فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: پلیس پایتخت دو شهید داد تا از احداث خانه‌های عنکبوتی در تهران جلوگیری شود؛ خانه‌هایی که اگر ساخته می‌شد، با کوچک‌ترین زلزله یا حادثه‌ای فرو می‌ریخت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ از برخورد شدید پژو با موتورسیکلت در مسیر بزرگراه امام علی (ع) خبر داد و گفت: این حادثه یک فوتی و یک مصدوم داشت.
رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ، از برخورد شدید پژو با موتورسیکلت در مسیر بزرگراه امام علی (ع) خبر داد و گفت: این حادثه یک فوتی و یک مصدوم داشت.
فیروزکوه- رئیس پلیس راه شرق استان تهران از بارش شدید و مقطعی باران در هراز و فیروزکوه خبر داد و گفت: همچنان تردد در جریان است.
رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ از برخورد شدید موتورسیکلت با یک دستگاه کامیون تانکر در مسیر جنوب به شمال بزرگراه بسیج و فوت ترک نشین و مصدوم شدن راکب آن در این حادثه خبر داد.
رئیس اداره مهندسی ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از برخوردهای شدید برخی خودروها به‌دلیل سرعت‌ بالا و عدم توجه به جلو با کارگران شهرداری خبر داد.
سرهنگ مؤمنی معاون پلیس راهور تهران بزرگ از اولین تصادف منجر به فوت پایتخت در سال ۱۴۰۲ خبر داد. در این حادثه که در بزرگراه شهید خرازی تهران به وقوع پیوست، یک جوان ۲۱ ساله بر اثر سرعت زیاد و برخورد با گاردریل و نبستن کمربند ایمنی از خودرو به بیرون پرتاب شد و جان خود را از دست داد.
رئیس پلیس پایتخت از کشف یک خودرو بمب گذاری شده در خیابان شهید بهشتی تهران و خنثی سازی آن خبر داد .
رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران از دویدن راننده خودروی ال نود در عرض بزرگراه و برخورد یک دستگاه وانت با وی خبر داد و گفت: در این حادثه راننده خودروی ال نود در صحنه تصادف فوت کرد.
رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ از تصادف شدید موتورسیکلت با سواری ریو در مسیر جنوب به شمال بزرگراه نواب خبر داد و گفت: بی احتیاطی، راکب موتورسیکلت ۲۳ ساله را روانه بیمارستان کرد.
رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ از تصادف شدید موتورسیکلت با سواری ریو در مسیر جنوب به شمال نواب خبر داد و گفت: بی احتیاطی، راکب موتورسیکلت ۲۳ ساله را روانه بیمارستان کرد.
رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ از برخورد شدید سواری ال نود با سواری هیوندای در مسیر شمال به جنوب بزرگراه باکری خبر داد.
شهردار منطقه ۱۲ تهران از استقرار قرارگاه پلیس مبارزه با مواد مخدر در محله شهید هرندی با هدف برخورد قاطع با فروشندگان مواد مخدر و معتادان متجاهر خبر داد.
شهردار منطقه ۹ تهران از آغاز طراحی و ساخت پلی کلینیک تخصصی در غرب پایتخت خبر داد و گفت: بیمارستان شهید شریعت رضوی ایمن‌سازی می‌شود.
رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ، از تصادف شدید بین یک دستگاه سواری ۲۰۶ با هشت وسیله دیگر در محدوده اکباتان خبر داد.
رئیس اداره مهندسی ترافیک پلیس راهور از انسداد بزرگراه شهید آوینی به مدت ٤٨ ساعت خبر داد.
جانشین پلیس راهور تهران بزرگ گفت: با توجه به ترکیدگی لوله در اتوبان شهید بابایی به نظر می رسد ترافیک در این محدوده همچنان ادامه داشته باشد چون هنوز پایان عملیات بهسازی مشخص نیست.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ از ترافیک سنگین بزرگراه بابایی (غرب به شرق) در محدوده پل نیروی زمینی (منطقه ۲۵) خبر داد.
رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ از برخورد شدید سواری پژو ۲۰۶ با گاردریل ها در محدوده بزرگراه آزادگان به شرق و فوت راننده این سواری خبر داد.
رییس پلیس تهران از دستگیری چهار نفر دیگر از عوامل شهادت آرمان علی‌وردی طلبه شهید ۲۱ ساله خبر داد.
رئیس پلیس تهران بزرگ چگونگی دستگیری قاتلان شهید آرمان علی وردی را بیان کرد.
رئیس پلیس تهران بزرگ چگونگی دستگیری قاتلان شهید آرمان علی وردی را بیان کرد.
پلیس تهران از دستگیری عاملان شهادت طلبه شهید آرمان علی وردی خبر داد.
پلیس تهران از دستگیری عاملان شهادت طلبه شهید آرمان علی وردی خبر داد.
مامور ما می‌توانست با استفاده از سلاح و طبق ضوابط از زانو به پایین سارق را مورد اصابت گلوله قرار دهد، اما وقتی با التماس‌ها و خواهش‌های سارق برای عدم شلیک مواجه شد به او شلیک نکرد. سارق نیز خود را تسلیم کرده بود، اما ناگهان در شرایطی که تسلیم شده بود، با چاقویی که همراه داشت به سینه این شهید والامقام ضربه‌ای وارد کرد. این مامور عزیز ما بلافاصله به بیمارستان اعزام شد، اما شدت ضربه به حدی بود که جان خود را از دست داد و به درجه رفیع شهادت رسید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ