مدیر آبفای کشور در نشست خبری گفت: هزینه بهره برداری و توزیع آب برای هر مترمکعب ۱۰۰۰۰ تومان بوده که از مردم تنها ۱۰۰۰تا ۱۵۰۰ تومان دریافت می شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ابوترابی گفت: باید بین تولید، صنعت و واردات تعادل ایجاد کرد، تفکیک وزارت بازرگانی کار اشتباهی است چرا که برای تفکیک وزارت بازرگانی ۵ سال زمان لازم است تا زیرساخت‌ها در شهرستان‌ها فراهم شود و برآورد مرکز پژوهش‌ها این است که برای تفکیک ۵ هزار میلیارد تومان هزینه خواهد داشت.
ابوترابی گفت: باید بین تولید، صنعت و واردات تعادل ایجاد کرد، تفکیک وزارت بازرگانی کار اشتباهی است چرا که برای تفکیک وزارت بازرگانی ۵ سال زمان لازم است تا زیرساخت‌ها در شهرستان‌ها فراهم شود و برآورد مرکز پژوهش‌ها این است که برای تفکیک ۵ هزار میلیارد تومان هزینه خواهد داشت.
اخیراً یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس، در اظهاراتی مدعی شده است؛ با وجود ارزان‌تر بودن هزینه کارگر و انرژی در ایران، هزینه تولید خودروی دنا، برابر با هزینه تولید BMW در آلمان است.
بابل- معاون برنامه ریزی و اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی قیمت کارشناسی هزینه تولید برنج طارم اعلا را در سال جاری به ازای هر کیلوگرم ۹۵ هزار تومان ذکر کرد.
با توجه به بالا بودن هزینه تولید پوشاک به خصوص پوشاک اسلامی، مقرر شده با افزایش تولید، محصولات با قیمت پایین تری عرضه شوند.
نماینده مردم تهران گفت: تبعات قیمت گذاری دستوری و دخالت‌های بی‌حد و حصر مشکلات جدی را برای اقتصاد ایجاد کرده است و دولت باید بداند که اقتصاد با دستور و بخشنامه پیش نمی رود.
دولت برای کنترل اجاره بها راهکارهای زیادی را در نظر گرفته است که هر کدام از این راهکارها بازار مسکن را بصورت کلی کنترل نکرده است.
شرکت بزرگ اسلحه سازی آلمان اعلام کرد: هزینه ساخت کارخانه تولید تانک در اوکراین بر عهده کی یف خواهد بود.
سخنگوی اقتصادی دولت گفت: با رشد ۶۰ درصدی درآمدهای بودجه ای و ۵۵ درصدی هزینه ها، ناترازی بودجه کاهش یافت.
سخنگوی اقتصادی دولت گفت: با رشد ۶۰ درصدی درآمدهای بودجه ای و ۵۵ درصدی هزینه ها، ناترازی بودجه کاهش یافت.
طبق مصوبه مجلس، هزینه‌کرد اشخاص حقوقی در خصوص تولید و انتشار محتوای فرهنگی و آموزشی جهت پخش در شبکه‌های صدا و سیما به صورت صد درصد هزینه قابل قبول مالیاتی قلمداد می‌شود.
با حضور مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا، اعضای هیات مدیره، جمعی از مدیران عامل شرکت های گروه و معاونان گروه خودروسازی سایپا، فرماندار شهر کاشان و نماینده مردم نظنز در مجلس شورای اسلامی خطوط تولید دو خودرو ساینا.اس CVT و ساینا.اس CNG و خطوط تولید سپر،‌داشبورد و صندلی در شرکت سایپاسیتروئن افتتاح شد.
تایباد ـ رئیس اداره آب و فاضلاب شهرستان تایباد گفت: تولید هر هزار لیتر آب ۲ هزار و ۸۰۰ تومان هزینه به همراه دارد که سهم واریزی مردم در شهر ۴۰۰ تومان و در روستا ۲۰۰ تومان است.
معاون امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی گفت: ضرورت دارد با افزایش ضریب مکانیزه کرد واحدهای تولید زیرمجموعه امور دامی آنها را به استاندارد روز جهانی نزدیک کرده و هزینه تولید را کاهش دهیم.
دیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران گفت: بر اساس برنامه باید سالانه ۱۵۰ هزار واحد ساخته شود اما در نظر داریم این میزان را تا ۲۰۰ هزار واحد افزایش دهیم.
سهم ۳۸ درصدی کشاورزی از ۶۰ میلیارد متر مکعب آب‌های سطحی ،هزینه تولید آب ۱۰۰۰۰ تومان؛ دریافت از مردم ۱۰۰۰ تومان! و قیمت یونولیت در بازارنصف شد از مهمترین اخبار آب و انرژی در هفته جاری بودند.
اتابک جعفری مدیر آبفای کشور در نشست خبری گفت: هزینه بهره برداری و توزیع آب برای هر مترمکعب ۱۰۰۰۰ تومان بوده که از مردم تنها ۱۰۰۰تا ۱۵۰۰ تومان دریافت می شود.
کیت تعیین نیاز به شیمی‌درمانی در سرطان پستان با هدف کاهش هزینه و عوارض جانبی نامطلوب شیمی‌درمانی توسط محققان کشور تولید شد.
وقتی سازمان تأمین اجتماعی به انحای مختلف تلاش می‌کند از شرکت‌ها مبالغی اضافی در قالب حق بیمه قرارداد دریافت کند، شرکت‌ها ترجیح می‌دهند به صورت زیرزمینی کار کنند و پنهان کاری افزایش می‌یابد. تمامی این شرایط به غیرشفاف شدن فضای اقتصادی کشور منجر می‌شود. دریافت مبالغ اضافی از شرکت‌ها به فرار سرمایه‌ها از کشور و افزایش فعالیت‌های سوداگرانه منجر می‌شود.
قائم مقام توسعه و تولید ایران خودرو، توسعه همکاری میان دو خودروساز بزرگ کشور را سبب هم افزایی در خدمات رسانی بهتر به مشتریان و کاهش قیمت تمام شده تولید و عرضه محصولات مترقی دانست.
برآوردهای اخیر نشان می دهد که هزینه تولید گوشی های جدید آیفون 14 حدود 20 درصد بیشتر از آیفون 13 است.
موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی سومین روز مرداد ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.
امروز مطالبی همچون قانونی که برای ۵۴ سال پیش است! ٰ ٰ قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازارٰ صورت مالی سازمان بورس ۱۴۰۰ ٰ، مجمع فملی ۱۴۰۱ | چقدر سود تقسیم شد؟، مجمع شپنا ۱۴۰۱ | چرا شرکت از خرید شیران منصرف شده است؟، بیت کوین صعودی می‌شود!، پیش بینی و تحلیل قیمت طلا، مجمع بانک دی چه خبر بود؟ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
دو عامل تورم و گسترش روزافزون تولید سریال برای شبکه نمایش خانگی با بودجه‌های کلان، باعث شده هزینه تولید فیلم‌های سینمایی سر به فلک بکشد، به گونه ای که بودجه یک فیلم دارای استاندارد‌های فنی و کیفی قابل قبول، دست‌کم هشت میلیارد تومان است و یک فیلم دارای گروهی از بازیگران مطرح، دست کم ۱۵ میلیارد تومان هزینه در پی دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ