پهپادهای سازمان اطلاعات سپاه تحرکات آشوبگران را در اغتشاشات اخیر سنندج رصد می‌کنند که در این فیلم بخشی از آن را مشاهده می‌کنید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لطیف صادقی اظهار داشت: به دنبال شکست اغتشاشگران برای ناامن جلوه دادن شهر‌ها و عدم همراهی مردم با آنان و ناامیدی ناشی از حضور شورانگیز مردم در راهپیمایی تاریخی ۲۲ بهمن شامگاه امشب تعدادی افراد ناشناس با در دست داشتن سلاح گرم اقدام به تیراندازی به سوی مردم و بازار در مرکز شهر دهلران کردند.
رای دادگاه یکی از متهمین زن فعال در اغتشاشات شهر شیراز به نام الهام ـ الف از سوی دادگاه انقلاب صادر شد.
رای دادگاه یکی از متهمین زن فعال در اغتشاشات شهر شیراز از سوی دادگاه انقلاب صادر شد.
حجت‌الاسلام وکیل‌پور جانباز مدافع امنیت گفت: در شب حادثه‌ای که برایم رقم خورد، شمشیرهای بلند دست اغتشاشگران دیدم.
یکی از شاهدان جنایت اغتشاشگران مشهد در خصوص آشوبگران گفت: هیچ وقت این چنین وحشتی را در شهر ندیده بودم.
یکی از شاهدان جنایت اغتشاشگران مشهد در خصوص آشوبگران گفت: هیچ وقت این چنین وحشتی را در شهر ندیده بودم.
کرمانشاه- طی روزهای گذشته به دنبال فعالیت گروهک‌های ضدانقلاب و آشوبگر شاهد به آتش کشیده شدن خانه‌های مردم در جوانرود بودیم تا این بار عناصر معاند به تهدید و ارعاب زنان و کودکان روی بیاورند.
سازمان اطلاعات سپاه با استفاده از رصد پهپادی؛ اغتشاشگران و آشوبگران را از طریق آسمان و زمین شناسایی و سپس دستگیر می‌کنند.
مشهد ـ رئیس شورای شهر مشهد گفت: نیروی انتظامی و دستگاه قضا باید با قاطعیت با اغتشاشگران که امنیت جامعه را به خطر می‌اندازند، رسیدگی و برخورد جدی داشته باشند.
رئیس شورای شهر تهران گفت: اغتشاشگران همان جنایات دهه ۶۰ منافقین را دنبال کردند و مردم عادی و نیروهای امنیتی را به گلوله بستند.
عضو شورای شهر تهران گفت: از وزارت کشور می‌خواهم نسبت به افرادی که اقدام به تخریب اموال عمومی می‌کنند واکنش نشان دهد.
عضو شورای شهر تهران گفت: از وزارت کشور می‌خواهم نسبت به افرادی که اقدام به تخریب اموال عمومی می‌کنند واکنش نشان دهد.
در حادثه تروریستی شامگاه چهارشنبه در ایذه که با به رگبار بستن مردم و ماموران حافظ امنیت از سوی ۲ موتور سوار در مرکز شهر ایذه رخ داد هفت نفر شهید و ۱۰ نفر دیگر مجروح شدند.
کامیاران- عصر امروز یکی از حافظان امنیت با شلیک گلوله افراد اغتشاشگر در شهر کامیاران به شهادت رسید.
فارس نوشت: نیرو‌های انتظامی با شلیک گاز اشک‌آور اغتشاشگران را متفرق کردند و اکنون شهر در آرامش است. در جریان این اغتشاشات در شهر بانه دو نفر کشته شدند.
به دنبال برگزاری مراسم تشییع پیکر یک جوان مهابادی که گفته می‌شود در ناآرامی‌های شامگاه چهارشنبه این شهر به صورت مشکوک جان باخته بود، عده‌ای اغتشاشگر از احساسات مردم شرکت کننده در این مراسم سو استفاده کرده و جو شهر را بر هم زدند.
اعترافات اغتشاشگران شهر یاسوج که توسط سازمان اطلاعات سپاه پاسداران دستگیر شدند را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
معاون فرهنگی و اجتماعی فراجای آذربایجان شرقی گفت: زمان دقیق این فیلم مربوط به روز ۳۱ شهریور ماه است و این زن یکی از لیدر‌های اغتشاشگران در مرکز شهر تبریز بود که مقابل مصلای این شهر توسط ماموران انتظامی رصد و شناسایی شده بود.
شهید فرید کرم‌پور 20 ساله و متولد خرم آباد و ساکن شهر پرند بود که در آشوب‌های خیابانی شهرستان رباط کریم بر اثر زیر گرفتن یک خودروی سواری اغتشاشگر به شهادت رسید.
طی روزهای اخیر که میزان اغتشاشات بسیار گسترده شد، اغتشاشگران حدود 20 میلیارد تومان به اموال شهر تهران آسیب رساندند و مانع خدمات‌رسانی آسان به شهروندان شدند.
طی روزهای اخیر که میزان اغتشاشات بسیار گسترده شد، اغتشاشگران حدود 20 میلیارد تومان به اموال شهر تهران آسیب رساندند و مانع خدمات‌رسانی آسان به شهروندان شدند.
عده ای اغتشاشگر بعداز ظهر روز جمعه در برخی نقاط زاهدان اقدام به تخریب اموال عمومی و آتش زدن لاستیک کردند که با حضور ماموران انتظامی و همکاری مردم اکنون آرامش در شهر برقرار است.
قوه قضائیه هجوم اغتشاشگران به زندان مرکزی شهر اشنویه و آزاد کردن زندانیان را تکذیب کرد.
همزمان با فراخوان گسترده رسانه‌های معاند خارجی برای سوءاستفاده از موضوع درگذشت مرحومه «مهسا امینی» به جهت ایجاد آشوب، عصردیروز (چهارشنبه) تجمعات همراه با آشوب در چند شهر کشور شکل گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ