رسانه‌های فرانسوی می‌گویند نیروهای پلیس این کشور با فعالان محیط زیست و معترضان به احداث خط ریلی بین این کشور و ایتالیا درگیر شده و شماری نیز زخمی شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر نیرو با اشاره به ناترازی سنگین و جدی در حوزه برق گفت: با ناترازی حدوداً ۱۲ هزار مگاواتی روبرو هستیم و امیدواریم مردم در مصرف برق صرفه جویی کنند.
وزیر نیرو گفت: توده بسیار بزرگی از سنگ و گل و لای از ارتفاع بسیار بالا وارد بستر رودخانه شده است و ارتباط آب با شهر تهران و کرج قطع شد. این واقعه در پایین دست سد کرج اتفاق افتاد و ما ناگزیر بودیم مسیر ۳۰۰ متری را باز کنیم. بر این اساس، در حداقل زمان و در ۱۲ ساعت کانالی را حفاری کردند و ارتباط انتقال آب از دوشنبه انجام شد.
سردار دریادار پاسدار «علیرضا تنگسیری» فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران گفت: فرصت‌های زیادی در دریا وجود دارد، چون دریا سفره بازی است که همگان می‌توانند از آن بهره برداری کنند. نیروی دریایی به این دلیل نیرویی راهبردی است که می‌تواند تا ۱۲ مایلی سواحل آمریکا برود، ولی سایر نیرو‌ها از چنین توانمندی‌ای برخوردار نیستند.
سردار دریادار پاسدار «علیرضا تنگسیری» گفت: نیروی دریایی سپاه مفتخر است که هم‌اکنون با ۳۲ دانشگاه کشور ارتباط دارد؛ ارتباطی که خروجی آن با ساخت شناورها، موشک ها، پهپاد‌ها و... قابل مشاهده است.
فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران گفت: فرصت‌های زیادی در دریا وجود دارد، چون دریا سفره بازی است که همگان می‌توانند از آن بهره‌برداری کنند.
به مناسبت ۱۲ اردیبهشت روز معلم و گرامیداشت سالروز شهادت استاد مطهری از ۱۸۵ معلم نیروی هوایی ارتش تجلیل شد.
آنطور که عباس عبادی، معاون وزارت بهداشت گفته، قرار است امسال ۱۲ هزار پرستار استخدام شود. اما این تعداد استخدام چقدر از تعداد کمبود نیروی انسانی مورد نیاز را برطرف می‌کند؟
معراج ۵۳۲ از سری پهپادهای انتحاری نیروی زمینی سپاه است که با برد ۴۵۰ کیلومتر قادر است تا ارتفاع ۱۲ هزار پا به مدت ۳ ساعت پرواز کند و با دقت بالا اهداف مورد نظر را مورد اصابت قرار دهد.
معراج ۵۳۲،‌ از سری پهپادهای انتحاری نیروی زمینی سپاه است که با برد ۴۵۰ کیلومتر قادر است تا ارتفاع ۱۲ هزار پا به مدت ۳ ساعت پرواز کند و با دقت بالا اهداف مورد نظر را مورد اصابت قرار دهد.
نشست علنی مجلس شورای اسلامی صبح امروز (یکشنبه، ۷ اسفند ماه) به ریاست قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، راس ساعت ۸ و ۱۲ دقیقه با حضور ۱۹۴ نفر از نمایندگان آغاز شد. امروز هم نمایندگان در سه شیفت صبح و عصر و شب به بررسی لایحه بودجه می‌پردازند.
فلاحی با تاکید بر اینکه ساخت هر متر مسکن در بازار بین ۱۰ تا ۱۲ میلیون تومان با احتساب حداقل‌ها در شهر‌های کوچک هزینه در بردارد اضافه کرد: این شرکت خارجی با مبلغی معادل ۴ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان به ازای هر متر مربع عهده‌دار ساخت و سرمایه‌گذاری شده، اگرچه نکته قابل تامل این سرمایه‌گذاری بهره‌گیری از مصالح و نیروی انسانی داخلی و بومی است.
فلاحی با تاکید بر اینکه ساخت هر متر مسکن در بازار بین ۱۰ تا ۱۲ میلیون تومان با احتساب حداقل‌ها در شهر‌های کوچک هزینه در بردارد اضافه کرد: این شرکت خارجی با مبلغی معادل ۴ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان به ازای هر متر مربع عهده‌دار ساخت و سرمایه‌گذاری شده، اگرچه نکته قابل تامل این سرمایه‌گذاری بهره‌گیری از مصالح و نیروی انسانی داخلی و بومی است.
«یونس سزر» با اشاره به تداوم بی وقفه تلاش برای امداد و نجات یک هفته پس از این زمین لرزه اعلام کرد که ۲۳۳ هزار و ۳۲۰ نفر نیروی امدادی و ۱۲ هزار و ۳۲۲ دستگاه ماشین آلات و تجهیزات آواربرداری و امدادی در مناطق زلزله زده مشغول به کار هستند.
شرکت آمریکایی گوگل می گوید به دلیل مشکلات اقتصادی مجبور است شماری از کارکنان خود را اخراج کند.
رزمایش مشترک ذوالفقار ۱۴۰۱ ارتش، صبح امروز دوشنبه ۱۲ دی‌ماه ۱۴۰۱ با برگزاری رژه شناور‌های سطحی و زیرسطحی و پرواز جنگنده‌های نیروی هوایی ارتش، بالگرد‌های هوانیروز، پرنده‌های بال‌ثابت و بالگرد‌های نیروی دریایی ارتش از مقابل ناوشکن تمام ایرانی سهند به‌عنوان ناو سرفرماندهی به کار خود پایان داد.
فراخوان سومین مرحله جذب نیروی امریه سربازی در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات منتشر شد که مطابق آن فرایند جذب از ۱۲دی ماه آغاز می‌شود.
منابع امنیتی عراق از شهادت ۱۲ نیروی پلیس این کشور بر اثر انفجار بمب در مسیر دو خودرو گشتی و تیراندازی تروریست های داعش به آنها در جنوب غرب کرکوک خبر دادند.
مدیرکل منابع انسانی معاونت توسعه وزارت بهداشت با بیان اینکه بنابراین برای بیمارستان‌های فعلی‌مان که فعال هستند نیاز به جذب ۱۵ هزار پرستار داریم، گفت: در عین حال در سال جاری قرار است که ۱۱ هزار تخت بیمارستانی به تخت‌های بیمارستانی‌مان اضافه کنیم. بر این اساس معتقدیم که بابت این ۱۱ هزار تخت باید ۲۴ هزار مجوز استخدام در سال جاری به ما ارائه دهند که بر اساس شاخص ۱.۲ پرستار به ازای هر تخت، باید از این میزان مجوز استخدام ۱۲ هزار نفر آن نیروی پرستاری باشد؛ بنابراین ۱۵ هزار پرستار کسری در بیمارستان‌های فعلی داریم.
بررسی آمارهای مربوط به وضعیت نیروی کار در سال ۱۴۰۰ نشان می‌دهد که تعداد ۳۰ هزار و ۱۴۰ نفر شاغل تبعه غیرمجاز شناسایی شده که بیشترین آن مربوط به استان تهران با تعداد ۱۲ هزار و ۹۴۹ است.
براساس نقشه آنلاین پایگاه‌ سنجش آلودگی صوتی تهران، بزرگراه حکیم در منطقه ۲ با ۷۳.۶ دسی بل، بزرگراه شهید گمنام در منطقه ۶ با ۷۱، محله نیروی هوایی در منطقه ۱۳ با ۷۰.۱ دسی بل، محله آذری در منطقه ۱۰ با ۷۲.۹ دسی بل، محله بعثت در منطقه ۱۶ با ۷۰.۵، محله امیرکبیر در منطقه ۱۲با ۷۲.۳، میدان خراسان در منطقه ۱۲ با ۷۴.۳، میدان نماز (شهر ری) در منطقه ۲۰ با ۷۰.۷ دسی بل، هشت نقطه قرمز تهران به حساب می‌آیند که با شاخص بالای ۷۰ دسی بل در وضعیت خطرناک قرار دارند.
براساس نقشه آنلاین پایگاه سنجش آلودگی صوتی تهران، بزرگراه حکیم در منطقه ۲ با ۷۳.۶ دسی بل، بزرگراه شهید گمنام در منطقه ۶ با ۷۱، محله نیروی هوایی در منطقه ۱۳ با ۷۰.۱ دسی بل، محله آذری در منطقه ۱۰ با ۷۲.۹ دسی بل، محله بعثت در منطقه ۱۶ با ۷۰.۵، محله امیرکبیر در منطقه ۱۲با ۷۲.۳، میدان خراسان در منطقه ۱۲ با ۷۴.۳، میدان نماز (شهر ری) در منطقه ۲۰ با ۷۰.۷ دسی بل، هشت نقطه قرمز تهران به حساب می‌آیند که با شاخص بالای ۷۰ دسی بل در وضعیت خطرناک قرار دارند.
اقدامات در خصوص آزادسازی بستر و حریم رودخانه فرحزاد از سال‌های گذشته آغاز و مورد بررسی قضایی قرار گرفته است؛ مطابق تبصره‌های سه و ۴ قانون توزیع عادلانه آب صیانت و حراست از حریم رودخانه وظیفه ذاتی شرکت آب منطقه‌ای و وزرات نیرو بوده و در این رابطه و برای حفظ و حراست از حریم رودخانه فرحزاد، دستورات لازم به شرکت آب منطقه‌ای تهران صادر شده است.
مدیرکل دفترمطالعات گردشگری گفت: ثبت‌نام دوره‌های آموزشی مدرسه تابستانی گردشگری ۱۴۰۱ با هدف تعلیم نیروی انسانی شاغل و یا علاقه‌مند به فعالیت در صنعت گردشگری از تاریخ ۱۲ مرداد آغاز می‌شود.
بر اساس آخرین گزارش منتشر شده توسط وزیر ارتباطات و فناوری‌اطلاعات، ایرانسل در اردیبهشت ماه، پیشتاز توسعۀ ارتباطات روستایی اعلام شد. در گزارش مشابه مربوط به فروردین ماه نیز، ایرانسل، اپراتور پیشتاز لقب گرفته بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ