هافبک تیم پرسپولیس با بیان اینکه پیروزی امروز ما را امیدوار کرده است گفت: حریف ما در هفته های بعد سپاهان است و باید بازیهایمان را با برد به پایان برسانیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
چرا باید رسانه ملی را در حد گروگان جمله «اگر این‌ها بیایند ما می‌رویم» تقلیل دهیم؟ این اصلا چه حرفی است؟! مشخص است، آن شخصی که چنین برخوردی کرده و چنین موضعی گرفته، نگاه کلان به مسائل ملی ندارد. مسائل ملی،حزبی نیست و محدود به گروه و دسته‌ای خاص نمی‌شود.
این جملات آقای رئیسی، جملاتی اشتباه بوده. درست است که آقای رئیسی باید رضایت خداوند را در ذهن داشته و در نظر بگیرد و اموری را که مورد رضایت پروردگار نیست انجام ندهد. این اصل، از آموزه‌های دینی ما است که برای رضایت خداوند بکوشیم و از امور مخالف رضای خداوند دوری کنیم. اما این که در مصالح کشور نقش مردم را نادیده بگیریم و بگوییم اگر مردم مخالف یک تصمیم دولت بودند اهمیتی ندارد، حرفی اشتباه است و شخصی که در مقام ریاست جمهوری نشسته، نباید چنین سخنانی را مطرح کند. تاکید می‌کنم که دولتمردان موظفند خادم و پاسخگوی مردم باشند
حریف اصلی حسن یزدانی در وزن 86 کیلوگرم جام تختی، با ارائه گواهی پزشکی به دنبال معافیت از حضور در این رویداد است.
گیاهان ممکن است برای ما ارگانیسم‌ های بی ‌صدا و بی‌ تفاوتی به نظر برسند اما نتایج تحقیقات اخیر نشان داده زمانی که در تلاش برای یافتن آب هستند صدای تق تق بلندی را تولید می کنند. در اصل گیاهان همسایه می توانند این صداها را دریافت کنند و به آن واکنش نشان دهند.
گیاهان ممکن است برای ما ارگانیسم‌ های بی ‌صدا و بی‌ تفاوتی به نظر برسند اما نتایج تحقیقات اخیر نشان داده زمانی که در تلاش برای یافتن آب هستند صدای تق تق بلندی را تولید می کنند. در اصل گیاهان همسایه می توانند این صداها را دریافت کنند و به آن واکنش نشان دهند.
مدافع و مهاجم نفت مسجدسلیمان در فهرست این تیم مقابل سپاهان حضور ندارند.
شهردار تهران گفت: حجاب موضوعی شرعی و قانونی است و مسئله سلیقه‌ای و فردی نیست؛ بلکه یک موضوع اجتماعی است و درست است در خانه هر کسی هر کاری که بخواهد می‌کند و کسی حق سرک کشیدن هم ندارد، اما در مسائل عمومی حریم دیگران باید پاس داشته شود و موضوع حجاب را از هفت الی هشت ماه پیش در شهرداری تهران شروع کردیم و این موضوع مربوط به اتفاقات اخیر نیست و ما به مسئله حجاب و عفاف به یک موضوع جامع نگاه می‌کنیم که هم جنبه تبعیض دارد و هم جنبه تشویقی دارد و هم اطلاع رسانی و هم تذکری و هم مبتنی بر موضوعاتی است که چارچوب‌های قانونی دارد و باید عمل کرد و ممانعت کنیم.
ما حتما در لیگ می‌مانیم، حریف اصلی ما مس کرمان است که بازی‌های سختی مقابل پرسپولیس، تراکتور، سپاهان و مس رفسنجان را پیش رو دارد.
هافبک هوادار می‌گوید این تیم در نیم فصل دوم جا افتاده‌تر شده و امید زیادی به جام حذفی دارند اما استقلال ملاثانی را حریف راحتی نمی‌دانند.
تیم ملی هندبال مردان ایران در سومین دیدار خود از مرحله اصلی مسابقات قهرمانی جهان باید مقابل لهستان میزبان به میدان برود.
تیم ملی هندبال مردان ایران در اولین دیدار از مرحله اصلی مسابقات قهرمانی جهان لهستان/سوئد باید به مصاف اسلوونی برود.
لیونل مسی در جدیدترین مصاحبه‌اش مدعیان قهرمانی جام جهانی را مشخص کرده و می‌گوید از میان آنها شانس انگلیس و دو تیم دیگر برای قهرمانی کمی بیشتر است.
لیونل مسی در جدیدترین مصاحبه‌اش مدعیان قهرمانی جام جهانی را مشخص کرده و می‌گوید از میان آنها شانس انگلیس و دو تیم دیگر برای قهرمانی کمی بیشتر است.
مفهوم مردم‌سالاری یعنی اینکه در رابطه طولی، گفت‌وگو وجود داشته باشد. اصلا تقلیل این مفهوم به صندوق رای اشتباهی بوده که ما همیشه داشتیم. صندوق رای یکی از اهرم‌هاست ولی اصلش این است که مثلا حرف بلوچ به مرکز استان برسد.
آیا تا کنون از خود پرسیده‌ایم که به چه حقی کودکانگی فرزندان این ملت را نقض می‌کنیم؟ و چرا اصلا به خود اجازه می‌دهیم وارد حریم رویا‌های کودکانه فرزندان این مرز و بوم شویم؟ واقعا با کدام اصل اخلاقی می‌خواهیم به آیندگان بگوییم که این جامعه سیاست‌زده، تشنه تراشیدن پیچیده‌ترین موضع‌گیری‌ها سیاسی به کودکان زیر ۱۰ سال بوده است؟ چگونه به تاریخ پاسخ دهیم که برخی‌ها تلاش کرده‌اند، اعتراض را به مدارس ابتدایی یعنی به میان کودکان زیر ۱۱ سال بکشانند و ما نیز به پای دیدن فیلم‌هایی از کنش سیاسی این کودکان نشسته‌ایم؟ چه کسی و کدام اصل اخلاقی به ما اجازه می‌دهد که کودکان را با آموزش‌های از قبل خود، به پای دوربین‌ها بکشانیم؟
پیمان اکبری، سرمربی پیکان، در گفت و گو با ورزش سه تاکید کرد که هدف این تیم حضور در جمع چهار تیم نهایی لیگ برتر والیبال است.
وریا غفوری برای اولین بار پس از جدایی از استقلال، مقابل این تیم قرار خواهد گرفت.
صحبت‌های جنجالی سروش رفیعی: چرا هیچ کس این آقا (حسن عباسی) را گردن نمیگیرد؟! شما اصلا در حدی نیستی در مورد زن و بچه ما حرف بزنی/ حوصله فوتبال بازی کردن اصلا نداریم /از حسین ماهینی دفاع می‌کنیم صد بار زنگ می‌زنید و ما را می‌خواهید اما یک نفر هر چه دلش می‌خواهد می‌گوید و هیچی به هیچی؟
رئیس کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس گفت: امنیت ما با مردم پیش خواهد رفت و امروز در اجتماع بزرگ امت رسول‌الله (ص) مردم حرف اصلی خودشان را خواهند زد.
علی غلامی، کارشناس صدا و سیما در برنامه بدون توقف شبکه سه گفت: اصلا اختلاس دزدی نیست! ما داریم به سمت کشور اسلامی شدن حرکت می‌کنیم. کسی نگفته ما کشور اسلامی هستیم.
وزیر کشور در نشست گردهمایی روز ملی تشکل ها و مشارکت های اجتماعی گفت: در فرمایشات حضرت آقا و در تحلیل های مختلف انقلاب ، جمهوریت یک ذات اصلی اسلام و نظام است و این جزو ذاتیات اسلام‌ محسوب میشود. مسئله مردم و اجتماع برای ما یک امر تشریفاتی و تعارفی نیست.
روابط عمومی و امور بین الملل توانیر در ارتباط با میزان پاداش مدیریت مصرف برق در ایام پرباری اطلاعیه ای صادر کرد.
شایعه استعفای مهدوی کیا در حالی منتشر شده است که او به مسئولان فدراسیون اعلام کرده با وجود عدم همکاری باشگاه‌ها با وی برای آماده سازی هر چه بیشتر تیم امید، روی صندلی هدایت تیم امید خواهد نشست.
ما باید نگاه منظومه ای داشته باشیم. باید بگوییم نیروی انتظامی!، شما که داری وظیفه خودت را انجام می دهی، مراتب امر به معروف و نهی از منکر را لحاظ کن و سعی کن از نیروهایی استفاه کنی که آموزش دیده باشند. اصلا این مسأله اخلاقی و تربیتی است. یعنی تا جایی که امکان پذیر هست باید از رفتارهای پرخاشگرایانه پرهیز شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ