اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون حقوقی رئیس جمهور همچنین گفت: تلاشمان از ابتدای دولت در مورد پی‌گیری مسائل حقوقی در دستگاه‌های اجرایی این بود که به لحاظ حقوقی سازماندهی بهتری در این حوزه داشته باشیم.
معاون پارلمانی رئیس‌جمهور ضمن ارائه توضیح در مورد اظهارنظرش درباره ویژگی نمایندگان مجلس آینده گفت: ان‌شاالله این اظهارنظر‌ها بتواند کمک کند شور انتخاباتی بیشتر شود، حضرت آقا این بار بسیار زودتر از دوره‌های قبل این مسائل را مطرح کردند، زیرا مشارکت مردم اهمیت فراوانی دارد و بعد هم رقابت سالم به برگزاری هرچه بهتر انتخابات کمک می‌کند.
سید ابراهیم رئیسی که در رأس هیاتی عالی‌رتبه شامل معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان به کنیا سفر کرده در محل کاخ ریاست‌جمهوری این کشور مورد استقبال رسمی رئیس جمهور کنیا قرار گرفت.
معاون امور زنان و خانواده گفت: رئیس جمهور دستور دادند شرایط زنان در مسائل شغلی به صورت ویژه رعایت شود.
صادق زیباکلام، استاد سابق علوم سیاسی دانشگاه تهران نیز درباره راه‌اندازی کرسی آزاداندیشی در دانشگاه گفت: «متاسفانه مسئولانی مانند رئیس‌دولت، وزیر علوم، معاون اول رئیس‌دولت، دبیر شورایعالی انقلاب فرهنگی، سخنگوی این شورا، رئیس دانشگاه تهران و... در مورد آزاداندیشی، کرسی‌های آزاداندیشی، احترام به نظرات اساتید، آزادی بیان اساتید در بیان اظهارنظرات‌شان و... طوری صحبت می‌کنند که انگار در کشور دیگری زندگی می‌کنند.»
معاون اقتصادی رئیس جمهور گفت: تفویض اختیارات از سوی رهبر معظم انقلاب به سران سه قوه فرصت طلایی برای گره‌گشایی از مشکلات اساسی در اقتصاد کشور است.
سمنان- معاون اقتصادی رئیس جمهور با بیان اینکه وضعیت آب در استان سمنان مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت، گفت: اقدامات کوتاه مدت خوب است اما باید فکری برای تامین آب پایدار کرد.
معاون اول رئیس جمهور کشورمان و دستیار ویژه رئیس جمهور روسیه آخرین وضعیت پروژه ها و همکاری های مشترک دو کشور را بررسی کردند.
معاون رئیس جمهور از پیگیری مطلبی با عنوان استقلال مالی زن منتسب به آقای حاج ابوالقاسم دولابی خبر داد و گفت:در گفتگو باایشان،مشخص شد مواردی که در اصل سخنرانی بوده با تیتر منتشر شده مغایر است.
معاون رئیس جمهور از پیگیری مطلبی با عنوان استقلال مالی زن منتسب به آقای حاج ابوالقاسم دولابی خبر داد و گفت:در گفتگو باایشان،مشخص شد مواردی که در اصل سخنرانی بوده با تیتر منتشر شده مغایر است.
مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران از موافقت معاون اول رئیس جمهور در خصوص تأمین خدمات روبنایی و زیربنایی مورد نیاز محلات محروم تهران از محل مولدسازی خبر داد.
رشت- معاون رئیس جمهور با بیان اینکه طرح های اشتغال زایی ایثارگران با محوریت دانش بنیان مورد حمایت قرار می گیرند، گفت: شناسایی و حمایت از هزار استارت آپ ایثارگر در اولویت بنیاد شهید است.
معاون حقوقی رئیس جمهور اظهار داشت: حجاب طبیعتاً برای نظام جمهوری اسلامی یک هنجار بسیار ارزشمند است و جمهوری اسلامی ایران نمی‌تواند نسبت به حجاب بی‌تفاوت باشد. حجاب یک امر شرعی است و طبق اصل ۴ قانون اساسی همه امورات و تصمیمات کشور باید بر اساس شرع باشد. در قوانین موضوعه به حجاب اهمیت ویژه داده شده است و کسانی که در مورد حجاب هنجارشکنی می‌کنند مجرم شناخته می‌شوند و این قانون حاکم است.
معاون اول دولت های یازدهم و دوازدهم، گفت: شخصیت فردی آقای حبیبی مورد احترام همه اعضای دولت بود و وزرا و معاونین رئیس جمهوری احترام خاصی برای آقای حبیبی قائل بودند. خودش هم راجع به مسائل فرهنگی و توسعه ای کشور و ساماندهی مسائل دولت نظرات بسیار خوبی داشت. به همین دلیل فارغ از اینکه معاون اول رئیس جمهور چه اختیارات قانونی دارد، چون اولین فردی بود که در این جایگاه قرار گرفت، طوری آنجا را سامان داد که در دوره های بعد که معاون اول های دیگری به جای آقای دکتر حبیبی قرار گرفتند، همان سامان را ادامه دادند.
وزیر خارجه عربستان هم بر این نکته تاکید داشت که مصمم هستیم شرایط و نگرانی های موجود را یک به یک مورد بحث قرار داده تا بتوان به نتیجه رسید.
معاون پارلمانی رئیس جمهور در دیدار با وزیر خارجه عربستان گفت: مصمم هستیم شرایط و نگرانی‌های موجود را یک به یک مورد بحث قرار داده تا بتوان به نتیجه رسید.
اردبیل- معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: دیپلماسی محیط زیست با قوت تمام در دولت سیزدهم مورد توجه و حمایت جدی است.
محسن منصوری که امروز به جمع خبرنگاران آمد، انگشتر او با نگین بزرگ عقیق کبودش مورد توجه عکاسان قرار گرفت.
دستیار ویژه معاون اول رئیس جمهور از بررسی مسائل اخیر کشور در نشست هم‌اندیشی جامعه شناسان و وزرای علوم و آموزش و پرورش با محمد مخبر خبر داد.
معاون امور مجلس رئیس جمهور گفت: اصلاح قوانین و ساختار صندوق‌های بیمه‌ای در سیاست‌های کلی ابلاغی رهبری مورد تاکید قرار گرفته و باید به آنها توجه شود.
معاون سیاسی دفتر رئیس جمهور از حضور «محمد مخبر» در دومین مجمع اقتصادی خزر در پنج شنبه این هفته مورخ ۱۴ مهر ماه در شهر مسکو خبر داد.
جلسه دوجانبه رئیس هیئت مذاکره‌کننده جمهوری اسلامی ایران و معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا برگزار شد.
رئیس فدرال رزرو بار دیگر بر عزم خود برای کاهش تورم تاکید کرد و گفت که از افزایش نرخ بهره تا زمانی که قیمت‌ها شروع به کاهش کنند، حمایت خواهد کرد.
مواضع کلی در قوه قضائیه از ناحیه ریاست قوه قضائیه بیان می‌شود و بر اساس اجازه رئیس قوه قضائیه، سخنگوی این دستگاه هم در بیان مواضع کلی می‌تواند ورود داشته باشد. ما اعتقاد داریم اگر نقصی در حجاب است، باید با فرهنگ سازی و آموزش برطرف شود و در مورد حجاب باید اندیشمندانه و بدون عجله و شتاب عمل کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ