فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی سپاه رصد ناو همیلتون حامل سه فرمانده ارشد نیروهای دریایی امریکا، انگلیس و فرانسه توسط پهپاد و شناورهای این نیرو را تایید کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تصاویری از رصد ناوهای آمریکایی توسط نیروی دریایی سپاه را مشاهده می‌کنید.
بندرعباس - فرمانده نیروی دریایی سپاه جزئیات تازه از اخطار نیروی دریایی سپاه در تاریخ ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ به ناوبالگردبر آمریکایی در آبهای خلیج فارس را تشریح کرد.
بندرعباس - فرمانده نیروی دریایی سپاه جزئیات تازه از اخطار نیروی دریایی سپاه در تاریخ ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ به ناوبالگردبر شناور آمریکایی در آبهای خلیج فارس را تشریح کرد.
دریاسالار «برد کوپر» مقام نظامی ارشد پنتاگون امروز اذعان کرد که ناو آمریکایی «پل همیلتون» توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران مورد رصد قرار گرفت.
نیروی دریایی سپاه تصاویر رصد ناو همیلتون را منتشر کرد و این تصاویر نشان می‌دهد ناو رزمی همیلتون DDG۶۰ به همراه یک شناور پشتیبان به نام TAKE۶ و شناور تجاری ANVIL POINT از تنگه هرمز عبور کرده است.
نگران آذربایجان نباشید و اوضاع تحت رصد است و اتفاق خاصی نخواهد افتاد. ایران به کسی سلاح و پول نمی‌دهد که حرف او را گوش کند؛ بلکه اینجا محل آقاپروری است و تولید عزت و آقایی می‌کند.
نیروی دریایی آمریکا از عبور اولین قایق بدون سرنشین خود از طریق تنگه هرمز تحت رصد دقیق سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی ایران خبر داد.
مشهد-سربازان گمنام امام زمان ناحیه مقاومت بسیج سپاه ابوذر در مشهد پس از یک عملیات رصد و با اشراف اطلاعاتی، ۵ هزار عدد مواد محترقه را کشف و ضبط کردند.
مشهد ـ سربازان گمنام امام زمان در ناحیه مقاومت بسیج سپاه ابوذر در مشهد پس از یک عملیات رصد و با اشراف اطلاعاتی، ۵ هزار مواد محترقه را کشف و ضبط کردند.
فرمانده کل سپاه با بیان اینکه به ‌راهبردها و استراتژی‌های‌ خطرناک دشمن پی برده‌ایم، گفت: مستمرا آنان را تعقیب و رصد می‌کنیم‌.
در حالی که فرمانده پایگاه دریایی امام علی (ع) چابهار از کشف و توقیف یک فروند شناور متخلف حامل محموله مواد مخدر از نوع تریاک به وزن تقریبی یک تن با اشراف اطلاعاتی و رصد مستمر خبر داده بود، رئیس کل دادگستری هرمزگان نیز از توقیف یک شناور حامل ۹۰ هزار لیتر سوخت قاچاق توسط نیروی دریایی سپاه خبر داد.
فرمانده پایگاه دریایی امام علی (ع) چابهار گفت: یک فروند شناور متخلف حامل محموله مواد مخدر از نوع تریاک به وزن تقریبی یک تن با اشراف اطلاعاتی و رصد مستمر کشف و توقیف کردند.
سازمان اطلاعات سپاه در آشوب‌های اخیر در استان کرمانشاه اقدام به رصد پهپادی اغتشاشگران برای شناسایی عناصر اصلی آشوبگران کرده است. سازمان اطلاعات سپاه با انتشار کلیپی از رصد لحظه به لحظه اغتشاشگران در میدان ناآرامی‌ها خبر داد. در این کلیپ فیلمی از لحظات رصد پهپادی اغتشاشگران نمایش داده شده است.
عناصر تیمی که به دیوارنگاره شهید سلیمانی در کرمان جسارت کرده بودند، توسط سازمان اطلاعات سپاه کرمان رصد، شناسایی و دستگیر شدند.
سازمان اطلاعات سپاه با استفاده از رصد پهپادی؛ اغتشاشگران و آشوبگران را از طریق آسمان و زمین شناسایی و سپس دستگیر می‌کنند.
پهپادهای سازمان اطلاعات سپاه تحرکات آشوبگران را در اغتشاشات اخیر سنندج رصد می‌کنند که در این فیلم بخشی از آن را مشاهده می‌کنید.
روابط عمومی سپاه صاحب الزمان در اطلاعیه ای ازدستگیری عوامل تروریستی شهادت مدافعان امنیت با رصد اطلاعاتی پاسداران گمنام امام زمان (عج)در سازمان اطلاعات سپاه خبر داد.
فیلمی از رصد اطلاعاتی سازمان اطلاعات سپاه انقلاب اسلامی به شعارنویسی عناصر ضدانقلاب را مشاهده می‌کنید.
فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت: سپاه با چشمان باز دشمنان را رصد می کند و آن ها به زودی تاوان شرارت های خود را خواهند داد.
گزارشی از رصد لیدرها و عناصر وابسته به عربستان سعودی با چشمان تیزبین سپاه پاسداران که برای اولین بار در این فیلم مشاهده می‌کنید.
فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: وظیفه اصلی ما هوشیاری، رصد و محو تهدیدات از مبدأ، حفظ و ارتقای سطح ثبات امنیت در تنگه هرمز و خلیج فارس است.
ویدئویی از جدیدترین رصد و رودرویی قایقهای تندرو سپاه با کشتی‌های جنگی آمریکا در تنگه هرمز در برنامه ثریا به نمایش در آمد. آمریکایی‎هایی که مجبور هستند برای عبور از تنگه هرمز به فارسی صحبت کنند!
قائمشهر- فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: به همت رزمندگان دریادل نیروهای دریایی ارتش و سپاه، با اشراف هوشمند اطلاعاتی، کنترل و رصد لحظه‌ای، ثبات امنیت در خلیج فارس و دریای عمان برقرار شده است.
قائمشهر- فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: به همت رزمندگان دریادل نیروهای دریایی ارتش و سپاه، با اشراف هوشمند اطلاعاتی، کنترل و رصد لحظه‌ای، ثبات امنیت در خلیج فارس و دریای عمان برقرار شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ