رئیس فدراسیون فوتبال باز دیگر برای توافق با سرمربی پیشین تیم ملی ایران به توافق نرسید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جنبش غیرنظامی M۶۲ روز یکشنبه خواستار خروج فوری و بدون قید و شرط نیروهای فرانسوی از خاک نیجر شد.
ملی‌پوش دوچرخه‌سواری ایران در مسابقات قهرمانی جهان، بدون اطلاع از هتل محل اسکان خود در شهر گلاسکو اسکاتلند خارج شده و اقدام به بازگشت نکرده است.
محمد گنج‌خانلو نماینده ایران در مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی جهان اسکاتلند بدون اطلاع از هتل محل اسکان خود خارج شده و اقدام به بازگشت نکرده است.
رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه فراجا گفت: امکانی فراهم شده تا مجوز خروج از کشور بانوان و فرزندان زیر ۱۸ سال بدون مراجعه به دفترخانه صادر شود.
حسینی درباره توافق موقت آمریکا با ایران و آنچه در عمان رخ داد، اظهار کرد: «طرفین جزئیاتی از این توافق منتشر نکردند و صرفاً یک توافق شفاهی بود که جزئیات آن برای کسی مشخص نیست، اما زمانی که سخن از توافق نانوشته مطرح می‌شود بدین معنا است که چشم‌انداز رسیدن به توافق مکتوب ولو موقت وجود ندارد و این نوع توافق نانوشته پایین‌ترین سطح یک توافق سیاسی است که تعهد و الزام ایجاد نمی‌کند و هیچ دستاوردی محسوب نمی‌شود؛ هرچند اگر خروجی این توافق کاهش تنش‌ها بود، می‌توانست مفید باشد.»
پونفرادینا بدون حضور دروازه‌بان ایرانی خود دیدار مقابل اوویه‌دو را آغاز می‌کند.
پورتو بدون حضور مهاجم ایرانی‌اش در زمین دیدار مقابل فامالیکائو را آغاز می‌کند.
گروسی از حضورش در تهران خوشحال است و آن را به زبان می‌آورد و صراحتا اعلام می‌کند که باید شک و تردید‌ها در خصوص صلح‌آمیز بودن برنامه هسته‌ای ایران را از بین ببریم. این اظهارات امیدبخش است، اما مسئله اصلی اینجاست که این بار نخست نیست که گروسی از خروجی مثبت دیدارش در ایران سخن می‌گوید.
آمریکا ژانویه۱۹۷۳ توافق خروج از ویتنام را امضا و شرکای خود در ویتنام جنوبی را رها کرد؛آگوست۲۰۲۱ تاریخ در افغانستان تکرار شد و آمریکا همچنان بدون داشتن هیچ درکی از جنگ‌ها،در آن مداخله می‌کند.
آمریکا ژانویه۱۹۷۳ توافق خروج از ویتنام را امضا و شرکای خود در ویتنام جنوبی را رها کرد؛آگوست۲۰۲۱ تاریخ در افغانستان تکرار شد و آمریکا همچنان بدون داشتن هیچ درکی از جنگ‌ها،در آن مداخله می‌کند.
بر خلاف انتظارات خروج کریستیانو رونالدو از الدترافورد نه‌تنها به ضرر تن‌هاخ و تیمش نشده، بلکه منچستر را به بهترین فرم خود از ابتدای فصل رسانده است.
وزیر خارجه آمریکا اذعان کرد که خروج پرحرف و حدیث این کشور از افغانستان، به واشنگتن کمک کرده تا منابع خود را به سمت اوکراین هدایت کند.
مهاجم هلندی تیم فوتبال پرسپولیس قصد داشت مخفیانه و بدون اطلاع باشگاه ایران را ترک کند اما در فرودگاه امام خمینی متوجه شد ممنوع الخروج است و باید پروسه اداری را طی کند.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در بیانیه ای بدون اشاره به ادامه انفعال بروکسل در قبال تعهدات برجامی خود و نیز خروج یکجانبه آمریکا از توافق هسته ای سال ۲۰۱۵، از «اوضاع برجام» انتقاد کرد.
رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجا گفت: مشمولانی که برای زیارت عتبات عالیات قصد خروج از کشور دارند بدون ثبت نام اینترنتی به مرزهای شش گانه مراجعه نکنند.
خروج اسکوچیچ از اتاق تاج بدون توافق
در شرایطی که انتظار می‌رفت این جلسه با توافق طرفین به پایان برسد، اما نتیجه‌ای نداشت و دراگان اسکوچیچ دوباره بدون گفتگو با خبرنگاران، محل را ترک کرد.
جلسه سرمربی سابق تیم ملی با مدیران فدراسیون بی نتیجه پایان یافت.
جلسه مهم هیئت رییسه فدراسیون فوتبال بدون اعلام خروجی مشخص توسط اعضا به پایان رسید.
شرکت کنندگان در دومین جلسه گفتگوی ملی عراق که بدون حضور نمایندگان جریان صدر برگزار شد، درباره تشکیل یک تیم فنی با هدف تنظیم نقشه راه خروج از بحران سیاسی توافق کردند.
شرکت کنندگان در دومین جلسه گفتگوی ملی عراق که بدون حضور نمایندگان جریان صدر برگزار شد، درباره تشکیل یک تیم فنی با هدف تنظیم نقشه راه خروج از بحران سیاسی توافق کردند.
خبری دیروز از سوی سازمان بورس و اوراق بهادار منتشر شد که «میزان دریافت اعتبار توسط سهامداران به اتکای پرتفوی آنها در مرحله اول از ۶۰ به ۶۵‌ درصد افزایش می‌ یابد. این تصمیم با هدف تقویت سمت تقاضا در معاملات اتخاذ شده است.‌»‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
شاخص کل بورس شنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۴۰۹۴ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۴۹۸ هزار و ۵۰۹ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز دوشنبه ۲۰ تیر ۱۴۰۱ را بخوانید.
دبیر کل حزب کارگزاران درباره رایزنی اصلاح طلبان با شورای نگهبان برای حل و فصل مساله رد صلاحیت ها گفت: شورای نگهبان کاره‌ای نیست و تصمیم در جای دیگری گرفته می شود. رایزنی با شورای نگهبان بی فایده است چرا که شورای نگهبان تصمیم گیری نمی کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ