هزاران سال پیش، زنان بسارا (بقاره) در چاد دریافتند که دانه‌های یک گیاه بومی به نام «چبه» دارای خواص قدرتمند تقویت‌کننده مو است و از آن زمان، این معجون قیمتی را برای تقویت مو‌های خود استفاده می‌کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع با اشاره به وضعیت جنگنده قاهر ۳۱۳، گفت: این پروژه در دو نسخه درحال ساخت است که یکی از آن‌ها هواپیمای بدون‌سرنشین است و در ماه‌های آینده رونمایی می‌شود.
حسین پورحمیدی حالا باید اشتباهاتش را بپذیرد، کمر راست کند و برای پیدا کردن نسخه با اعتماد به نفس خود بجنگد.
دشمن و دنباله‌های داخلی آن و از جمله افراطیون مدعی اصلاحات و برخی سلبریتی‌های بی‌سواد تصور می‌کردند که زنان و دختران ایران تحت تاثیر تبلیغات گسترده، حجاب را کنار گذاشته و دیگر به‌ندرت می‌توان، حجاب بر سر دختران و زنان کشورمان دید. اما زهی تصور باطل، زهی خیال محال.
غلامرضا مومنی مقدم در بازگشتش به سرمربیگری فوق‌العاده کار کرده است.
OpenAI رسماً اعلام کرد که طی روز‌های آینده، نسخه اندروید اپلیکیشن چت‌بات هوش مصنوعی ChatGPT را عرضه خواهد کرد.
مهم‌ترین معضل استقلالی‌ها در فصل پیش‌رو بحران جدی مالی ناشی از تصمیمات شتابزده در گذشته است.
هزینه انتقال آب بالاست به‌طوری‌که تنها بودجه اجرای طرح شیرین‌سازی و انتقال آب به یک و چهاردهم میلیارد دلار می‌رسد. با وجود این تعاریف و اسم بردن از مشکل تامین سرمایه، این انتقال، منتقدان فراوانی هم دارد و درباره آن همچنان شک و شبهه بسیار است. برخی کارشناسان معتقدند باید صنایع آب‌بر از این استان به کنار دریا منتقل شده و آب مصرفی در بخش کشاورزی هم کنترل شود.
مشاور عالی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه ستاد کل نیروهای مسلح از آغاز به کار سامانه سرباز ماهر خبر داد.
از تورم نمی‌توان تصویر ایده‌آلی ارائه کرد. در حال حاضر مرکز آمار از تورم ۴۸.۵ درصدی اقتصاد ایران خبر می‌دهد و پیش‌بینی‌ها از نرخ بالای ۵۰ درصد برای این شاخص حکایت دارند. هرچند فرزین- رئیس کل بانک مرکزی وعده رساندن تورم به حدود ۳۰ درصد را داده است. اما کارشناسان می‌گویند تورمی که ریشه آن در قیود خارجی و تحریم است، باید از این محل نیز مدیریت شود و ضمن آنکه سیاست‌های پولی مناسبی نیز باید در دستور کار قرار گیرند.
این نسخه از هدست اپل دارای بیش از ۱.۵ کیلوگرم طلای ۱۸ عیار و چرم سیاه سلطنتی Connolly است.
باشگاه اتحاد کلباء موفق شد که آندرس وومبرگر، مهاجم تیم سن لونرزو آرژانتین را به خدمت بگیرد.
سید محمد موسوی هفتمین مدافع برتر لیگ ملتها تا اینجای مسابقات محسوب می شود.
ایران توانست در لحظات پایانی نیمه اول، گل چهارم را نیز وارد دروازه افغانستان کند.
نسخه نهایی لایحه حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب که هفته گذشته به مجلس شورای اسلامی ارسال شده است، منتشر شد.
نسخه نهایی لایحه حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب که هفته گذشته به مجلس شورای اسلامی ارسال شده است، منتشر شد.
واقعیت این است که مسئولان ورزش ایران یا دست‌کم آن‌هایی که تصمیم‌گیرنده در امور دو باشگاه استقلال و پرسپولیس هستند، دل در گرو پروژه «ایرانیزه‌شدن» دارند؛ به این معنی که نیمکت این تیم را به دست یک مربی ایرانی بسپارند. دلیل هم برای انجام این کار وجود دارد. بعد از موفقیت یحیی گل‌محمدی در پرسپولیس و کسب جام‌های مختلف به‌همراه این تیم، مسئولان به دنبال تعریف‌کردن چنین پروژه‌ای برای استقلال هم هستند.
طبق گزارشی جدید احتمالا گوگل در نسخه آتی اندروید قابلیت مشاهده سلامت باتری را برای کاربران عرضه کند.
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی با ابراز رضایت از عملکرد نماینده وزن 72 کیلوگرم ایران در تورنمنت بیشکک، تاکید کرد که نسخه اصلی رضا گرایی در وزن 67 کیلوگرم و پیک آمادگی او در مسابقات جهانی 2023 بلگراد خواهد بود.
معاون پارلمانی رئیس جمهور از ارسال نسخه نهایی لایحه حجاب و عفاف به مجلس شورای اسلامی خبر داد.
آئین رونمایی از ۳ مجموعه آثار امام خمینی (ره) در حسینیه جماران با حضور تولیت مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) برگزار شد.
هر سیاستمداری که به قدرت می‌رسد، ادعا می‌کند مشکلات موجود را دولت‌های قبل ایجاد کرده‌اند، اما خود نیز همان راهی را می‌رود که دیگران با صرف هزینه بسیار پیموده‌اند. این چرخه آنقدر تکرار شده که امید‌ها در حال رنگ باختن است و انگار مردم باور کرده‌اند هیچ دولتی نمی‌تواند ابر چالش‌های موجود را حل‌و‌فصل کند.
اینترمیلان در شرایطی که حتی صعودش از دور گروهی چمپیونزلیگ هم بعید به نظر می رسید حالا یک پای فینال مسابقات است.
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: نسخه الکترونیک به عنوان زیرساخت مدیریت منابع و نظام ارجاع، اجرایی شده و اکنون بالای ۹۵ درصد در آن پیشرفت داریم.
بازار مسکن در سال‌های اخیر همسو با جهش ارزی و رشد بازدهی بازار‌هایی همچون طلا و خودرو، روند صعودی را طی کرده است. تا جاییکه بر اساس آخرین گزارش رسمی بانک مرکزی، میانگین یک متر خانه در پایتخت، به رقم ۴۳ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان در مهرماه رسیده است. در میان به نظر می‌رسد راهکار حمایتی نظام بانکی از متقاضیان خرید خانه، اثرگذاری اندکی دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ