ویدئویی از جدیدترین رصد و رودرویی قایقهای تندرو سپاه با کشتی‌های جنگی آمریکا در تنگه هرمز در برنامه ثریا به نمایش در آمد. آمریکایی‎هایی که مجبور هستند برای عبور از تنگه هرمز به فارسی صحبت کنند!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یکی از کارخانه‌های آلمانی پیشتاز در حوزه صنایع دفاعی، برای اوکراین پهپادهای جاسوسی پیشرفته تولید و فراهم خواهد کرد.
یک روزنامه آمریکایی نوشت که تلاش‌های غرب برای آموزش خلبانان اوکراینی جهت پرواز با جنگنده‌های اف-۱۶ با مانعی غیرمنتظره مواجه شده است!
روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد ادعای تقدیم استعفای وزیر ورزش و جوانان به رییس‌جمهور کذب محض است.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: هوادار متمول به ساختار باشگاه کمک می کند اما در مسائل فنی دخالتی ندارد.
در نشست سرپرست حجاج ایرانی با مدیران اجرایی و فرهنگی عملیات حج، آخرین وضعیت برگزاری حج ۱۴۰۲ بررسی و اعلام شد که تاکنون بیش از ۲۵ هزار زائر وارد عربستان شده است.
شماری از وزیران نفت و انرژی اوپک پیش از آغاز نشست ۱۸۶ این سازمان در وین بر اتخاذ تصمیمی صحیح برای تضمین تعادل و ثبات در بازار نفت تأکید کردند.
از شروع پروازهای مدینه قبل به مقصد فرودگاه مدینه بیش از ۱۸۵۶۰ زائر برای زیارت بارگاه رسول مکرم اسلام (ص) و قبور ائمه بقیع (ع) وارد شهر پیامبر می‌شوند.
سازمان آمار عربستان سعودی اعلام کرد که ۱۳.۴ میلیون نفر از کل جمعیت این کشور اتباع کشورهای دیگر هستند.
مردم ترکیه برای بار دوم به پای صندوق‌های رای رفتند تا میان رجب طیب اردوغان اسلام‌گرا و کمال قلیچداراوغلو با مواضع چپ‌میانه و سکولار، یکی را برای ریاست جمهوری انتخاب کنند.
تازه‌ترین عکس از نوه جهان پهلوان تختی در آمریکا
کاپیتان سابق تیم ملی در یک استوری اینستاگرامی به بازیکنان تیم ملی جوانان روحیه داد.
نابع خبری آمار جان‌باختگان زمین‌لرزه در ترکیه و سوریه را بیش از هفت هزار و هشتصد تن اعلام کرده‌اند. این جدیدترین آمار از قربانیان زلزله ۷.۸ ریشتری بامداد دوشنبه در مناطقی از جنوب ترکیه و شمال سوریه است.
بازیکن تیم فوتبال تراکتور پس از انتقال به بیمارستان خطر بزرگ را رد کرده اما باید تحت مداوی بیشتر قرار بگیرد.
تیم فوتبال پائوک که در حال حاضر در رده سوم سوپرلیگ یونان قرار دارد، جذب «یورگن لوکادیا» مهاجم پرسپولیس را در برنامه گذاشته است.
طرح حذف جمهوری اسلامی ایران از کمیسیون «مقام زن» سازمان ملل متحد، با تلاش‌های هدفمند واشنگتن که در ادامه اقدامات خصمانه علیه تهران صورت گرفته، ۱۴ دسامبر به رای گذاشته می‌شود.
هر حزب برای کسب اکثریت مجلس نمایندگان به ۲۱۸ کرسی نیاز دارد. بدین ترتیب، جمهوری‌خواهان به ۷ کرسی و دموکرات‌ها به ۱۹ کرسی دیگر نیاز دارند. تاکنون تکلیف ۴۱۰ کرسی از ۴۳۵ کرسی مشخص شده است.
در مجلس سنا، جمهوری‌خواهان به ۵۱ کرسی و دموکرات‌ها به ۵۰ کرسی دیگر نیاز دارند، زیرا کاخ سفید اکنون در کنترل دموکرات‌هاست و در صورت تساوی ۵۰-۵۰ سنا - با در نظر گرفتن معاون رئیس جمهوری آمریکا به عنوان رئیس مجلس سنا - در اختیار دموکرات‌ها قرار می‌گیرد.
تازه‌ترین نتایج انتخابات میان‌دوره‌ای کنگره آمریکا نشان می‌دهد جمهوری‌خواهان در کسب صندلی‌های مجلس نمایندگان پیشتاز هستند، اما در سنا رقابت‌ها همچنان نزدیک است.
بر اساس نتایج اعلام شده تاکنون، جمهوریخواهان با ۱۷۱ کرسی در مجلس نمایندگان پیشتازند. دموکرات‌ها تاکنون ۱۱۷ کرسی در این مجلس را به دست آورده اند.
معاملات بازار توافقی ارز در آخرین روز هفته با رشد نسبی شاخص ارزی در کانال ۳۱ هزار تومانی همراه شده است.
رئیس دپارتمان مسئولیت اجتماعی و بازی جوانمردانه فدراسیون فوتبال از برون سپاری فعالیت‌های هنری تیم ملی فوتبال در جام‌جهانی به ویژه در زمینه انتخاب قطعه تیم ملی، به بخش‌های تخصصی خبر داد.
تازه‌ترین آمار بازرسی از کارگاه‌ها اعلام شد
محمد اسلامی رئیس سازمان انرژی اتمی تازه‌ترین دستاوردهای فناوری هسته‌ای را در یادواره‌ای که به منظور گرامیداشت شهدای هسته‌ای در کاشان برگزار شد، بیان کرد.
دبیرکل اوپک گفت: سازمان کشورهای صادرکننده نفت در رقابت با روسیه نیست و روسیه را یک بازیگر اصلی، بزرگ و بسیار تأثیرگذار در نقشه جهانی انرژی توصیف کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ