فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت: سپاه با چشمان باز دشمنان را رصد می کند و آن ها به زودی تاوان شرارت های خود را خواهند داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی کشتی فرنگی پس از حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان، بلافاصله با همان چهره‌های شاخص خود راهی بازی‌های آسیایی چین می‌شود.
عضو ارشد حماس اعلام کرد که نابودناپذیری مقاومت در کرانه باختری از جمله اهدافی است که جنبش حماس به دنبال تحقق آن است.
تیم برادران عالمیان به مرحله یک‌چهارم نهایی مسابقات تنیس روی میز اسلوونی رسید.
تیم دوبل برادران عالمیان از صعود به نیمه نهایی و کسب مدال بازماندند.
هر ۳ فرنگی‌کار ایران در روز پایانی رقابت های رنکینگ قرقیزستان با شکست رقبای خود راهی فینال شدند.
کمیته داوران فدراسیون فوتبال، لیست چهار نفره‌ای برای قضاوت در دربی ۱۰۱ تهران انتخاب کرده است.
مهرداد و میلاد محمدی هرگز علاقه خود به پرسپولیس را کتمان نکرده‌اند. آن‌ها از معدود بازیکنان معروف فوتبال ایران هستند که هواداری‌شان از پرسپولیس را رسانه‌ای و علنی کرده‌اند. به همین دلیل و در سال‌های اخیر نیز چندین بار بحث حضور آن‌ها در پرسپولیس مطرح شده است
محمدرضا و محمدعلی گرایی، دو شانس اصلی رسیدن به مدال جهانی در سال 2023 با جدیت تمرینات خود را دنبال می کنند.
در مرحله ۱/۳۲ پایانی مسابقات دو نفره قهرمانی جهان تیم ایران متشکل از نیما و نوشاد عالمیان به مصاف تیم دونفره پورتوریکو رفت و با نتیجه ۳ بر صفر متحمل شکست شد.
تیم ملی تنیس روی میز ایران در بخش دوبل مسابقات قهرمانی جهان مقابل پورتوریکو شکست خورد.
عضویت در یک تیم برنده، اشتغال به فوتبال را کم نظیر و غیرقابل رقابت می‌کند.
روزنامه گاتزتا دلو اسپورت، چاپ ایتالیا، پیش‌بازی رم-میلان را با تمرکز روی تامی آبراهام و فیکایو توموری نوشت و آنها را «برادران چلسی» خواند.
کمیته داوران فدراسیون فوتبال از داوران مطرح خود در هفته بیست و نهم لیگ یک استفاده خواهد کرد.
استقلال و نساجی در شرایطی به تساوی رضایت دادند که جدال برادران حردانی نیز برای دومین بار متوالی برنده ای نداشت.
تیم نوشاد و نیما عالمیان با شکست چین تایپه توانست به مرحله یک چهارم نهایی مسابقات تنیس روی میز اردن صعود کند.
معاون فرهنگی اجتماعی پلیس کشور گفت: هنرمندانی چون مسعود آب‌پرور با مجموعه‌های هوش سیاه و سیروس مقدم با مجموعه‌های پلیسی میکائیل و دیوار و برادران محمودی با سریال پوست شیر، مبتنی بر دلخواستنی‌های مخاطب و البته حفظ ملاحظات سازمانیِ پلیس، دست به ساخت آثار بسیار خوب و به‌یادماندنی زده‌اند.
رئیس جمهور خطاب به مردم خوی گفت: ان شاءالله با صبوری شایعات را پشت سر بگذارید، شایعات می‌خواهد دل مردم را خالی کند، به این‌ها توجه نکنید با صبوری شما و خدمتگزاری دولت و برادران سپاه و هلال احمر و بقیه بخش‌ها کار دنبال می‌شود و آرامش دوباره به خوی باز خواهد گشت.
فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: در دور دوم ریاست جمهوری آقای روحانی، جلسه‌ای گذاشتیم و شهید سلیمانی به اقای روحانی تذکر برادرانه داد و گفت ما آمدیم به شما کمک کنیم و در کنار شما هستیم ولی حرف‌هایی که زدید، درست نیست و او هم تا مدت‌ها رعایت کرد.
محمدعلی و محمدرضا گرایی دو فرنگی‌کار ملی‌پوش و عنواندار کشورمان جهت حضور در رقابت‌های جهانی سال آینده، تصمیمی برای تغییر وزن نخواهند داشت.
محمدعلی و محمدرضا گرایی دو فرنگی‌کار ملی‌پوش و عنواندار کشورمان جهت حضور در رقابتهای جهانی سال آینده، تصمیمی برای تغییر وزن نخواهند داشت.
محمدعلی و محمدرضا گرایی دو فرنگی‌کار ملی‌پوش و عنواندار کشورمان جهت حضور در رقابتهای جهانی سال آینده، تصمیمی برای تغییر وزن نخواهند داشت.
دبیر کل حزب الله گفت: ما در ۴۰ سال گذشته، در خدمت مردم بودیم، از مسائل فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی گرفته تا مسائل سیاسی و خدماتی. باید از برادران سوری و مسئولان جمهوری اسلامی تشکر کنم که سی ۴۰ سال از ما حمایت کردند؛ به ویژه از برادران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که از روز نخست، در اردوگاه‌ها در کنار ما بودند.
مراسم مجازی اعلام برگزیدگان جشنواره فجر، روز چهارشنبه ۱۲ خرداد ماه ساعت ۱۱:۳۰ در پردیس سینمایی چارسو برگزار و به‌صورت زنده از طریق فضای مجازی پخش می‌شود. هفتمین روز سی‌وهشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر با نمایش شماری از فیلم‌ها و برگزاری تعدادی از کارگاه‌ها به سرانجام رسید.
بسته ویدیویی «تابناک»؛ مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ