قائمشهر- فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: به همت رزمندگان دریادل نیروهای دریایی ارتش و سپاه، با اشراف هوشمند اطلاعاتی، کنترل و رصد لحظه‌ای، ثبات امنیت در خلیج فارس و دریای عمان برقرار شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه بر ضرورت همراهی سازنده گرجستان برای برقراری امنیت در منطقه قفقاز تاکید کرد.
بشار اسد رئیس جمهور سوریه در نشست خبری با محمد شیاع السودانی نخست وزیر عراق به تمجید از نقش حشد شعبی در مبارزه با تروریسم پرداخت.
بشار اسد رئیس جمهور سوریه در نشست خبری با محمد شیاع السودانی نخست وزیر عراق به تمجید از نقش حشد شعبی در مبارزه با تروریسم پرداخت.
معاون سیاسی وزارت امور خارجه کشورمان در سفر به امارات تاکید کرد: امنیت و ثبات پایدار منطقه‌ای در گرو همکاری همه کشورهای منطقه برای توسعه و پیشرفت است.
رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور به مناسبت ۲۹ فروردین روز ارتش که در کانال اجتماعی خود در پیام‌رسان‌های بومی منتشر کرده از ارتش انقلابی ایران به عنوان لنگر ثبات و امنیت منطقه یاد کرده است.
رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به احیای روابط ایران و عربستان، گفت: سیاست جمهوری اسلامی ایران حفظ ثبات و امنیت در منطقه و خلیج فارس بدون دخالت خارجی بوده و خواهد بود.
وزیر دفاع آمریکا تاکید کرد که واشنگتن خود را نسبت به تامین امنیت اردن متعهد می داند.
وزیر دفاع ترکیه با اشاره به امضای توافقنامه نظامی با اندونزی گفت: من یقین دارم برنامه اجرای همکاری نظامی که آن را امضا کردیم، نقش پررنگی در صلح و امنیت و ثبات در منطقه و جهان خواهد داشت.
نخست وزیر عراق در دیدار با رئیس اقلیم کردستان عراق بر تقویت ثبات و امنیت در مناطق مرزی این کشور تاکید کرد.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس گفت: آمریکا می‌داند ایران به عنوان مقتدرترین قدرت منطقه لنگر ثبات جنوب غرب آسیا را حفظ کرده و بدون جمهوری اسلامی هیچ ثباتی در منطقه وجود نخواهد داشت.
نایب رئیس کمسیون اجتماعی مجلس با تاکید بر اینکه با تصویب و اجرای درست طرح ساماندهی کارکنان دولت، قالب‌های استخدامی کارکنان ساماندهی می‌شود، گفت: این طرح باعث می‌شود تا شاهد ثبات و امنیت شغلی کارکنان باشیم.
رئیس جمهور گفت: ثبات اقتصادی، امنیت سرمایه‌گذاری و حمایت از تولید و اشتغال با بخشنامه اتفاق نخواهد افتاد و مردم باید آن را در عمل احساس کنند.
در دیدار دبیر شورای امنیت ملی روسیه با رئیس جمهوری اسلامی ایران بر توسعه همکاری‌های راهبردی - اقتصادی دو کشور تاکید و عنوان شد تقویت همکاری‌های منطقه‌ای بهترین راه ایجاد صلح و ثبات است.
دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن با صدور بیانیه ای حمله تروریستی به حرم مطهر شاهچراغ (ع) را محکوم و هدف از آن را تلاش مذبوحانه آمریکا و رژیم صهیونیستی برای لطمه به امنیت و ثبات ایران توصیف کرد.
نخست وزیر مأمور به تشکیل کابینه عراق تاکید کرد که حفظ امنیت و ثبات پایه و اساس اصلاح اقتصادی است.
وزیر امور خارجه اردن گفت که حل و فصل مسئله فلسطین ضامن تحقق امنیت و ثبات در منطقه است.
«سیدعمار حکیم» رهبر جریان حکمت ملی عراق در دیدار «علی رضا گونای» سفیر ترکیه در بغداد، روابط دوجانبه و مسائل مورد اهتمام مشترک را بررسی کرد.
پادشاه عربستان تاکید کرد که امنیت و ثبات منطقه خاورمیانه مستلزم تسریع در ایجاد راه‌حلی عادلانه برای مساله فلسطین است.
ولادیمیر پوتین در نشست شورای امنیت روسیه گفت: ما وضعیت را بر اساس واقعیت ارزیابی خواهیم کرد تا ثبات را تضمین کنیم.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در دیدار با سفیر اندونزی در تهران، گفت: تداوم تعاملات سازنده میان کشورها، صلح و ثبات منطقه‌ای و بین المللی را تقویت خواهد کرد.
وزیر کشور فراجا را یکی از ارکان مهم ثبات و امنیت پایدار کشور دانست و از تلاش‌های شبانه روزی، جهادی و انقلابی مدافعان جان برکف نیروی انتظامی قدردانی کرد.
نماینده دائم سوریه در سازمان ملل متحد تاکید کرد که بازگشت ثبات و امنیت به این کشور در گروه توقف مداخلات غرب، توقف سیاست های خصمانه و پایان دادن به محاصره اقتصادی سوریه است.
مشاور امنیت ملی عراق با اشاره به اهتمام ویژه بغداد به امنیت سفارتخانه ها و مراکز دیپلماتیک، اعلام کرد: ثبات عراق به مثابه ثبات منطقه است.
قائمشهر- فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: به همت رزمندگان دریادل نیروهای دریایی ارتش و سپاه، با اشراف هوشمند اطلاعاتی، کنترل و رصد لحظه‌ای، ثبات امنیت در خلیج فارس و دریای عمان برقرار شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ