برترین‌های ورزش ایران در بخش های مختلف در برنامه قهرمان ایران معرفی می‌شوند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بهترین رستوران‌ های اصفهان
دبیرکل فدراسیون فوتبال می گوید همانطور که وعده داده بود دو بازی تدارکاتی یک اروپایی و یک افریقایی برای تیم ملی فراهم شده است.
تمرین بدنی یکی از متحدان اصلی ما در کاهش روند پیری است. این استراتژی پیشگیرانه باید براساس تاکتیک های مشخص باشد. ما بدون شک برخی از بهترین روش ‌ها مانند ورزش بدنی، رژیم غذایی متعادل، روال خواب خوب، مراقبت از سلامت عاطفی و بررسی مولکول‌های بیرونی مانند داروها، هورمون‌ ها و مکمل‌ ها را می‌دانیم. جالب اینجاست که از میان تمام این تاکتیک ها یکی از بهترین ها برای مقابله با پیری ورزش بدنی است.
کرم ضد آفتاب بی رنگ الارو یکی از پرفروش ترین کرم های ضدآفتاب موجود در بازار است که با عملکرد چهارگانه خود، به محبوبیت زیادی در میان مصرف کنندگان دست پیدا کرده است. این محصول با دارا بودن SPF50 قادر است به میزان 98 درصد از پوست در برابر اشعه های مضر خورشید محافظت کند.
آبی های پایتخت یکی از بدترین دوران ورزشی خود را چه در مستطیل سبز و چه در باشگاه می گذرانند، آنها به برنامه ریزی کوتاه مدت و بلند مدت نیاز دارند.
به منظور مبارزه با پیری پوست، استفاده از کرم ضد آفتاب به همه افراد توصیه می‌‎شود، اما همه ضد آفتاب‌ها مناسب استفاده برای ناحیه دور چشم نیستند. از کرم ضد آفتابی استفاده کنید که مخصوص ناحیه دور چشم است و SPF مناسب داشته باشد.
اولین روز مسابقات ماهیگیری ورزشی بازی‌های ساحلی کیش با شاخه «کستینگ» با پرتاب قلاب آغاز شد که ماهیگیران استان‌های کرمانشاه، کردستان، منطقه آزاد کیش و اردبیل اول تا چهارم شدند.
سرمربی تیم ملی قطر بعد از قرعه کشی اعلام کرد تیمش در بین بهترین های آسیا قرار دارد و برای عنوان قهرمانی مجدد تلاش می کند.
خرید فلنج ساکت استیل با بهترین کیفیت در مرکز فروش فلنج در بازار خیام از فروشگاه لوله و تأسیسات امین ارائه انواع فلنج ساکت استیل برای تمامی پروژه های عمرانی ورزشگاهی
هادی چوپان عکسی از خودش در حاشیه مراسم انتخاب برترین های ورزش ایران منتشر کرد.
برترین های ورزش ایران در سال گذشته از سوی شبکه ورزش معرفی خواهند شد.
دبیر کل کمیته ملی المپیک ایران طی حکمی یوسف بهتری، رئیس فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی، را به مدت دو سال به عنوان عضو کمیسیون آموزش کمیته ملی المپیک منصوب کرد.
رئیس فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی گفت: تلاش بر  این است در بازیهای آسیایی آینده در رشته MMA حضور فعالی داشته باشیم.
عضو کادر درمان دکتر سجادی خاطر نشان کرد: به محض انتقال وزیر ورزش و جوانان به بیمارستان از همان ابتدا، کار درمانی با حضور گروه های متخصص آغاز شد. جلسه ای با حضور پزشکان متخصص تشکیل شد تا بهترین تصمیمات جهت کار درمانی صورت گیرد.
مراسم دیشب بهترین های فیفا پیام امیدوارکننده‌ای درباره بازگشت احتمالی مسی به بارسا برای هوادارن این تیم نداشت.
شبکه ورزش همچون سال گذشته قصد برگزاری مراسم برترین های ورزش کشور در سال ۱۴۰۱ را دارد.
مرتضی شریفی و بردیا سعادت جزو بهترین های سوپرلیگ ترکیه تا پیش از تعلیق مسابقات ورزشی در این کشور به خاطر زلزله بوده اند.
بازیکن گل گهر می گوید که از صحنه خطای پنالتی دور بوده اما صدای برخورد پای هادی محمدی با پای تبریزی را شنیده است.
ستاره تیم ملی والیبال ایران این روزها یکی از بهترین‌های لیگ فرانسه است.
مدیر امور تحقیقات و توسعه بازار بانک شهر گفت: این بانک مفتخر است در راستای اشاعه فرهنگ ورزش و پشتیبانی از جامعه ورزشی کشور زمینه را برای حمایت هواداران از باشگاه های استقلال و پرسپولیس و بهره مندی آنان از برترین خدمات بانکی به خصوص در حوزه بانکداری الکترونیک فراهم کند.
هوگو لوریس، گلر تیم ملی فرانسه، در نشست خبری بازی با لهستان از همتایش وویژک شزنی تمجید کرد و گفت او باعث صعود تیمش به یک هشتم نهایی جام جهانی شده است.
تصویر این مرد متن مربوط به روزهایی است که پژمان جمشیدی در تقلا برای اثبات خود در جمع بهترین‌های فوتبال ایران بود.
مسئول مستعفی کمیته مربیان انجمن موی تای گفت: فدراسیون جهانی به هیچ عنوان فدراسیون ورزش های رزمی را به رسمیت نمی شناسد و ادامه همکاری ما با بهتری دردی را دوا نمی کند!
سرپرست فدراسيون فوتبال در گفت و گو با "ورزش سه" ابراز امیدواری کرد در فدراسیون آینده از چهره های شاخص و مفاخر فوتبال به بهترین شکل استفاده شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ