برترین‌های سال ۲۰۲۲ فوتبال اروپا در شهر استانبول معرفی شدند که مطابق انتظار جایزه بهترین سرمربی و بازیکن به کارلو آنچلوتی و کریم بنزما رسید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هوش مصنوعی می‌گوید بهترین گزینه برای جانشینی کریم بنزما در رئال مادرید دوشان ولاهوویچ مهاجم صربستانی یوونتوس است.
هوش مصنوعی می‌گوید بهترین گزینه برای جانشینی کریم بنزما در رئال مادرید دوشان ولاهوویچ مهاجم صربستانی یوونتوس است.
کریم بنزما٬ مهاجم فرانسوی سابق رئال مادرید که به تیم الاتحاد عربستان پیوسته در ویدئوی کوتاهی در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر) حضورش را در مسجدالحرام حین مراسم طواف نشان می‌دهد. او می‌گوید «ماشاالله، بهترین بهترین‌ها، الحمدالله». این مهاجم فرانسوی پس از ۱۴ سال رئال مادرید را ترک کرد. بنزما در سال ۲۰۰۹، در ۲۱ سالگی از تیم فرانسوی لیون به رئال مادرید پیوسته بود. رئال مادرید گفته که بنزما یک بازیکن مهم و اساسی در دوران طلایی تاریخ این باشگاه بوده است. در طول ۱۴ فصلی که این ستاره فرانسوی پیراهن رئال مادرید را بر تن داشت توانست ۲۵ عنوان قهرمانی کسب کند.
این عنوان در فصل گذشته به کریم بنزما رسیده بود.
جدایی کریم بنزما از رئال مادرید به معنای پایان کار هر سه ضلع مثلث مشهور خط حمله این تیم و یکی از بهترین خطوط حمله تاریخ رئال بود: مثلثی متشکل از کریم بنزما، گرت بیل و کریستیانو رونالدو.
فاستینو آسپریلا، مهاجم سابق کلمبیایی، می‌گوید در حال حاضر بهترین مهاجم دنیا را کیلیان امباپه و بعد از او کریم بنزما می‌داند.
روزنامه‌های انگلیسی پس از پیروزی رئال مادرید برابر چلسی از عملکرد خوب کریم بنزما، ستاره این تیم، تمجید کردند.
لیونل مسی طعنه کریم بنزما به جوایز بهترین های سال فیفا را بی پاسخ نگذاشت و به آن در استوری اینستاگرامش واکنش نشان داد.
کریم بنزما، ستاره رئال مادرید، چندان از انتخاب لیونل مسی به عنوان بهترین بازیکن فیفا در سال 2022 راضی نیست.
مارکا امروز نوشت که لیونل مسی برای دومین بار در دوران فوتبالش برنده جایزه بهترین بازیکن سال فیفا شده و کریم بنزما را در این راه شکست داده است.
لیونل مسی در نظرسنجی ها بیشترین شانس را برای کسب عنوان بهترین بازیکن جام جهانی دارد. کریم بنزما و کیلیان امباپه شانس های بعدی هستند.
رسانه فرانسوی از احتمال غیبت بهترین بازیکن دنیا در آغاز مسابقات جام جهانی خبر داد.
کریم بنزما، مهاجم فرانسوی رئال مادرید، درباره مشکل مصدومیت هفته های اخیز خود توضیح داد.
کریم بنزما فاش کرد که دوست داشت با رونالدینیو هم‌بازی می شد. او در مورد روزهای ابتدایی حضورش در رئال و موفقیت‌هایش در این باشگاه نیز صحبت کرد.
مراسم توپ طلای 2022 در سالن تیاتر شاتل شهر پاریس برگزار شد و کریم بنزما به عنوان برترین بازیکن مرد و آلکسیا پوتیاس به عنوان بهترین فوتبالیست زن این سال برگزیده شدند.
مراسم توپ طلای 2022 در سالن تیاتر شاتل شهر پاریس برگزار شد و کریم بنزما به عنوان برترین بازیکن مرد و آلکسیا پوتیاس به عنوان بهترین فوتبالیست زن این سال برگزیده شدند.
بسیاری یقین دارند امشب کریم بنزما اولین توپ طلای خود را بدست خواهد آورد و «الکسیا پوتیاس» بار دیگر بهترین بازیکن فصل زنان خواهد شد.
ساموئل اتوئو، ستاره سابق بارسلونا، مدعی شد کریم بنزما در حال حاضر بهترین بازیکن جهان است.
آمارها نشان می دهند که کریم بنزما فصل قبل در چنین مقطعی چه از لحاظ گلزنی و چه پاس گل، شرایط کاملا بهتری نسبت به فصل جاری داشت.
جوزپ پِدرِرول، مجری برنامه ال‌چیرینگیتو، معتقد است با وجود شروع بهتر روبرت لواندوفسکی نسبت به کریم بنزما، ستاره فرانسوی رئال همچنان بهترین بازیکن دنیاست.
کریم بنزما، ستاره فرانسوی رئال مادرید، گل سومی که در مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان اروپا به پی اس جی زد را به عنوان بهترین گلش در فصل گذشته انتخاب کرد.
وینیسیوس جونیور، ستاره برزیلی رئال مادرید، دریافت جایزه بهترین بازیکن سال اروپا را به کریم بنزما تبریک گفت.
جایزه بهترین فوتبالیست سال یوفا در بخش‌ مردان و زنان به کریم بنزما و الکسیا پوتیاس تعلق گرفت.
کیلیان امباپه، ستاره پی اس جی، می گوید رئال به خوبی از رسانه‌ها برای قرار دادن بازیکنانش در فهرست توپ طلا استفاده می کند. او توپ طلا را نیز حق کریم بنزما دانست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ