رئیس جمهور گفت: مردم مصمم بودند در لبیک به فرمان رهبر فرزانه انقلاب، با حضور در راهپیمایی دیروز، اتحاد و همبستگی خود را به رخ دشمنان بکشانند و دشمن هم پیام این حضور حماسی را دریافت کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرمانده نیروی هوایی ارتش با اشاره با اهمیت تشریح پیام واقعه غدیر گفت: تبیین، شناخت و رساندن درست پیام واقعه غدیر یکی از راه‌های مقابله با هجمه‌ها و جنگ شناختی دشمنان اسلام است.
فرمانده کل سپاه با بیان اینکه ‌دشمنان ملت ایران را کاملا ‌می‌شناسیم و ‌با سیاست‌ها و روش‌های‌ آنان آشنا هستیم، تصریح کرد: ‌می‌دانیم دشمن چه می‌خواهد و اعماق نیتشان را می‌شناسیم؛ آنها می‌خواهند نور خدا را خاموش کنند؛ آنها می‌خواهند پیام وحی به مردم نرسد، اما کور خوانده‌اند و قطعا در تمام توطئه‌ها با شکست مواجه خواهند شد.
فرمانده کل سپاه با بیان اینکه دشمنان ملت ایران را کاملا می شناسیم و با سیاست‌ها و روش‌های آنان آشنا هستیم، گفت: می‌دانیم دشمن چه می‌خواهد و اعماق نیتشان را می‌شناسیم؛ آن‌ها می‌خواهند نور خدا را خاموش کنند؛ آن‌ها می‌خواهند پیام وحی به مردم نرسد، اما کور خوانده‌اند و قطعا در تمام توطئه‌ها با شکست مواجه خواهند شد.
رئیسی گفت: دشمنان بویژه رژیم صهیونیستی این پیام را دریافت کرده‌اند که کوچکترین اقدامی علیه کشور پاسخ سختی از جانب نیروهای مسلح دربر خواهد داشت و با نابودی حیفا و تل آویو همراه خواهد بود.
فرمانده کل سپاه در پیامی به سرلشکر موسوی تاکید کرد: ارتش و سپاه دست در دست هم در خط مقدم پاسداری از انقلاب و ایران عزیز همچنان دشمنان را ناامید خواهند ساخت.
رئیس قوه قضائیه گفت: تلاش‌های زیادی توسط دشمنان صورت گرفت که پیام نظام اسلامی از مرزهای ایران خارج نشود و این نظام رشد نداشته باشد اما موفق نشد.
مشهد ـ مدیر حوزه علمیه خراسان با تاکید بر ضرورت تببین محورهای پیام منشور روحانیت جهت مقابله با دسیسه‌های دشمنان گفت: هدف دشمن این است که میان طلاب جوان و جامعه روحانیت اختلاف ایجاد کند.
یک فعال سیاسی اصولگرا گفت:حزب اتحاد ملت مانند دشمنان بیگانه ایران، از قبیل آمریکا، انگلیس و اسرائیل نمی‌خواهد پیام راهپیمایی عظیم مردم ایران را درک کند.
فعال سیاسی هم می‌تواند نقش‌آفرین باشد؛ البته فعالیت سیاسی، به نشستن و یافتن نقطه ضعفی در دولت یا دستگاه های دیگر و تمسخر و بزرگ‌نمایی آن در فضای مجازی نیست، بلکه فعالیت سیاسی یعنی تشریح فضای سیاسی دنیا و منطقه و تبیین اهداف دشمنان و جهت‌گیری‌های دوستان.
رئیس قوه قضائیه گفت: این شکوه حضور، پیام وحدت در داخل دارد و به دشمنان نیز این پیام را مخابره می‌کند که با اقدامات مذبوحانه خود برای جداسازی مردم از انقلاب اسلامی، ره به جایی نمی‎‌برند.
رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: پیام واضح حضور میلیونی مردم در نقاط مختلف کشور این است که این مردم هشیار و آگاه هستند و یک بار دیگر مشت محکمی بر دهان دشمنان کوبیدند.
رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی از همه دلسوزان ایران برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت و تاکید کرد: شرکت در راهپیمایی مقابله با تلاش دشمنان برای در هم شکستن اتحاد ملت است.
رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی از همه دلسوزان ایران برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت و تاکید کرد: شرکت در راهپیمایی مقابله با تلاش دشمنان برای در هم شکستن اتحاد ملت است.
رغد از عراقی‌ها خواست که «همیشه عراق را به عنوان یک هدف بزرگتر و والاتر قرار دهند.» و تاکید کرد خدا نزدیک است و دشمنان شما، دشمنان حقیقت و انسانیت، محو خواهند شد.
سخنگوی ارتش گفت: رزمایش‌های نیروهای مسلح پیام لازم را به دشمنان مخابره می‌کند و همچنان خیال هرگونه تعرض به کشور را از ذهن‌شان دور می‌کند.
اشراری که این جنایت را مرتکب شدند مزدورانی روسیاهند که در خدمت دشمنان سعادت هم‌میهنان بلوچ و اتحاد اقوام ایرانی قرار گرفته‌اند. وظیفه دستگاه‌های مسئول تعقیب و مجازات جنایتکاران است و باید با سرعت و جدیت انجام شود.
فرمانده کل سپاه در جریان مراسم بزرگداشت شهید تهران مقدم با اشاره به هراس دشمنان از پاسخ ایران به شیطنت‌های اخیر گفت: دشمنان چند شبانه روز است که ترسیده و به حالت آماده باش درآمده‌اند و از طریق کشور‌های مختلف پیغام می‌فرستند که پاسخ ندهید.
فرمانده کل سپاه در جریان مراسم بزرگداشت شهید تهران مقدم با اشاره به هراس دشمنان از پاسخ ایران به شیطنت‌های اخیر گفت: دشمنان چند شبانه روز است که ترسیده و به حالت آماده باش درآمده‌اند و از طریق کشور‌های مختلف پیغام می‌فرستند که پاسخ ندهید.
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با صدور پیام تسلیت، حمله تروریستی به حرم مطهر شاهچراغ را محکوم کرد.
فرمانده کل سپاه طی پیامی ضمن تسلیت حادثه تروریسیتی شیراز گفت: این جنایت هولناک نشان داد دشمنان عزت، اقتدار و پیشرفت ایران اسلامی برای دست یابی به اهداف و آرزو‌های شیطانی خود از هیچ جنایتی فرو گذار نمی‌کنند.
رئیس قوه قضاییه در پیام تسلیت به مناسبت حادثه تروریستی حرم شاهچراغ نوشت: دشمنان خبیث ملت انقلابی برای مقابله با امنیت کشور زایران را هدف تیرهای خود قرار دادند.
رئیسی خاطرنشان کرد: تجربه نشان می دهد دشمنان ایران، انتقام استیصال و به سنگ خوردن تیرهایشان در ایجاد انشقاق در صفوف متحد ملت و پیشرفت کشور را با خشونت و ترور می‌گیرند.
سازمان اطلاعات سپاه در پیامی با تبریک و تسلیت شهادت پاسداران و بسیجیان حریم امنیت، سردار رشید اسلام سید حمیدرضا هاشمی و هم‌رزمانش تأکید کرده است: فرزندان ملت سرافراز ایران اسلامی همچون گذشته انتقام خون پاک شهدای مظلوم زاهدان را از دشمنان ملت خواهند گرفت و به فضل الهی بساط حرکات کور و ددمنشانه دشمنان را برمی‌چینند.
قدرت پهپادی ایران به دوران جنگ تحمیلی بازمی‌گردد .ایران آموخت برای حفظ امنیت خود، نباید روی دیگران حساب کند و این قدرت امروز پیام‌های مختلفی برای دوستان و دشمنان جمهوری اسلامی به همراه دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ