رئیس فدراسیون از ایجاد راهکار برای کنترل مالی قرارداد بازیکنان و باشگاه‌ها سخن گفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اولین جلسه اعضای جدید هیأت مدیره جامعه تورگردانان ایران برگزار شد و رئیس این جامعه پس از سال‌ها تغییر کرد.
سخنگوی کرملین اعلام کرد که رئیس جمهور روسیه پنج روز پس از لشکرکشی ناکام ارتش خصوصی «واگنر» به مسکو، با فرمانده این گروه شورشی دیدار کرده است.
رئیس جمهور پس از ارائه گزارشی از افزایش قیمت محصولات پتروشیمی بدون اخذ مجوز‌های لازم در جلسه هیئت دولت، به وزیر دادگستری ماموریت داد، با بررسی دقیق اسناد و دلایل این افزایش قیمت، با متخلفان برخورد قاطع و مقتضی صورت گیرد.
رئیس کمیته داوران پس از پایان جلسه هیيت ريیسه فدراسیون فوتبال برای دقایقی با خبرنگاران گفتگو کرد.
محمدباقر قالیباف در جلسه علنی امروز مجلس و در جریان رای‌گیری ماده ۱۴ طرح ساماندهی بازار اجاره بهای مسکن بیان کرد: ۶۵ نفر از نمایندگان در رای‌گیری شرکت نکردند، بنده از همین جا به دوستان انفورماتیک اعلام می‌کنم که این دستور را به عنوان یک ابلاغیه اجرا کرده و از این پس کسانی که در رای‌گیری‌ها شرکت نمی‌کنند حتما اسامی آن‌ها اعلام شود.
کوروتولموش در دور سوم رای‌گیری جلسه علنی پارلمان ترکیه، پس از آن که هیچ یک از هفت نامزد نتوانستند در دور اول و دوم رای گیری رأی کافی برای پیروزی را کسب کنند، برنده شد.
رئیس فدراسیون فوتبال امروز جلسه مشترکی با رئیس کمیته ملی المپیک برگزار کرد.
رئیس فدراسیون فوتبال پس از بازگشت به ایران، به دیدار وزیر ورزش خواهد رفت. ملاقاتی سرنوشت‌ساز برای تیم ملی.
خانه ملت سخنگوی دولت باید به مطالبات نمایندگان مجلس و محتوای جلسات علنی که برگرفته از خواسته مردم است توجه بیشتری داشته باشد و قابل پذیرش نیست که سخنگوی دولت عنوان کند تاکنون بسته پیشنهاد ارزی مجلس را دریافت نکرده چرا که علاوه بر نامه نگاری رئیس کمیسیون اقتصادی به رئیس جمهور درباره وضعیت بازار ارز، گزارش نظارتی مجلس در جلسه رسمی قرائت شده است.
رئیس و سخنگوی فدراسیون فوتبال برای تماشای بازی‌های تیم ملی فوتسال به تایلند سفر کردند.
آقامیری در آخرین جلسه شورای عالی فضای مجازی کشور با رأی اکثریت اعضای این شورا به عنوان دبیر شورای عالی و رئیس مرکز ملی فضای مجازی کشور انتخاب شده و پس از تأیید مقام معظم رهبری، به این سمت منصوب شده است.
اشتباهات داوری در دیدارهای اخیر پرسپولیس تصمیم مدیرعامل این باشگاه را برای برگزاری جلسه‌ای ویژه با رئیس فدراسیون به همراه داشته است.
رئیس فدراسیون فوتبال پس از حضور در تمرین امروز تیم ملی با کارلوس کی روش جلسه‌ای را برگزار کرد.
با دستور رئیس قوه قضائیه، پس از صدور کیفرخواست پرونده متهمان اغتشاشات اخیر در یک ماه اخیر، دادگاه های رسیدگی به این پرونده‌ها، از هفته گذشته آغاز شده است.
گفته می‌شود پس از برگزاری جلسه تریبون آزاد دانشجویان شریف با رئیس و معاونین این دانشگاه، از ورود محمد ملانوری، دانشجوی دکتری اقتصاد این دانشگاه ممانعت شد.
رئیس دانشگاه نیز پس از شنیدن مطالبات دانشجویان ضمن تأکید بر صبر کردن دانشجویان تا برگزاری جلسه کمیته انضباطی این قول را هم به دانشجویان داد که نهایت تلاش خود را برای رفع مشکل دانشجویان انجام دهد.
رئیس دانشگاه نیز پس از شنیدن مطالبات دانشجویان ضمن تأکید بر صبر کردن دانشجویان تا برگزاری جلسه کمیته انضباطی این قول را هم به دانشجویان داد که نهایت تلاش خود را برای رفع مشکل دانشجویان انجام دهد.
اولین برنامه کی‌روش پس از بازگشت به ایران، برگزاری جلسه با مهدی محمدنبی، نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال است
در جلسه علنی امروز (سه شنبه ۱۲ مهرماه) مجلس شورای اسلامی، صلاحیت و برنامه‌های محمدهادی زاهدی وفا، وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی دولت سیزدهم مورد بحث و بررسی قرار گرفت. پس از پایان رأی‌گیری درباره وزیر پیشنهادی کار، بعضی نمایندگان درخواست بازشماری آرا را مطرح کردند. بعد از شمارش مجدد، مشخص شد که وی با اختلاف یک رای، موفق به کسب رای اعتماد نشده است.
دو روز بعد جلسه هیات رئیسه بود که خود علی آبادی گفت که نظرمان این است که با توجه به باخت به عربستان علی دایی نباشد. اینکه رئیس جمهور این دستور را داده بود یا نه را نمی‌دانم. گفت نظرمان این است که دایی نباشد.
القاصی مهر رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: پس از برگزاری جلسه دادگاه سارق بزرگراه نیایش، حکم اعدام این فرد صادر شد.
رئیس فدراسیون فوتبال باز دیگر برای توافق با سرمربی پیشین تیم ملی ایران به توافق نرسید.
اسکوچیچ راهی فدراسیون فوتبال شد تا با مهدی تاج رئیس فدراسیون دیدار و جلسه داشته باشد.
سخنگوی فدراسیون فوتبال پس از اولین جلسه هیئت رئیسه فدراسیون با حضور اعضای جدید و همینطور رئیس جدید توضیحات مفصلی درباره محتوای این جلسه ارائه کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ