تیم فوتبال لیون در بهترین شب دوران بازی لاکازت موفق شد امیدهای خود برای کسب سهمیه لیگ اروپا را زنده نگه دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی تیم فوتبال تراکتور با بیان اینکه پرسپولیس سال گذشته نشان داد بهترین تیم لیگ است، گفت: بازی سختی مقابل این تیم خواهیم داشت.
قهرمانی کشتی فرنگی نوجوانان ایران در رقابت‌های جهانی ترکیه در شرایطی بدست آمد که روس‌ها به مراتب عملکرد بهتری داشتند، اما محرومیت آن‌ها از حضور بر روی سکوی تیمی، باعث شد تیم ایران علی رغم پسرفت نسبت به سال پیش باز هم قهرمان جهان شود.
سردار آزمون که در فصل اخیر بوندس‌لیگا آلمان در ۲۳ مسابقه به میدان رفت و چهار گل به ثمر رساند و دو پاس گل داد، به دنبال تجربه بهتری در سال جدید است و انرژی بیشتری در تمرینات گذاشته تا آلونسو بیش از پیش روی او حساب باز کند.
مشاور عالی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه گفت: نظام نظارت و بازدید میدانی از طرح مهارت آموزی باید به بهترین وجه شکل گیرد، بیش از ۲۵۰۰ بازید در سال گذشته صورت گرفته است.
آرماند دوپلانتیس، ورزشکار سوئدی، موفق شد بهترین رکورد سال در پرش با نیزه در فضای باز را از آن خود کند.
سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران معتقد است مهدی طارمی می‌تواند حداقل 5،6 سال دیگر در سطح اول فوتبال جهان بازی کند.
در شبی که وینگرهای پرسپولیس در اوج بودند، این تیم بهترین بازی فصل خود را ارائه داد.
سیدحسین حسینی پس از باز کردن دروازه هوادار، به صورت ویژه ای از مهدی قایدی تشکر کرد.
یک بازگشت فوق‌العاده‌ در بهترین زمان ممکن از ستاره بازیساز پرسپولیسی‌ها اکنون او را جز نفراتی قرار داده که سرخ‌ها را برای کسب قهرمانی و موفقیت در ادامه مسیر امیدوار کرده است.
امروز مطالبی همچون جدیدترین خبر از ربع سکه‌های بانک مرکزی، پیش بینی | فردا بورس باز هم مثبت می‌شود؟، اخبار مهم برای بورس فردا کدامند؟، آیا منتظر التهاب در بازار‌ها باشیم؟، خبری مهم برای سهامداران نوری، بهترین صندوق در صندوق‌های بازار سرمایه در سال ۱۴۰۱؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
لیونل اسکالونی گفت که لئو مسی تا زمانی که بخواهد در تیم ملی آرژانتین بازی خواهد کرد و کسی مانعش نمی شود. او در مورد جایزه بهترین مربی سال فیفا نیز حرف زد.
شیاطین سرخ برخلاف روندی که در ماه‌های اخیر در پیش گرفته بودند، برابر رقیب دیرینه خود متحمل یکی از بدترین شکست‌های چند سال اخیرشان شدند.
در مراسم بهترین‌های فیفا علی دایی جایزه بهترین بازی جوانمردانه سال را به لوکاشیویلی به خاطر نجات جان یک انسان در زمین فوتبال اهدا کرد.
درست در روزهایی که به نظر می رسید فصل برای پرسپولیس رو به زوال است، تیم یحیی بهترین بازی یک سال اخیرش را ارائه داد.
اشتباه مهلک مرت گونوک می‌رفت بخش جدیدی از فصل کابوس وار بشیکتاش را رقم بزند.
پله با مجموع ۱۲۷۹ گل زده در ۱۳۶۳ بازی بین سال‌های فعالیتش از ۱۹۵۶ تا ۱۹۷۷ رکورددار گینس در بیشترین گل زده در طول زندگی حرفه‌ای است. در سال ۲۰۰۰ فیفا او را به همراه دیگو مارادونا بزرگ آرژانتینی به عنوان بازیکن قرن معرفی کرد. بسیاری هنوز او را بهترین بازیکن تمام دوران می‌دانند.
سه سال پیش وقتی اولین‌بار این بلای جان به جان جهان افتاد، اکثر آدم‌ها به رفتار چینی‌ها در کنترل ویروس غبطه می‌خوردند. تصاویر آخرالزمانی و روش‌های جلوگیری از انتشار ویروس اول بار در چین دیده شد. باقی کشور‌ها از روی دست آن‌ها به فکر ضدعفونی کردن معابر و قرنطینه شهر‌ها افتادند. عده‌ای از بزرگان کشور‌ها بر این باور بودند که ایمنی جمعی می‌تواند راه‌حل بهتری باشد. عده‌ای دیگر از جمله چینی‌ها فکر می‌کردند با ایمنی جمعی کارشان راه نمی‌افتد.
یکی از بهترین زمان‌های استفاده از شیره انگور فصول سرد سال است و به دلیل خواص مفیدی که این ماده‌ی غذایی در درمان و تسکین بیماری‌های فصل سرما دارد، بهتر است جایی برای آن در برنامه غذایی‌تان باز کنید.
دستمزد بازیکنان منچستریونایتد با وجود ثبت بدترین نتیجه ممکن در 30 سال اخیر در فصل گذشته باز هم افزایش پیدا کرد.
کاسمیرو انتقال به منچستریونایتد را تعبیر یک رویا می داند. او 15 سال پیش در اولدترافورد بازی کرده بود و همیشه دوست داشت روزی بازیکن منچستریونایتد شود.
لیورپول در این فصل لیگ برتر آمار فاجعه بازی در خط حمله از خود بر جای گذاشته است.
مس کرمان در یک دیدار پر گل در خانه خود پیکان را از پیش رو برداشت تا بدین ترتیب اولین پیروزی خود بعد از هشت سال دوری از لیگ برتر را رقم بزند.
ژاوی هرناندز، سرمربی بارسلونا، نتوانست تیمش را در بازی برابر رایووایه‌کانو هم به پیروزی برساند تا انتقادهای زودهنگام از او شروع شود.
ستاره کشورمان که در بازی ابتدای فصل لیگ پرتغال ۲ گل مقابل ماریتیمو زد، به جمع بهترین گلزنان سال پیوست

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ