نماینده مردم ساری در مجلس گفت: پیش‌بینی همه اقتصاددانان و کارشناسان این است که سال ۱۴۰۲ بهترین سال برای مردم و نظام است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آلودگی هوا ماجرای جدیدی نیست، سال‌ها است مردم تهران با آن دست و پنجه نرم می‌کنند، کافی‌ست زمستان برسد تا دوباره هشدار‌های مدیریت بحران، هواشناسی و اورژانس پایتخت شروع شود، «از خانه خارج نشوید، هوا برای گروه‌های حساس آلوده است»، بعضی مواقع هم کار از هشدار به گروه‌های حساس می‌گذرد و حالا همه آدم‌های شهر باید خانه‌نشین شوند تا اثرات کشنده آلودگی هوا آن‌ها را نشانه نگیرد، اتفاقی که حداقل برای ۶ هزار نفر از ساکنین تهران در سال ۱۴۰۰ رخ داده.
کدام تیم‌ها تا اینجای سال جدید بهترین عملکرد را داشته‌اند؟
در مراسم اختتامیه قهرمان ایران، جایزه «برترین ورزشکار مرد در سال ۱۴۰۱» با آراء مردمی به هادی چوپان قهرمان خوش‌نام رشته پرورش اندام اهدا شد.
علی فتح‌الله‌زاده انتخاب ریکاردو ساپینتو به عنوان بهترین مربی سال ۱۴۰۱ را به سرمربی پرتغالی تبریک گفت.
بازار سرمایه کشور در رقابت با سایر بازارهای موازی در دو سال‌و‌نیم گذشته بدترین عملکرد ممکن را از خود برجای گذاشت و به لحاظ کسب بازدهی از اغلب بازارهای رقیب باخت. نقشه‌‌‌‌‌‌خوانی مسیر بازار سرمایه در سال‌۱۴۰۲ توام با درنظر گرفتن گذشته‌‌‌‌‌‌نگر شاخص‌های سهامی از نگاه کارشناسان بورسی حاکی از این است که احتمالا در سال‌جاری (با احتساب وضعیت کنونی تورم و نرخ دلار) شاهد نه‌تنها جبران عقب‌‌‌‌‌‌ماندگی بخش مولد اقتصاد کشور باشیم بلکه افزایش سودآوری صنایع و بنگاه‌های سهامی در این مقطع زمانی هم موضوعی است که دور از ذهن نخواهد بود، اما آیا بورس می‌تواند در سال‌جاری در رقابت با سایر بازارهای مالی پیروز شود و اساسا ۱۴۰۲ می‌تواند سال ‌بورس شود؟ آنچه از جریان دادوستد‌‌‌‌‌‌های تالار شیشه‌ای سعادت‌آباد استنباط می‌شود این است که اکنون فضا برای افزایش سطوح قیمت سهام فراهم است.
امروز مطالبی همچون جدیدترین خبر از ربع سکه‌های بانک مرکزی، پیش بینی | فردا بورس باز هم مثبت می‌شود؟، اخبار مهم برای بورس فردا کدامند؟، آیا منتظر التهاب در بازار‌ها باشیم؟، خبری مهم برای سهامداران نوری، بهترین صندوق در صندوق‌های بازار سرمایه در سال ۱۴۰۱؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
صندوق تمشک مشاور سرمایه‌گذاری ترنج و صندوق صنم کاریزما بهترین عملکرد‌ صندوق در صندوق‌های بازارسرمایه ایران در سال ۱۴۰۱ را داشتند.
امروز مطالبی همچون مهم‌ترین دلیل جذابیت بورس در سال ۱۴۰۲، پیش بینی قیمت طلا و سکه در روز‌های آتی، خودروی ۷۰۰ میلیونی در بازار خودرو، سود خالص سهم کدام نماد ۱۲۰ درصد افزایش یافت؟، بهترین و بدترین نماد‌های بورسی در سال ۱۴۰۱، آیا امسال هم خرید طلا و سکه سودآور است؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
کارشناس بازار سهام گفت: دو گروه پتروشیمی و پالایشی نسبت به سایر گروه‌های بورسی در سال ۱۴۰۱ بازدهی بهتری را بدست آورده‌اند. در سال ۱۴۰۲ کدام گروه‌ها بازدهی بهتری خواهند داشت؟
در فرابورس نماد درهآورد با بازدهی بیش از ۲۸۰ درصدی رتبه اول بهترین بازدهی سال گذشته را از آن خود کرد
امروز مطالبی همچون قیمت پراید در بازار امروز چقدر شد؟، ثبات نرخ دلار در مرکز مبادله/ نرخ حواله درهم چقدر شد؟، آیا شاخص ۲ میلیون واحدی مهندسی شده است؟، گزارش بورس امروز سه شنبه ۸ فروردین ۱۴۰۲، حرکت قیمت طلا و بیت کوین نزولی یا صعودی خواهد شد؟، بهترین و بدترین نماد‌های بورسی در سال ۱۴۰۱؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
رحمان معصوم پور امیرآبادی گفت: اقتصاد ایران در سال ۱۴۰۲ چهار سناریو مهم را در پیش خواهد داشت که بهترین سناریو مهار تورم و رشد تولید و سرمایه گذاری است.
امروز مطالبی همچون خودروی ۵۰۰ میلیونی در بازار، قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار، بهترین سرمایه گذاری در تعطیلات سال ۱۴۰۲ چیست؟، خبری مهم برای سهامداران کگل، پذیره نویسی صندوق طلای بازار سرمایه تا چه زمانی ادامه دارد؟، مجمع سشمال ۱۴۰۱ | برنامه‌های آینده شرکت چیست؟، خبر مهم برای گروه بانکی | نرخ تسعیر ارز مشخص شد؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
انتخاب برترین مهاجم سال از نگاه مخاطبان "ورزش سه" به نظرسنجی گذاشته شده است.
انتخاب برترین وینگرهای سال از نگاه مخاطبان "ورزش سه" به نظرسنجی گذاشته شده است.
انتخاب برترین هافبک‌های سال از نگاه مخاطبان "ورزش سه" به نظرسنجی گذاشته شده است.
انتخاب برترین مدافع کناری سال از نگاه مخاطبان "ورزش سه" به نظرسنجی گذاشته شده است.
انتخاب برترین مدافع میانی سال از نگاه مخاطبان "ورزش سه" به نظرسنجی گذاشته شده است.
انتخاب برترین گلر سال از نگاه مخاطبان "ورزش سه" به نظرسنجی گذاشته شده است.
بهترین کشتی‌گیر سال ۱۴۰۱ ایران معرفی شد
کامران قاسم پور دارنده مدال طلای وزن ۹۲ کیلوگرم رقابت های کشتی قهرمانی جهان در صربستان، در نظرسنجی مردمی بعنوان برترین کشتی گیر سال ۱۴۰۱ انتخاب شد.
شبکه ورزش همچون سال گذشته قصد برگزاری مراسم برترین های ورزش کشور در سال ۱۴۰۱ را دارد.
فدراسیون کاراته مربیان سازنده و قهرمان پرور که در سال های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ بهترین عملکرد را داشتند، تحت بیمه درمان و بازنشستگی قرار داد.
اخترشناسان به تازگی سیاره‌ای فراخورشیدی در فاصله ۱۰۰ سال نوری از ما کشف کردند که ویژگی منحصر بفردی دارد. به گفته این دانشمندان سیاره TOI-۱۴۵۲b یکی از بهترین نامزد‌های شناخته شده کنونی ما برای جهانی پوشیده از آب است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ