احمد الحسن، سرمربی سابق تیم ملی فلسطین، قرعه کشی جام ملت های آسیا 2023 را برای تیم ملی این کشور متعادل دانست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ارومیه - سرمربی تیم ملی والیبال هنگ‌کنگ گفت: اگر واقع بینانه نگاه کنیم ما در این دیدار خوب پیش رفتیم و شانسی بیشتر از این نداشتیم.
سرمربی تیم ملی والیبال جوانان بلغارستان گفت: ایران و بلغارستان شانس زیادی برای حضور در دیدار فینال مسابقات قهرمانی جهان را دارند.
مشاور فنی تیم ملی والیبال گفت: ما شانس کسب سهمیه المپیک پاریس را داریم در صورتی که تمام ستاره‌های والیبال در کنار تیم باشند.
سرپرست تیم گل‌گهر سیرجان با انتقاد از کشتی‌گیرانی که روز مسابقه تیم را ترک کرده‌اند گفت این برخوردها علاوه بر پایین آوردن شانس تیم‌داری گل‌گهر در لیگ برتر، حتی ممکن است منجر به جمع کردن آکادمی ما شود.
دروازه بان تیم ملی امید از جمله بازیکنان نو ظهور فوتبال ما است که فصل گذشته تحت عنوان تیم هوادار توانست خودش را به فوتبالی ها معرفی کند.
سرمربی تیم فوتبال ازبکستان معتقد است بازی هجومی ایران می‌تواند شانس تیمش را برای پیروزی افزایش بدهد.
هافبک تیم پرسپولیس با بیان اینکه پیروزی امروز ما را امیدوار کرده است گفت: حریف ما در هفته های بعد سپاهان است و باید بازیهایمان را با برد به پایان برسانیم.
مربی سویا در نشست خبری امروز خود گفت سویا بزرگترین تیم لیگ اروپاست و هیچ هراسی از رویارویی با منچستریونایتد ندارند.
پیروزی نفت مسجدسلیمان مقابل ذوب‌آهن ، اعضای تیم جنوبی را بابت بقا در لیگ برتر امیدوار کرده است.
سرمربی تیم ملی فوتسال با اشاره به مشکلات اقتصادی مردم گفت: عید واقعی وقتی است که همه از ته دل شان بخندند، این گرانی‌های آزاردهنده حق مردم ما نیست!
اهواز - سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: ما به آنها شانسی ندادیم که موقعیت‌هایشان شکل بگیرد چون اگر بازی حریف شکل می‌گرفت حتماً خطرناک می‌شد.
سرمربی تیم تکواندو شهرداری ورامین با بیان اینکه شانس اندکی برای کسب عنوان قهرمانی داشتیم، رسیدن به این عنوان را به معجزه تشبیه کرد.
سرمربی تیم تکواندو شهرداری ورامین با بیان اینکه شانس اندکی برای کسب عنوان قهرمانی داشتیم، رسیدن به این عنوان را به معجزه تشبیه کرد.
داور بین المللی فوتبال کشومان گفت: فدراسیون فوتبال شان ما را حفظ کند و ما را مثل تیم ملی بزرگسالان ببیند.
مدیر ‌تیم فولاد می‌گوید تنها به دیدار برابر ذوب‌آهن فکر می‌کنند و امیدوار به موفقیت در این دیدار هستند.
لوک دی یونگ می‌گوید بازیکنان تیم ملی هلند با همه وجود برای پیروزی مقابل آرژانتین تلاش کردند اما نتوانستند به هدف خود دست پیدا کنند.
سرپرست فدراسیون وزنه‌برداری گفت: تمام نفرات تیم مردان در قهرمانی جهان شانس مدال دارند و برنامه‌ریزی ما این است هر سه سهمیه مردان تبدیل به مدال المپیک شوند.
سرمربی ایرانی اتحاد کلباء گفت شانس تیم دسته اولی الذیذ در جام حذفی نیز به اندازه ما است.
بازیکن تیم ملی فوتبال ایران گفت: بعد از دریافت گل اول از انگلیس، شاکله تیم ما بر هم خورد و تمرکزمان را از دست دادیم.
رابرت پیج، سرمربی تیم ملی ولز، مدعی شد این تیم به دنبال اثبات خودش در رقابت های جام جهانی است.
سرخیو بوسکتس، کاپیتان تیم ملی اسپانیا، معتقد است هیچ تیمی از نظر کیفی بالاتر از اسپانیا نیست و قادر به رقابت با همه مدعیان هستند.
«اگر عمق عقبه زمین تیم ملی، ما را آسان گل‌خور نکند، با مهاجمین و هافبک‌های آبرومند و درستی که داریم، می‌توانیم به هرتیمی در این جام گل بزنیم.»
دستیار کی روش می گوید که در شرایط عادی، آنها باید از یک سال قبل هدایت تیم ملی ایران را برعهده می گرفتند اما کارلوس با بازیکنان آشنا است.
سرمربی تیم آلومینیوم اراک می‌گوید تیمش فوتبال خوبی بازی کرده اما موقعیت‌های شان به گل نرفته و بازنده شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ