سرمربی هوادار می گوید خوشحال است که خیال نساجی بابت بقا راحت شده و هواداران این تیم نیز قدرشناس هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آیا شما هم در به خاطر سپردن نام‌ها مشکل دارید؟ در این مطلب ترفند‌های ساده‌ی به یادآوردن نام‌ها را به شما معرفی می‌کنیم.
با شعار و معیار‌های ابتر هم نمی‌شود آدم‌ها و وضعیت‌ها را سنجید. اینکه بدون یک تیپ‌شناسی علمی گفته شود مشکل این است که نیروی جوان و انقلابی و مومن در مصدر کار‌ها نیست عواقب خوبی ندارد و بعد برای تحقق آن حقوق عامه پایمال شود و انتخابات کانالیزه شود و حق تعیین سرنوشت بازیچه شود. آن معیار، معیار جامعی نیست.
دکتر معماریان می‌گوید: در کشور‌های اسکاندیناوی و کانادا و آمریکا اختصاصا درباره خرس رایج است که می‌گویند “A Fed Bear Is A Dead Bear” یعنی "خرسی که غذا داده می‌شود، خرس مُرده است. "، چون آن خرس به انسان نزدیک می‌شود و در مرحله بعد، آسیب‌رسان می‌شود و درنهایت مجبور می‌شوند او را بکشند. چون آسیب می‌رساند و دیگر نمی‌خواهد از پیش انسان برود. در واقع لطف اشتباه انسان‌ها باعث چنین نتیجه‌ای می‌شود.
مدیر تیم پرسپوليس بعد از حواشی شکل گرفته حول گرفتن حکم علیه بختیار رحمانی مدعی شد که این موضوع از سوی تیم حقوقی باشگاه صورت گرفته و او فرصتی برای پیگیری این موضوعات ندارد.
راستی! اسم این سرزمین ایران است و ۵‌هزار سال تاریخ و پیشینه دارد. آیا قبل از تشکیل این کارگروه، مردمان این سرزمین فرهنگ عمومی و زیست عفیفانه نداشتند؟! توهین تا چه حد آخر؟
شخصیت شناسی انگشت شست یکی از شخصیت شناسی‌های محبوب و ساده‌ای است که اسرار زیادی را در مورد شما بازگو میکند.
می‌گویند اتابک وزیر، بی‌سر و صدا از عمارت شهری‌اش بیرون می‌زد (غیبش می‌زد) و بی‌خبر به فضای روح‌انگیز، سایه‌سار درختان و نغمه‌خوانی دل‌انگیز بلبلان در این باغ پناه می‌برد. همین بود که دوستان و آشنایان خوش‌ذوق باخبر از موضوع به آنجا «باغ غیبی» می‌گفتند. احمدشاه هم یکی، دو بار برای اقامت کوتاه به باغ غیبی امین‌السلطان رفت.
یک تیم تحقیقاتی بین‌المللی به رهبری دانشمندان دانشگاه توبینگن و مرکز تکامل انسان و محیط دیرینه‌ی سنکنبرگ، نخستین ردپای شناخته‌شده‌ی انسان از آلمان را کشف کرده‌اند.
حتماً از دوست یا آشنا شنیده‌اید که می‌گویند: «جلسه تراپی دارم!» خیلی هم باکلاس است؛ ولی خودتان تا کنون فکر کرده‌اید که شاید شما هم نیاز داشته باشید به یک مشاور یا روان‌شناس مراجعه کنید؟
نایب رئیس انجمن روانشناسی بالینی گفت: چرا آدم‌ها به دیدار هم می‌روند؟؛ به نظر می‌آید باید در این دنیای مدرن و شلوغ و دنیای مجازی حتما یک جایی را برای معاشرت با آدم‌ها و استفاده از تجربیات باز کرد.
ما باشگاهی حرفه‌ای با مدیریت فوق‌العاده داریم که حضور در آن آرزوی هر بازیکن جوانی مثل من است.
این تعارف‌ها همیشه در فرهنگ و ورزش ما وجود دارد ولی آدم‌ها از منافع‌شان برای دیگران نمی‌گذرند و مطمئن باشید هرکسی زورش برسد خرخره طرف مقابل را تا پای جان فشار می‌دهد!
وقتی کابل پاره شده کل خانواده به داخل رودخانه خروشان کشکان افتاده‌اند. سه عضو خانواده کشته شده‌اند و این نخستین باری نیست که گرگر قربانی می‌گیرد.
یکی از مسائلی که مشاهده یوفو در ۴۳سال قبل را معتبر می‌کند افراد دخیل در ماجرا هستند. شاید افراد عادی در مشاهده اشیای پرنده اشتباه کنند، اما در این ماجرا اکثر افراد، کارشناسان زبده هوایی ایران بوده‌اند.
مکان عکس قطعا خیابان انقلاب ‌(شاهرضا)‌ تقاطع خیابان وصال است و نمای پمپ‌بنزین هم گواه همین است. قاعدتا در جنوب خیابان باید قنادی فرانسه باشد که در تصویر نمی‌بینیم.
مدیر مجموعه ورزشی شیرودی دلیل پلمب هیات دوومیدانی استان تهران را ایمن نبودن این مجموعه دانست و گفت: هیات دو ماه فرصت خواست تا محل جدیدی را پیدا کند اما متاسفانه هیچ اقدامی در خصوص جابجایی نکرد و فقط می‌گفتند مسئولیت جان آدم‌ها را می‌پذیریم.
رضا مهاجری معمولاً درباره تیم‌هایی که با آن‌ها خداحافظی می‌کند، حرفی نمی‌زند.
علیرضا سلیمانی اولین طلای جهان در سنگین وزن و بعد از انقلاب را برای ایران به ارمغان آورد.
این گزارش شهرداری پایتخت است: ایرانِ بدون شهروند. درحالی‌که ایران با حضور ایرانیان است که جان می‌گیرد و زیباست.
آزاد ارمکی گفت : کسانی که می گویند «دهه هشتادی ها»، می خواهند یک گمراهی ایجاد کنند و بگویند جمعیتی وجود دارد که با ما تفاوت دارند، ما آنها را آموزش نداده ایم و باید تربیتشان کنیم. اتفاقا جوانان تنها دهه هشتادی ها نیستند؛ جمعیت جوان بیش از این است. یعنی شما آدم های ۳۰ تا حتی ۵۰ ساله هم در میان آنها هستند و برخی خانوادگی آمده اند و این خطرناک است که ما بگوییم زنانی مدعی بی حجابی و زنانی که آموزش فرهنگی ندیده اند و جامعه پذیری سیاسی پیدا نکرده اند.
این زیردریایی هسته ای آن که به عنوان یک هیولای اقیانوسی و غول تسلیم ناپذیر دریاها توصیف می شود، قادر به تولید امواج رادیواکتیو سونامی به ارتفاع بیش از نیم کیلومتر است.
ضیا عربشاهی در قامت یک مدافع تمام عیار برای رضا درویش ظاهر شده و می‌گوید ایجنت ها عامل اصلی ناکامی باشگاه پرسپولیس در خرید مهاجم هستند.
روبرت لواندوفسکی تایید کرد که در یک مقطع با رئال مذاکراتی جدی داشت ولی دو طرف به نتیجه نرسیدند. او در مورد شعار کنایه‌آمیز هواداران بایرن هم صحبت کرد.
زندگی گاهی جای دیگری میسر می‌شود؛ سبک زندگی خاصی می‌خواهید که حتی به صورت جزئی هم در محل زندگی کنونی شما قابل دسترسی نیست؟ از آنجا که بعید است در فرصت باقیمانده عمر، ناگهان شرایط فرق کنند، تنها چاره این است که به جای تحمل یک تلخی بی‌پایان یک دوره سختی جان‌فرسا برای یافتن جایی متناسب‌تر با روحیات خود را به جان بخرید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ