سرمربی تیم ملی والیبال جوانان بلغارستان گفت: ایران و بلغارستان شانس زیادی برای حضور در دیدار فینال مسابقات قهرمانی جهان را دارند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فلیپ بلین معتقد است که تیم‌های ملی والیبال ژاپن و ایران شناخت خوبی نسبت به یکدیگر دارند.
نماینده آفریقای جنوبی در کنفرانس ایران و بریکس گفت: ایران یک تمدن قوی دارد و در کنار آفریقای جنوبی ایستاد و باعث آزادی ما شد و ماندلا پس از آزادی از زندان به ایران سفر کرد.
مربی تیم ملی کاراته تاکید کرد که میدان آسیایی بهترین فضا برای اعتماد به جوانان در کومیته تیمی بود.
برترین دانشگاه‌های کشور ما نیز نسبت به دیگر دانشگاه‌های آسیایی عملکرد ضعیف‌تری داشتند و برترین دانشگاه کشور ما در این رتبه‌بندی که دانشگاه صنعتی شریف است، حدود ۳۰۰ پله با برترین دانشگاه‌های کشور‌های دنیا فاصله دارد.
یحیی گل‌محمدی جام قهرمانی را به بیرانوند تقدیم کرد و گفت که اتفاقات قبل بازی در شان و شخصیت فوتبال ایران نبوده است.
متاسفانه سیاست خارجی ما اکنون به ضعیف‌ترین و خطرناک‌ترین مرحله خود در ۴۴ سال اخیر رسیده است. این وضعیت بهیچوجه شایسته نظام جمهوری اسلامی و ملت مسلمان و انقلابی ایران نیست. منافع ملی کشور ایجاب می‌کند این سیاست به صورت بنیانی مورد تجدید قرار گیرد و سیاستی پایه‌ریزی شود که در خور شان ملت مقتدر، مسلمان و انقلابی ایران باشد.
شاید باورش سخت بود، تیم ناشناخته ایران در حالی که حامی زیادی در کشور نداشت، رفت تا انتقام ستاره ها را بگیرد و این کار را کرد.
فرمانده نیروی هوایی ارتش در دیدار وابستگان نظامی کشورهای خارجی گفت: دشمنان ما با ایران قوی و مستقل مخالفند و تحمل پیشرفت ملت ما را ندارند و نخواهند داشت.
رئیس فدراسیون کبدی گفت: ایران شانس اول ریاست کنفدراسیون کبدی آسیا است و مسئولان باید در این راه ما را کمک کنند، چرا که این یک مسئله ملی است.
فرمانده کل سپاه گفت: هدف ما ساختن ایران قوی و مستحکم است، ایرانی پیشرفته با مردمانی که در آسایش و رفاه زندگی کنند.
کشور‌ها بر اساس منافع ملی شان تصمیم می‌گیرند و پیش می‌روند و روابط خارجی را بر اساس احساس تعریف نمی‌کنند، اما این نگرش در ایران، احساسی شده‌است، یعنی در داخل کشور، ما مسائل مرتبط با سیاست خارجی را سیاه و سفید و صفر و صد می‌بینیم؛ یعنی یک کشور یا دوست ما است یا دشمن ما.
مهم‌ترین گزاره آقای قاضیان هم ایراد دارد؛ اینکه مردمی که به خیابان می‌آیند دیگر به خانه برنمی‌گردند؛ خیر، ما چنین چیزی نداریم. مگر مردمی که ۹۸ آمدند به خانه نرفتند؟ علت اینکه این‌ها در خیابان هستند، یک موضوع اساسی دارد و و آن این است که کسی با آن‌ها مخالفت نمی‌کند. ویژگی انسان است که خودش را با محیط تطبیق دهد. خصوصا در سیاست. من فکر می‌کنم این شانس را باید به خودمان و حکومت بدهیم. اگر هم نشد، یکی دو سال ضرر خواهیم کرد، ولی در برابر اتفاقات مخالف ریسک کمتری خواهد داشت.
بازیکن تیم ملی فوتبال ایران گفت: بعد از دریافت گل اول از انگلیس، شاکله تیم ما بر هم خورد و تمرکزمان را از دست دادیم.
رابرت پیج، سرمربی تیم ملی ولز، مدعی شد این تیم به دنبال اثبات خودش در رقابت های جام جهانی است.
«اگر عمق عقبه زمین تیم ملی، ما را آسان گل‌خور نکند، با مهاجمین و هافبک‌های آبرومند و درستی که داریم، می‌توانیم به هرتیمی در این جام گل بزنیم.»
رئیس جمهور با بیان اینکه امروز ایران و شهر‌های مختلف ما امن هستند، گفت: آمریکایی‌ها و دشمنان ما دنبال این بودند که با پیاده کردن نمونه کار‌های خود در لیبی و سوریه کشور را ناامن کنند، اما جز شکست نصیب شان نشد.
رئیس جمهور با بیان اینکه امروز ایران و شهر‌های مختلف ما امن هستند، گفت: آمریکایی‌ها و دشمنان ما دنبال این بودند که با پیاده کردن نمونه کار‌های خود در لیبی و سوریه کشور را ناامن کنند، اما جز شکست نصیب شان نشد.
ایمان عالمی مربی هوادار در کنفرانس خبری بعد از بازی با پیکان از شرایط بد زمین می‌گوید و از داوری گله‌مند است.
نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی گفت: دنیای غرب با تحریم جمهوری اسلامی ایران ظلم و جنایت آشکاری به کشورمان می‌کند اما باید بدانند که کشورمان در موضع اقتدار است.
رئیس جماعت علمای اهل سنت عراق در گفتگو با شبکه خبری المیادین گفت که تشکر از ایران بخاطر ایستادگی در کنار عراق به مذاق برخی خوش نمی آید.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: صدای رسای مردم ایران از آغازین روزهای پیروزی انقلاب اسلامی همچنان این است «ما در زیر بار سختی‌ها و مشکلات و دشواری‌ها قد خم نمی‌کنیم.»
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: پاسخ ایران سازنده، شفاف و قانونی بود و می‌تواند در صورت وجود اراده سیاسی متقابل، زمینه را برای جمع‌بندی مذاکرات در زمان بسیار کوتاه فراهم کند و توافق صورت گیرد.
امام جمعه موقت تهران ادامه داد: چون اردوگاه امام حسین (علیه السلام) ابدی است، بنابراین هر اردوگاهی که به اردوگاه ایشان پیوند بخورد ابدی می‌شود، حقیقت این است که انقلاب ما به انقلاب امام حسین (علیه السلام) ضمیمه شده است.
سفیر جدید ایران در عراق در توییتی نوشت، مقدسات و علمای دینی خطوط قرمز ما هستند و ما در برابر هر شخصی می ایستیم که از این خطوط تجاوز کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ