اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور حکمی، دکتر سجاد محمدعلی‌نژاد را به عنوان معاون فناوری و نوآوری وزارت عتف منصوب کرد.
محسن منصوری : برنامه‌ ریزی کرده بودند که اتفاقی شبیه یکشنبه سیاه رخ دهد ولی برای دولت، مصلحت کشور اهمیت دارد.
معاون اجرایی رئیس جمهور با بیان این‌که دولت خود را مسئولیت‌پذیر می‌داند و از محدودیت اختیارات گلایه نمی‌کند، گفت: یک وقتی رئیس جمهوری گفت صبح جمعه شنیدم بنزین گران شده، اما الان همه دولت وقت به صف شده تا مشکل را حل کند. از سویی دولت پرونده‌های باز زیادی را می‌بندد.
شاهچراغی در آبان‌ماه سال ۱۴۰۰ با نظر علما و برخی از مراجع با توجه به خدمات شایسته و کارآمدی در سپاه قم به عنوان استاندار مطرح شد و با موافقت دولت از آن زمان تاکنون به مدت ۲ سال سکان استانداری قم را به عهده داشت.
مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران گفت: با کمک وزارت امور خارجه بالاخره اجازه بازدید از ایستگاه آب سنجی بالادست سد کجکی به تیم فنی ایران داده شد، اما افغانستان اجازه بازدید از مخزن سد کجکی را به تیم فنی ایران نداد.
خردادماه سال جاری، معاون سیاسی وزارت کشور در بخشنامه‌ای تصریح کرده بود: «فرمانداران، بخشداران و معاونین فرماندار ضمن تداوم پیشبرد امور شهرستان‌ها در حوزه‌های مختلف عمرانی، اقتصادی، توسعه‌ای و… در روابط با نمایندگان محترم مجلس در مدت باقی مانده تا انتخابات برای پیشگیری از هر گونه سوءبرداشت، نسبت به عدم همراهی و معیت نماینده محترم در حوزه انتخابیه در موضوعات و جلسات شائبه‌دار، حساسیت و دقت لازم را داشته باشند.»
یبوست به ویژه یبوست مزمن از امراض شایع گوارشی است که افراد در طول زندگی دچار آن می‌شوند، در این مطلب به معرفی یک معجون معجزه گر برای درمان یبوست پرداخته‌ایم که در ادامه می‌خوانید.
پسری ۱۹ ساله که به اتهام آزار دو دختر دستگیر شده می‌گوید تحت تاثیر سحر و جادو مرتکب این جرم شد.
افرادی که نگران افزایش وزن خود هستند مصرف آب هویج زنجبیل به حفظ عطش آن‌ها کمک خواهد کرد، زیرا حفظ آب به تجزیه چربی تجمع یافته در کبد کمک می‌کند. با وجود این، مهمترین نکته قابل توجه در مورد آب هویج زنجبیل پاکسازی سموم از کبد نیز است، این سموم عمدتا ترشحات صفراوی هستند. هنگامی که کبد به خوبی عمل کند مانع افزایش وزن و چاقی خواهد شد.
معجون بی نظیر عسل و گردو در درمان اختلالات و مشکلات تنفسی نظیر: آسم، حساسیت فصلی، آنفلوآنزا و عفونت های تنفسی نقش مهمی دارد.
براساس نتایج یک مطالعه که انجام شده است، نوشیدن روزانه یک لیوان معجون جعفری و لیمو با معده خالی میزان سوخت و ساز بدن را دست کم ۴۰ درصد افزایش می‌دهد.
لیمو ترش یک ماده تقویت کننده زیبایی است و باعث افزایش سلامتی می‌شود. نوشیدن روزانه یک لیوان معجون جعفری و لیمو با معده خالی میزان سوخت و ساز بدن را دست کم ۴۰ درصد افزایش می‌دهد.
فصل سرما به سبب پرخوری و کم تحرکی شرایط دفع کامل سموم را از بدن ضعیف می‌سازد به همین دلیل فصل بهار فرصتی عالی برای پاکسازی بدن می‌باشد.
هزاران سال پیش، زنان بسارا (بقاره) در چاد دریافتند که دانه‌های یک گیاه بومی به نام «چبه» دارای خواص قدرتمند تقویت‌کننده مو است و از آن زمان، این معجون قیمتی را برای تقویت مو‌های خود استفاده می‌کنند.
بهترین شربت برای پذیرایی از مهمان ها در ایام نوروز شربت سکنجبین است. این معجون هزار خواص معروف طب سنتی ایرانی می تواند بدن را پاکسازی نماید.
طبق تحقیقات معجون سیر و آب لیمو قلب شما را بهبود می‌بخشد.
متخصصان تغذیه معتقدند که سوپ مرغ به ذات خود حاوی خواص ضدویروس است. از مرغ و سبزی‌های آن گرفته تا ادویه‌های به کار رفته در آن، همگی ترکیباتی دارای خواص ضد ویروس و ضد سرماخوردگی هستند.
قهوه، محبوب‌ترین نوشیدنی جهان است. ولی مشکل اینجاست که در کافی شاپ‌ها با مقدار زیاد شکر یا خامه سرو می‌شود، اما توصیه ما به شما، مصرف قهوه سیاه و تلخ است.
این غذای سبک برای کسانی که از طعم سوپ‌های تکراری خسته شدند گزینه خوبی است.
سوپ دال عدسی برای دوران سرماخوردگی گزینه بسیار خوبی است مخصوصا برای کسانی که از طعم سوپ‌های تکراری خسته شدند.
روش‌های مختلفی برای تهیه معجون شلغم و عسل وجود دارد. در این مطلب به ساده‌ترین و بهترین روش تهیه معجون عسل و شلغم پرداخته‌ایم.
کریستوف گالته سرمربی پاریسن ژرمن معتقد است موفقیت در جام جهانی نمی‌تواند تعیین کننده آینده شغلی او در این باشگاه باشد.
مصرف چهار گرم سیر خام - معادل یک تا دو حبه سیر و یا دریافت یک عدد قرص سیر که حاوی ۳۰۰ میلی گرم پودر خشک شده سیر است - به میزان دو تا سه بار در روز می‌تواند از بیماری‌های قلبی عروقی پیشگیری کند.
مشهد ـ معاون رئیس جمهور دستاورد اصلی انقلاب اسلامی را انسان‌سازی با معیارهای الهی عنوان کرد و گفت: حاج قاسم سلیمانی معجزه انقلاب اسلامی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ