محمدرضا برارى ملى پوش سابق و مربى اين روزهاى تيم ملى وزنه بردارى اوضاع اين رشته را دور از شرايط ايده آل مى داند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرکل دفتر امور بیابان سازمان منابع طبیعی کشور گفت: پنل‌های خورشیدی یکی از بهترین راهکارهای بهره برداری چند منظوره در کنترل عرصه‌های بیابانی و در عین حال ایجاد یک فعالیت اقتصادی است.
‌این تصاویر، صف ثبت نام در کتابخانه شهر جدید سهند است که هفته گذشته به عنوان مجهزترین و استانداردترین کتابخانه شمالغرب کشور در آذربایجان شرقی به بهره برداری رسید.
چنس مارستلر با برتری مقابل جردن باروز در مسابقه انتخابی کشتی آزاد آمریکا بهترین کشتی‌گیر این کشور شد.
نواک جوکوویچ با برتری سه بر صفر در فینال رولن گاروس 2023 و کسب قهرمانی این تورنمنت، به پرافتخارترین تنیسور مرد تاریخ تبدیل شد.
مربی اوسر معتقد است کیلیان امباپه بهترین بازیکن دنیاست و این نمی‌تواند بی‌دلیل باشد. ستاره پی اس جی در دو بازی بعدی می‌تواند با چهار رکورد برابری کرده یا آنها را بشکند.
مربی اوسر معتقد است کیلیان امباپه بهترین بازیکن دنیاست و این نمی تواند بی دلیل باشد. ستاره پی اس جی در دو بازی بعدی می تواند با چهار رکورد برابری کرده یا آنها را بشکند.
حضور در تیم امید برای مربیان لیگ برتری که در بدترین حالت ممکن ۸ میلیارد می گیرند، مقرون به صرفه نیست.
فدراسیون هندبال در آیین بزرگ انتخاب برترین‌های ورزشی ایران در سال ۱۴۰۱ و اختتامیه جشنواره ملی قهرمان ایران، موفق به کسب عنوان بهترین فدراسیون ورزشی کشور شد.
می‌توانید شادابی و طراوت را با یک فنجان دمنوش به خودتان و دیگر اعضای خانواده هدیه دهید، پس همین حالا دست با کار شوید بهترین دمنوش بهاری را درست کنید. فصل بهار به رغم تمام زیبایی‌هایش برای برخی‌ها توام با کسالت و حتی افسردگی است، اما با اعتماد به معجزه گیاهان و شکوفه‌های بهاری، می‌توانید شادابی و طراوت را با یک فنجان دمنوش آرامبخش، به خودتان و دیگر اعضای خانواده هدیه دهید، پس همین حالا دست با کار شوید و یک دمنوش ایده آل را به منوی روزانه خود اضافه کنید.
کاپیتان تیم ملی ایران شب درخشانی در جریان برتری تیمش مقابل المپیاکوس و حفظ صدر جدول داشت.
فدراسیون هندبال در آیین بزرگ انتخاب برترین‌های ورزشی ایران در سال ۱۴۰۱ و اختتامیه جشنواره ملی قهرمان ایران، موفق به کسب عنوان بهترین فدراسیون ورزشی کشور شد. اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، از سال ۱۴۰۰ تا کنون، حامی ورزش هندبال کشور است.
هافبک استقلال خوزستان امیدوار است در کنار صعود عنوان بهترین پاسور لیگ یک را نیز برای خود کند.
تبلت لنوو Tab P۱۱ Pro از یک صفحه نمایش OLED با اندازه ۱۱.۵ اینچ استفاده می‌کند که وضوح فوق العاده بالایی دارد و برای یادداشت برداری و یا مدل سازی عالی است. این تبلت به پردازنده Snapdragon ۷۳۰G مجهز شده و دارای حداکثر رم ۶ گیگ و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی است، همچنین قابلیت پشتیبانی از قلم و صفحه کلید را نیز دارد و تنها نقطه ضعف آن نرخ رفرش ۶۰ هرتزی است.
میرمصطفی جوادی و علیرضا یوسفی بهترین وزنه برداران هفته سوم لیگ برتر لقب گرفتند.
یافتن و استفاده از مکمل آهنی که برای معده شما مناسب است و جذب آهن را بهبود می‌بخشد، سازگاری شما را با دریافت مکمل آسان‌تر می‌کند. آهن فعال از نظر بالینی ثابت شده است که جذب ۲ برابری سولفات آهن را بهتر می‌کند.
محمد صلاح ابراز امیدواری کرد برتری لیورپول مقابل ناپولی به این تیم اعتماد به نفس بیشتری بدهد.
مس رفسنجان تنها تیم این فصل به شمار می رود که مجموع گل‌های خورده و زده آن هنوز دو رقمی نشده است.
سرمربی تیم ملی وزنه برداری کشورمان معتقد است با توجه به شرایط و زمان موجود، بهترین تیم برای رقابتهای قهرمانی آسیا مهیا و اعزام شد.
محمدرضا برارى، ملى پوش سابق و مربى اين روزهاى تيم ملى وزنه‌بردارى، اوضاع اين رشته را دور از شرايط ايده‌آل مى‌داند.
مربی تیم ملی وزنه برداری گفت: از نظر امکانات و سالن نه تنها نسبت به دنیا بلکه در سطح کشور نیز بسیار ضعیف هستیم.
مهاجم ایرانی بایر لورکوزن حضور کوتاه مدتی در جریان برتری تیمش مقابل اتلتیکو مادرید داشت.
ژول کُنده از اولین بازی خود برای بارسا کاملا راضی و خوشحال بود و پس از برتری 4-0 بر وایادولید، از روبرت لواندوفسکی هم تمجید کرد.
هافبک تنومند و تاثیرگذار تیم فوتبال گل‌گهر می‌گوید با مشخص شدن رقم قرارداد تیم‌های لیگ برتری فشار از روی این تیم برداشته شده است.
لورنزو براردی، اسطوره والیبال ایتالیا، برای الساندرا کمپدلی به همراه تیم ملی والیبال زنان ایران آرزوی موفقیت کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ