نیروی دریایی آمریکا از عبور اولین قایق بدون سرنشین خود از طریق تنگه هرمز تحت رصد دقیق سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی ایران خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
برگزاری انتخابات یکی از پرحاشیه‌ترین فدراسیون‌ها در دو سال اخیر که وزارت ورزش و جوانان را هم با چالش مواجه کرده، یکی از دغدغه‌های سرپرست جدید برای عبور بی‌دردسر از آن است.
تیم فوتبال تراکتور در شرایطی موفق به پیروزی در اولین بازی فصل شد، که برخی بازیکنان این تیم در چند پست در حال گردش بودند.
تیم فوتبال النصر موفق شد به لطف تک گل رونالدو که از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید، از سد الشرطه عبور کند.
در فاصله 24 ساعت تا اولین بازی فصل استقلال مقابل صنعت نفت آبادان آبی پوشان در شرایط بی سابقه ای قرار دارند.
سیارک «۲۰۲۳ NT ۱» اولین بار در روز ۱۵ ژوئن و دو روز پس از قرار گرفتن در نزدیک‌ترین فاصله تا زمین مشاهده شد. به عبارت دیگر، زمانی که کاشفان آسمان و دانشمندان برای اولین بار از وجود این سنگ فضایی آگاه شدند، از کنار زمین عبور کرده بود.
رسانه‌های آمریکا می‌گویند برای اولین بار پس از شش سال و پس از سفر وزیر خارجه آمریکا به چین، یک کشتی جنگی این کشور از تنگه تایوان عبور کرده است.
مهدی طارمی توانست با پوکر مقابل فامالیسائو از رکورد هالک در لباس پورتو عبور کند.
سخنگوی فرماندهی نیروی دریایی آمریکا گفت: «ایرانی‌ها نظاره‌گر عبور قایق بدون سرنشین بودند که عبورش طبق حقوق بین‌الملل صورت گرفت.»
گرگان- تیم بسکتبال زنان شهرداری گرگان موفق شد با نتیجه ۷۳ بر ۵۱ از سد تیم گروه بهمن تهران عبور کرده و با کسب دومین برد متوالی در مرحله نیمه نهایی، برای اولین بار به فینال صعود کنند.
منابع وابسته به رژیم صهیونیستی از عبور اولین پرواز این رژیم از فراز آسمان عربستان و عمان خبر دادند.
به گفته روزنامه یدیعوت آحارونوت عبور از حریم هوایی عمان باعث شد تا طول پرواز دو ساعت و نیم کاهش یابد. این اولین باری است که رژیم صهیونیستی از حریم هوایی عمان استفاده می‌کند. اخیرا عمان با عبور هواپیما‌های اسرائیلی از حریم هوایی این کشور موافقت کرد.
ستاره پرتغالی تیم فوتبال النصر عربستان با اولین پوکر خود در فوتبال این کشور از ۵۰۰ گل زده در لیگ های مختلف عبور کرد.
مدیرعامل شرکت سایپا آذین گفت: شرکت سایپاآذین در 11 بهمن ماه سال جاری توانست با تولید 270 هزار ست صندلی از تولید سال 1400 عبور کند.
روبرت لواندوفسکی بهترین گلزن این فصل بارسلوناست و در اولین فصل حضورش این شانس را دارد تا از رکورد گلزنی دو فصل آخر لیونل مسی در بارسا پیشی بگیرد.
موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی اولین روز دی ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.
تیم ملی ایران در اولین گام خود در جام جهانی 2022 قطر، متحمل شکست بسیار سنگینی شد که تابه‌حال در 5 دوره قبلی چنین باختی را تجربه نکرده بود.
ژاپن و ایران با عبور از سد تیم های ازبکستان و تایلند به دیدار پایانی جام ملت های فوتسال آسیا راه پیدا کردند و شنبه برگزار کننده بازی نهایی خواهند بود.
این اولین موشک کره شمالی بود که از سال ۲۰۱۷ بر فراز ژاپن پرواز و چنین خط سیری را دنبال می‌کرد. توکیو اعلام کرد که برد ۴۶۰۰ کیلومتری این موشک احتمالا می‌توانست «طولانی‌ترین» مسافت طی‌شده برای یک آزمایش موشکی کره شمالی محسوب شود.
استقلال در دیداری که 100 دقیقه به طول انجامید، با گل ثانیه های پایانی کوین یامگا، از سد گل‌گهر عبور کرد.
سرخ پوشان در اولین مرحله از دورخیز خود برای شکستن رکورد‌های استقلال توانستند از رکورد مقاومت آن‌ها در ابتدای فصل به میزان ۸۲ دقیقه عبور نمایند.
آلومینیوم در دیداری که دو نیمه کاملا متفاوت داشت، توانست با تک گل محمدرضا آزادی از سد صنعت نفت عبور کند.
شکست در بازی اول فصل اریک تن‌هاخ و منچستریونایتد را با طوفانی از انتقادها مواجه کرده است. آیا مربی هلندی و تیمش از این طوفان به سلامت عبور می‌‌کنند؟
رزمایش نظامی چین واکنش‌های زیادی به همراه داشته و روزنامه چینی «گلوبال تایمز» به نقل از کارشناسان نظامی نوشته این رزمایش در نوع خود «بی‌سابقه» است و برای اولین بار موشک‌هایی از فراز تایوان عبور خواهد کرد. ارتش چین همچنین برای اولین بار از توپخانه بردبلند با تسلیحات جنگی در تنگه تایوان استفاده خواهد کرد.
موشک‌های بالستیک چین برای اولین بار در تاریخ بر فراز آسمان تایوان پرواز کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ