برخی منابع اسپانیایی ادعا می‌کنند که مشکل تیبو کورتوا جدی‌تر از پیش بینی های اولیه است و او قادر به حضور در ال کلاسیکو نیست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون بهره‌برداری شرکت تامین و تصفیه آب و فاضلاب تهران گفت: ۲۳ حلقه چاه با هدف تامین و افزایش تولید آب شرب پایتخت احیا و راه‌اندازی شد.
سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: برای روزجاری افزایش ابر و رگبار پراکنده در استان‌های شمالی کشور پیش‌بینی می‌شود.
معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از شروع ترددها و افزایش ترافیک در معابر اصلی و بزرگراهی شهر تهران از ساعات ابتدایی صبح امروز خبر داد.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ از شروع ترددها و افزایش ترافیک در سطح معابر شهر تهران خبر داد.
بایدن در بخش دیگری از سخنانش گفت: تمایل من برای افزایش تولید و مشاغل در آمریکا مربوط به چین نیست. من نگران چین نیستم. به یاد داشته باشید، آمریکا بود که تراشه های الکترونیکی را اختراع کرد. ما هزاران شغل ایجاد کرده‌ایم.
رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: حجم ترددها در معابر اصلی و فرعی شهر تهران رو به افزایش ولی روان گزارش می شود.
رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: حجم ترددها در معابر اصلی و فرعی شهر تهران روبه افزایش، ولی روان است.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: با رصدی که از معابر شهر تهران ازطریق دوربین‌های کنترل ترافیک داشتیم، شاهد شروع ترددها و افزایش ترافیک در سطح معابر بودیم.
رئیس پلیس راهور تهران گفت: پس از گذشت چند روز از تعطیلات نوروز، ترافیک اصلی معابر شهر تهران از امروز شنبه ۱۹ فروردین شروع شده است و شاهد افزایش حجم ترددها در پایتخت هستیم.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ با تشریح وضعیت ترافیک در معابر شهر گفت: حجم ترددها در معابر اصلی و فرعی شهر تهران رو به افزایش ولی روان گزارش شده است.
مهرداد بذرپاش گفت: ترددها در جاده‌های کشور نسبت به مدت مشابه سال گذشته سه و نیم درصد افزایش، در بخش ریلی با یک میلیون و ۶۰۰ هزار سفر رشد ۳۰ درصدی را تجربه کرد.
اهواز - فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: با وجود افزایش ۳۸ درصدی ترددها در سطح محورهای استان در حوزه درون شهری ۵۰ درصد و در حوزه پلیس راه ۷۸ درصد کاهش فوتی ناشی از تصادفات داشته‌ایم.
سفر رابرت مالی در واقع نشانه‌ای از عزم آمریکا برای اجرایی کردن پروژه استراتژی یکپارچه موشکی است. تمرکز دولت بایدن بر تهدیدهای اصلی و در حال وقوع برای آمریکا به‌خصوص در منطقه حیاتی خلیج‌‌‌فارس است که دلمشغولی و همزمان تردیدهای شرکای عرب آمریکا از تعهدات ایالات‌‌‌متحده را به دنبال داشته است. به‌خصوص که روند همکاری‌‌‌های شورای همکاری خلیج‌‌‌فارس و در راس آنها عربستان سعودی با چین و روسیه در حال افزایش است.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کشور گفت: نسبت به سال قبل ترددها در جاده‌ها ۲۸ درصد افزایش داشته است.
آخرین اطلاعات دریافتی از ۲ هزار و ۴۸۲ تردد شمار فعال در محورهای برون‌شهری نشان می دهد ترددها نسبت به روز قبل ۵.۳ درصد افزایش داشته است.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: حجم ترددها در معابر اصلی و فرعی شهر تهران روبه افزایش و سنگین گزارش می‌شود.
معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: حجم ترددها در معابر اصلی و فرعی شهر تهران روبه افزایش و سنگین ولی روان گزارش می‌شود.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: حجم ترددهادر معابر اصلی و فرعی شهر تهران روبه افزایش و ترافیک سنگین گزارش شده است.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور وضیعت ترافیکی راه ها را اعلام کرد و گفت: طی شبانه روز گذشته ترددها در جاده های کشور ۴ درصد افزایش یافته است.
مانوئل نویر، دروازه‌بان آلمانی، همچنان قادر به حضور در تمرینات نیست و این تردیدها درباره حضور او در قطر را افزایش داده است.
رئیس پلیس راهور از ثبت ۱۳.۵ میلیارد تردد در تابستان ۱۴۰۱ خبر داد و گفت: ترددها در کشور در ایام تابستان بیش از ۳۵ درصد افزایش داشته است.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا با اعلام وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور، از ترافیک نیمه‌سنگین در هشت محور خبر داد.
معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ، وضعیت ترافیکی معابر بزرگراهی و اصلی تهران در صبح دوشنبه سی و یکم مرداد ۱۴۰۱ را تشریح کرد.
مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور از افزایش بیش از ۳۰ درصدی تردد ها در محور های مواصلاتی خبر داد ‌و گفت از تاریخ یازدهم تا سیزدهم مرداد،۲۶۰ هزار خودرو از تهران خارج شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ