرده‌اند، برخی‌های‌شان حواله واردات خودرو با ۸۰میلیارد سود را گرفته‌اند و هنوز می‌نالند! فوتبالیست هم مثل کارگران و معلمان و بازنشستگان اعتصاب و اعتراض می‌کند؛ اولی برای چند میلیارد آپشن و دومی برای حقوق معوقه و یارانه و یک میلیون افزایش حقوق!
نماینده مجلس گفت: امکان تأمین مرغ برای مردم در ایام عزاداری وجود ندارد؛ کشاورزان بیش از یک ماه گندم را تحویل سیلو دادند، اما هنوز پولشان را دریافت نکردند و همچنین در روستا‌ها به دلیل کمبود آرد، نان پیدا نمی‌شود.
دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال می‌گوید در ست سوم بازی با آرژانتین یک شوک به تیم وارد شد.
نماینده مردم اراک و کمیجان با انتقاد از بی توجهی بانک‌ها به پرداخت تسهیلات تکلیفی ازدواج و ودیعه مسکن گفت: مردم چه گناهی کرده اند که بانک‌ها وام‌های درشت به ابر بدهکاران داده‌اند و امروز با مشکل درآمد و نقدینگی مواجه شده و همین امر موجب شده که مردم نتوانند مصوبه مجلس را درخصوص تسهیلات ازدواج و ودیعه مسکن را دریافت کنند.
بررسی‌ها نشان می‌دهد جز تسهیلات تکلیفی مانند وام ازدواج و فرزندآوری دریافت مابقی وام‌ها به صورت فوری برای مردم به شدت محدود شده و تنها افرادی می‌توانند وام بگیرند که رسوب پول داشته باشند.
بررسی‌ها نشان می‌دهد جز تسهیلات تکلیفی مانند وام ازدواج و فرزندآوری دریافت مابقی وام‌ها به صورت فوری برای مردم به شدت محدود شده و تنها افرادی می‌توانند وام بگیرند که رسوب پول داشته باشند.
رئیس‌کل بانک مرکزی بر لزوم تسهیل در پرداخت تسهیلات خرد از سوی بانک ها تاکید کرد و گفت: تامین مالی عامه مردم از طریق نظام بانکی است و مردم برای دریافت تسهیلات نباید با سختی مواجه شوند.
عضو شورای شهر تهران گفت: برای دریافت نوبت معاینه فنی وقتی به سایت ستاد معاینه فنی مراجعه می‌کنیم ملزم به پرداخت تمام بدهی‌ها می‌شویم که این مشکل آفرین است.
عضو کمیسیون صنایع و معدن مجلس گفت: مردم برای دریافت وام های خود در بانکها آواره و سرگردان هستند و بانکها به تکلیف خود عمل نمی کنند.
یک کارشناس اقتصادی گفت: آمارها نشان می‌دهد که بانک‌ها به طرح نهضت ملی مسکن تسهیلات نمی‌دهند. به همین دلیل لازم است که نهادهای حاکمیتی به بانک‌های متخلف اخطار داده و جریمه کنند.
نماینده مردم اسدآباد در مجلس گفت: اجرای قانون مالیات بر عایدی سرمایه و دریافت مالیات از خانه‌های خالی تنها راه ساماندهی بازار آشفته مسکن است.
یک کارشناس اقتصادی گفت: آمارها نشان می‌دهد که بانک‌ها به طرح نهضت ملی مسکن تسهیلات نمی‌دهند. به همین دلیل لازم است که نهادهای حاکمیتی به این موضوع ورود کنند.
رئیس مجلس در واکنش به درخواست نماینده تهران تاکید کرد: در این موضوع درنگ نخواهم کرد و با هر متخلفی که بخواهد آبروی مجلس را ببرد و با تهمت این بحث را پیگیری کند، برخورد و به این موضوع رسیدگی می‌کنم. خواهش می‌کنم این موضوعات را به حاشیه نبرید.
رئیس مجلس در واکنش به درخواست نماینده تهران تاکید کرد: در این موضوع درنگ نخواهم کرد و با هر متخلفی که بخواهد آبروی مجلس را ببرد و با تهمت این بحث را پیگیری کند، برخورد می‌کنم و به این موضوع رسیدگی می‌کنم. خواهش می‌کنم این موضوعات را به حاشیه نبرید.
واکنش جالب رهبر انقلاب به درخواست مردم از ایشان برای اهدای چفیه پس از اقامه نماز عید فطر را در این ویدئو می‌بینید.
رئیس سابق دفتر نمایندگی کمیته بین‌المللی صلیب سرخ در یمن گفت: حدود هشتاد درصد مردم یمن هرکدام به نحوی نیازمند دریافت کمک‌های بشردوستانه هستند.
رئیس جمهور گفت: مردم مصمم بودند در لبیک به فرمان رهبر فرزانه انقلاب، با حضور در راهپیمایی دیروز، اتحاد و همبستگی خود را به رخ دشمنان بکشانند و دشمن هم پیام این حضور حماسی را دریافت کرد.
دستور کار دوم نظارتی مجلس درخصوص واگذاری دارایی های مالی بود؛ کسری بودجه از پدیده‌های رایج در اقتصاد کشورها به شمار میآید اما بحث اصلی درباره این پدیده، نحوه جبران کسری بودجه است در این میان در تمام این سال ها، واگذاری دارایی های سرمایه ای و واگذاری دارایی های مالی از جمله روش های تأمین مالی کسری بودجه ساختاری در اقتصاد ایران محسوب می شده است
اتابک جعفری مدیر آبفای کشور در نشست خبری گفت: هزینه بهره برداری و توزیع آب برای هر مترمکعب ۱۰۰۰۰ تومان بوده که از مردم تنها ۱۰۰۰تا ۱۵۰۰ تومان دریافت می شود.
مدیر آبفای کشور در نشست خبری گفت: هزینه بهره برداری و توزیع آب برای هر مترمکعب ۱۰۰۰۰ تومان بوده که از مردم تنها ۱۰۰۰تا ۱۵۰۰ تومان دریافت می شود.
نماینده مردم اهواز در مجلس گفت: وام‌های خرد از جمله ازدواج، مسکن و سایر وام‌های ضروری به مردم پرداخت نمی‌شود و چند هزار نفر در صف دریافت وام هستند.
رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح گفت: افرادی که توسط مامورین اموالشان مورد تخریب قرار گرفته به دادسرا‌های نظامی در مراکز استان سراسر کشور مراجعه کنند و شکایت خود را با دلیل و مدرک ارائه دهند.
مدتی است که بانک‌ها تسهیلات خرد پرداخت نمی‌کنند و اعلام کردند که بانک مرکزی پرداخت این وام‌ها را متوقف کرده است، البته برخی این موضوع را بهانه‌تراشی بانک‌ها می‌دانند و دلیل آن را انضباط بخشی بانک مرکزی برای جلوگیری از خلق پول قلمداد کردند با این حال مردم برای دریافت وام با در بسته مواجه شدند.
دریافت کننده تیم ملی والیبال ایران گفت: اینجا مسابقات قهرمانی جهان است و هیچ تیمی برای شکست بازی نمی کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ