رئیس پلیس راهور فراجا از پیش بینی حضور ۱ تا ۱و نیم میلیون زائر در مراسم ارتحال امام خبرداد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پاکو خمس ترکیب تیمش برای دیدار حساس با سپاهان را معرفی کرد.
علی خطیر روز گذشته بعد از حضور در کمپ حجازی در یک برنامه ی غیر قابل پیش بینی با تماشاگران استقلال مواجه شد.
همانطور که پیش بینی می‌شد در لیست خرید ریکاردو ساپینتو بعد از حضور در تیم آپوئل قبرس نام بازیکنان استقلال از جمله کوین یامگا قرار دارد و این بازیکن خارجی در آستانه جدایی از استقلال است.
مدیر اجرایی شرکت اسپیس ایکس زمان تقریبی حضور انسان ها بر روی کره ماه را پیش بینی کرد.
پیش بینی می شود، این هفته و در مصاف با مس کرمان هم علیرضا رضایی درون دروازه تیم استقلال قرار گیرد.
مدیرکل مدیریت بحران استان تهران به پیش بینی هواشناسی مبنی بر احتمال وقوع سوزباد در ارتفاعات استان اشاره کرد و بیان داشت: در صورت ضرورت به حضور در جاده‌های کوهستانی به رانندگان توصیه می‌شود از میزان سوخت خودرو و همراه داشتن داشتن تجهیزات زمستانی مطمئن باشند.
فرمت برگزاری مراحل مقدماتی جام جهانی 2026 در قاره آسیا اعلام گردید و برای سایر قاره ها نیز فرمت احتمالی پیش بینی شده است.
هفتمین مجمع انتخاباتی کمیته ملی پارالمپیک به ریاست محمود خسروی وفا و حضور وزیر ورزش و جوانان آغاز شد تا در پایان تکلیف ارکان جدید این نهاد مشخص شوند.
اعضای کابینه سیزدهم در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه) نهم آذر ماه ۱۴۰۱ هیات وزیران در حیاط دولت با حضور در جمع خبرنگاران به سوالات‌شان پاسخ دادند.
با حضور دوباره کارلوس کی روش در تیم ملی قابل پیش بینی بود که مرتضی پورعلی گنجی به ترکیب اصلی تیم ملی بر گردد چرا که یکی از بازیکنان قابل اطمینان این مربی پرتغالی است.
با توجه به برنامه‌های مدون کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد می‌توان پیش بینی کرد که ترکیبی از جوانان باانگیزه و آینده‌دار در کنار چند مدعی عنوان‌دار راهی جام جهانی آمریکا خواهند شد.
با توجه به برنامه‌های مدون کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد می‌توان پیش بینی کرد که ترکیبی از جوانان باانگیزه و آینده‌دار در کنار چند مدعی عنوان‌دار راهی جام جهانی آمریکا خواهند شد.
مهرداد محمدی با حضور در شبکه الکاس، پیش بینی کرد که ایران تا مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی صعود کند.
با مشخص شدن میزان مصدومیت ابراهیمی می توان حضور یا عدم حضور او در جام جهانی را پیش بینی کرد.
دو خبرنگار نشریه اتلتیک، پیش بینی خود از فهرست نهایی آمریکا برای حضور در جام جهانی را منتشر کرده اند.
حمید سجادی درباره پیش بینی خود از حضور تیم ملی ایران در جام جهانی قطر گفت: به گفته کارشناسان یکی از بهترین تیم‌های ملی فوتبال ادوارگذشته را در این دوره سراغ داریم.
پزشکان شباب الاهلی پیش بینی کرده‌اند در صورتی که درد پای نوراللهی فروکش کند، او مشکلی برای حضور در بازی‌های آتی تیمش و همینطور جام جهانی نخواهد داشت
برخی منابع اسپانیایی ادعا می‌کنند که مشکل تیبو کورتوا جدی‌تر از پیش بینی های اولیه است و او قادر به حضور در ال کلاسیکو نیست.
رئیس فدراسیون تیروکمان با اشاره به تکمیل کادر فنی تیم های ملی این رشته با حضور مربیان کره ای و ایرانی در مورد اهداف مورد نظر از تغییرات ایجاد شده و رویکرد پیش بینی شده توضیح داد.
دروازه بان اسبق پرسپولیس با تمجید از عملکرد این تیم طی هفته‌های ابتدایی فصل، مدعی است با حضور لوکادیا موفقیت این تیم در فاز تهاجمی قابل پیش بینی بود.
معاون اول رییس جمهور از نخست وزیر عراق خواست دستورات لازم برای تسهیل رفت و آمد و رفع ممنوعیت ورود اتباع غیرایرانی را صادر کند.
وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: تسهیلات تا سقف ۵ میلیون تومان برای حضور زمینی زائران اربعین حسینی (ع) در بزرگترین اجتماع بشری جهان پیش بینی شده است.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در مورد جزییات طرح صلح ایران در مناقشه اوکراین و روسیه گفت: ایران در این زمینه پیشنهادات اجرایی ارائه کرد که دارای طبقه بندی است. در مورد مجموعه اتمی که در روسیه وجود دارد و لزوم عدم تکرار حادثه چرنوبیل که مربوط به امنیت مردم است، ایران اعلام کرد؛ حاضر است تجربیات خود در مسائل هسته‌ای و ایجاد منطقه امن هسته‌ای را در اختیار روسیه قرار دهد و همکاری‌های تخصصی بین دو کشور در این خصوص انجام شود. پیشنهاد ایران ابعاد بسیار گسترده‌ای داشت، در پیشنهاد ایران حضور نیرو‌هایی در مرز دو کشور از طرف سازمان‌های بین المللی پیش بینی شده است، تعهداتی نیز برای اروپا، آمریکا، روسیه و اوکراین تعیین شده است.
شهردار تهران گفت: پیش بینی می‌شود که در مراسم اربعین امسال ۵ میلیون زائر ایرانی شرکت کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ