پلیس استرالیا با یک شوکر الکتریکی به زن ۹۵ ساله که با استفاده از واکر و چاقوی استیک در آسایشگاه سالمندان به آنها نزدیک می‌شد، حمله کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مسجدسلیمان- جانشین فرمانده انتظامی خوزستان گفت: پلیس در عرصه امنیت و مقابله با هنجار شکنان آماده هر نوع جانفشانی است.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: پلیس پایتخت دو شهید داد تا از احداث خانه‌های عنکبوتی در تهران جلوگیری شود؛ خانه‌هایی که اگر ساخته می‌شد، با کوچک‌ترین زلزله یا حادثه‌ای فرو می‌ریخت.
سازمان ناظر رقابت استرالیا اعلام کرد ممکن است اپل و گوگل با قوانین جدیدی روبرو شوند که به توسعه دهندگان اجازه می دهد هزینه خرید در اپ را بدون پرداخت کمیسیون به فروشگاه های اپ دریافت کنند.
پلیس ایالت نیو ساوت ولز استرالیا روز شنبه اعلام کرد که در پی تیراندازی در یک مکان عمومی در غرب سیدنی دو مرد مجروح شدند.
پلیس فرانسه با معترضان به احداث خط قطار سریع‌السیر میان این کشور و ایتالیا درگیر شده و به سوی آنها گاز اشک‌آور شلیک کرد.
رسانه‌های فرانسوی می‌گویند نیروهای پلیس این کشور با فعالان محیط زیست و معترضان به احداث خط ریلی بین این کشور و ایتالیا درگیر شده و شماری نیز زخمی شدند.
رسانه‌های فرانسوی می‌گویند نیروهای پلیس این کشور با فعالان محیط زیست و معترضان به احداث خط ریلی بین این کشور و ایتالیا درگیر شده و شماری نیز زخمی شدند.
پلیس استرالیا روز دوشنبه اعلام کرد اتوبوس حامل مهمانان عروسی در یک شب مه آلود در منطقه واین استرالیا واژگون شد که در پی این حادثه، ۱۰ نفر کشته و ۲۵ نفر زخمی شدند.
پلیس تورین 171 هوادار یوونتوس را پیدا کرده که در بازی رفت یووه و اینتر در نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا، به لوکاکو توهین نژادپرستانه کرده بودند.
پلیس ایتالیا صبح روز دوشنبه ۲ تن کوکائین به ارزش ۴۰۰ میلیون دلار را در بسته‌های شناور از دریا در سواحل سیسیل بیرون کشید. پلیس در بیانیه‌ای اعلام کرد که یک هواپیمای نظارتی بسته‌های شناور بزرگ را مشاهده کرده است. ۷۰ بسته ضد آب شناور توسط یک توری در کنار هم نگه داشته شدند. اکنون جستجو برای یافتن هر کسی که آن‌ها را آنجا رها کرده است ادامه دارد.
در بازی دوم پلی آف میلانو موفق شد با نتیجه 3-2 از سد پروجا عبور کند.
پلیس ایتالیا تصمیم گرفت که هواداران آینتراخت فرانکفورت را تا پایان بازی برابر ناپولی در هتل نگه دارد و اجازه خروج به آنها ندهد.
پلیس ایتالیا آبودرامان دیابی بازیکن پیشین باشگاه رُم را با مواد مخدر دستگیر کرد.
به گزارش رسانه‌های ایتالیایی پلیس توانست ماتئو مسینا دنارو سردسته مافیای این کشور را پس از ۳۰ سال تعقیب دستگیر کند.
پلیس ایتالیا از دستگیری تحت‌تعقیب‌ترین رئیس مافیای این کشور در یک بیمارستان خبر داد.
فرانچسکو توتی به پولشویی متهم شده و تحقیقات پلیس ایتالیا در مورد این قضیه شروع شده است.
پلیس فدرال و ایالت نیو ساوت ولز از تیم مشترک ضد تروریسم، مریم رعد ۳۱ ساله را پس از جستجو در پارکلی در جنوب غربی شهر سیدنی دستگیر کردند.
در جریان درگیری پلیس با چند فرد مسلح در شمال شرقی استرالیا، ۶ تن از جمله دو افسر پلیس کشته شدند.
وزارت خارجه استرالیا با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد پلیس اخلاقی ایران، سازمان بسیج مستضفین و شش فرد ایرانی را به دلیل نقض حقوق بشر و سرکوب اعتراضات در لیست تحریم‌های خود قرار داده است.
در پی اعتراضات در ملبورن استرالیا پلیس با شلیک تیر مستقیم تفنگ ساچمه ای به دنبال متفرق کردن معترضان در ملبورن استرالیا است.
استرالیا یک مدل جدید پلیس سایبری را به طور رسمی راه اندازی کرده تا تلاش ها برای ردیابی سندیکاهای جرائم سایبری را افزایش دهد.
پل پوگبا، ستاره فرانسوی یوونتوس، تحت حمایت و مراقبت پلیس ایتالیا قرار گرفته است.
تعدادی از دوچرخه سواران شرکت کننده در یک مسابقه در استرالیا بر اثر برخورد یک خودروی سواری سرنگون شدند. دوچرخه سواران در حال رکاب زدن در کنار جاده در شورتلند بودند که خودروی سواری با بی احتیاطی به نفر اول آن‌ها برخورد و منجر به سرنگونی او و تعداد دیگری از دوچرخه سواران شد. هیچ کس در این حادثه آسیب جدی ندید، اما دو تن از آن‌ها به بیمارستان منتقل شدند. پلیس گفته راننده متخلف ۳۱ ساله ۴۶۴ دلار جریمه شده و سه امتیاز از دست داد.
به گفته پلیس، آلیکا اوگورچوکو مهاجر ۳۹ ساله نیجریه‌ای روز جمعه گذشته در حالی که مشغول فروش کالا در خیابان اصلی شهر کوچک «چیویتانوا مارکه» واقع دراستان ماچراتا بود هدف حمله فرد مهاجم قرار گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ