رئیس و سخنگوی فدراسیون فوتبال برای تماشای بازی‌های تیم ملی فوتسال به تایلند سفر کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی از سفر رئیس ستاد مرکزی نیروهای تروریست آمریکا در منطقه به اراضی اشغالی خبر داد.
سخنگوی کاخ ریاست جمهوری کنیا اعلام کرد که رئیس جمهور ایران سفر خود به این کشور را  به زمانی دیگر موکول کرده است.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: سفر رئیس جمهور به عربستان، متناسب با روند پیشرفت روابط و در بازه زمانی مناسب صورت خواهد گرفت، اما زمان دقیقی برای این سفر هنوز تعیین نشده است.
احمد راستینه هفشجانی سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس در تشریح گزارش سوال نماینده شیراز و زرقان از سجادی گفت: سوال نماینده مردم شیراز و 44 نفر از نمایندگان از وزیر ورزش در خصوص علت بی‌عدالتی در توزیع زیرساخت‌ها و امکانات ورزشی در کشور و کوتاهی در اجرای مصوبات سفر های استانی رئیس جمهور و وعده‌های اعلام شده وزیر درخصوص ساخت تأسیسات ورزشی است.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: ادای حق‌آبه ایران، نشانه‌ای از حسن نیت طرف افغانی برای گسترش روابط بعدی خواهد بود.
سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در یک نشست خبری در پاسخ به سوالی درباره توافق انجام شده میان ایران و اندونزی در زمینه تجاری و امضای اسناد متعدد در این زمینه، بر سیاست مداخله‌جویانه واشنگتن درباره روابط دوجانبه کشور‌ها و تهدید آن با تحریم‌ها صحه گذاشت.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: سفر رئیس جمهور به دمشق بی‌تردید یکی از رخدادهای مهم در تحولات دو کشور ایران و سوریه است که بعد از پیروزی باشکوه مقاومت بر تروریسم بود و معنا و مفهوم خاصی داشت.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: سفر رئیس جمهور به دمشق بی‌تردید یکی از رخدادهای مهم در تحولات دو کشور ایران و سوریه است که بعد از پیروزی باشکوه مقاومت بر تروریسم بود و معنا و مفهوم خاصی داشت.
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان با اشاره به سفر رییس‌جمهور به سوریه گفت: عصبانیت آمریکا که شاخ آن در سوریه و کل منطقه توسط ایران و محور مقاومت شکسته شده طبیعی است.
سخنگوی وزارت امور خارجه در توییتی نوشت: عصبانیت رژیم شروری که شاخ آن در سوریه و کل منطقه توسط ایران و محور مقاومت شکسته شده و باید به حضور متجاوزانه خود در سوریه پایان دهد، طبیعی است.
بهادری جهرمی سخنگوی دولت در نشست خبری هفتگی گفت: رئیس جمهور فردا به دعوت رسمی بشار اسد به سوریه می رود ؛ سفر رئیس جمهوری ایران به سوریه پس از ۱۳ سال صورت می گیرد.
سخنگوی دولت گفت: فردا رئیس جمهور به دعوت رسمی بشار اسد به کشور سوریه سفر می‌کند، این سفر پس از ۱۳ سال در استمرار دیپلماسی همسایگی دولت سیزدهم و با محوریت تقویت مناسبات دو کشور صورت می‌گیرد.
سخنگوی ریاست جمهوری روسیه امروز دوشنبه به اخبار مربوط به برنامه ریزی درباره سفر بشار اسد رئیس جمهور سوریه به مسکو واکنش نشان داد و اعلام کرد که کرملین در زمان مناسب آنرا اعلام خواهد کرد.
سخنگوی دولت گفت:روز ۱۱ اسفند سفر استانی رئیس جمهور به بوشهر انجام می‌شودکه برنامه‌ها و افتتاح‌های بسیار خوبی برای آن برنامه‌ریزی شده و طی آن ایرانی‌ترین فاز پارس جنوبی افتتاح می شود.
معاون سخنگوی شورای فدراسیون روسیه بر این باور است که کی‌یف به عنوان بخشی از کارزار انتخاباتی رئیس جمهور آمریکا، چاره‌ای ندارد جز اینکه مردم اوکراین را به قتلگاه بفرستد.
سخنگوی وزارت بازرگانی چین، تعمیق روابط تجاری و اقتصادی با ایران را از دستاوردهای مهم سفر رئیس جمهور به این کشور اعلام کرد.
تحلیل سخنگوی دولت از سفر رئیس جمهور به پکن
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا مدعی شد: ایران برای سیستم بین المللی چالش‌های دیگری نیز ایجاد می‌کند که بر چین نیز تاثیر می‌گذارند. این چالش‌های ایران، آمریکا را نیز شدت نگران می‌کند.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: سفر رئیس‌جمهور به چین نشان‌دهنده فضای مناسب سیاسی و تاکیدی بر وجود عالی‌ترین اراده سیاسی میان رهبران دوکشور است و می‌تواند جهش خوبی در همکاری ها ایجاد کند.
"هوآ چانینگ"، سخنگوی وزارت خارجه چین در بیانیه‌ای اعلام کرد که به‌دعوت شی جین پینگ، رئیس جمهور چین، ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور اسلامی ایران از ۱۴ تا ۱۶ فوریه (سه‌شنبه تا پنجشنبه) به پکن سفر می‌کند.
بهادری جهرمی سخنگوی دولت گفت: احتمالاً سفر استانی بعدی رئیس‌جمهور نیز به استان بوشهر باشد و در صورت نهایی شدن اطلاع‌رسانی می‌شود.
سخنگوی سازمان ساتبا از آغاز عملیات احداث ۴۰۰۰ سامانه خورشیدی از طرح حمایتی خبر داد و گفت: بر این اساس عملیات احداث ۴۰۰۰ نیروگاه خورشیدی با افتتاح ۲۰ سامانه به صورت نمادین، آغاز می‌شود.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه سفر رئیس جمهور اوکراین را به آمریکا مورد انتقاد قرار داد.
بهادری جهرمی، سخنگوی دولت گفت: در ۳۱ سفر استانی بیش از ۴۷۹۸ مصوبه و ۳۳۵ دستور از جانب رئیس جمهور صادر گردیده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ