به دنبال بقای تیم صنعت نفت در لیگ برتر اعضای هیات مدیره این تیم از سمت خود استعفاء کردند!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس کل دیوان محاسبات کشور از صدور رای و حکم قطعی برای تعدادی از مدیران سابق بانک مرکزی خبر داد.
رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: رای نهایی در خصوص پرونده ترک فعل تعدادی از مدیران فعلی و وقت دستگاه‌های مختلف در حوزه اجرای قانون هوای پاک صادر شد
میام- فرماندار میامی با بیان اینکه اعتیارات این شهرستان نسبت به سال مالی گذشته ۵۸ درصد افزایش یافته است، گفت: پروژه های دستگاه های اجرایی استان برای پیگیری اولویت بندی شده است.
اهواز- رئیس کل دادگستری خوزستان گفت: باید بین مدیران خوزستان توافق و وحدت‌نظر وجود داشته باشد تا با تعامل، تعاون و همکاری در همه حوزه‌ها، موانع رشد تولید حدهای تولیدی و صنعتی برطرف شود.
رئیس کل دادگستری استان تهران، گفت: از هیچ مدیر و مسئولی در نظام مقدس جمهوری اسلامی پذیرفته نیست که خود را جدای از مردم بداند؛ چرا که مدیران و مسئولان شأنی جز خدمتگزاری برای مردم ندارند.
رئیس کل دادگستری استان تهران، گفت: از هیچ مدیر و مسئولی در نظام مقدس جمهوری اسلامی پذیرفته نیست که خود را جدای از مردم بداند؛ چرا که مدیران و مسئولان شانی جز خدمتگزاری برای مردم ندارند.
خداییان رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: دستگاه‌ها از اعلام اموال مازاد خودداری می‌کنند؛ اخیرا به بانک‌ها درباره فروش اموال مازاد نامه زدیم. دستگاه‌های نظارتی مانع انجام مولدسازی نیستند.
اصفهان-رئیس اداره انجمن اولیا ومربیان اداره کل آموزش و پرورش اصفهان گفت: ورود مدیران مدارس به فرآیند تهیه لباس فرم و برنامه‌ریزی برای حمل‌ونقل دانش‌آموز ممنوع بوده و تخلف اداری محسوب می‌شود.
دادستان کل کشور با بیان اینکه ما در حوزه برخورد با بی‌حجابی یک نقص قانونی داشتیم که لایحه‌ای برای برطرف شدن آن تنظیم و تحویل دولت شده است، گفت: دولت پس از انجام اصلاحاتی لایحه را تقدیم مجلس کرده است و انتظار می‌رود که مجلس این قانون را تصویب و نهایی کند.
دادستان کل کشور با بیان اینکه ما در حوزه برخورد با بی‌حجابی یک نقص قانونی داشتیم که لایحه‌ای برای برطرف شدن آن تنظیم و تحویل دولت شده است، گفت: دولت پس از انجام اصلاحاتی لایحه را تقدیم مجلس کرده است و انتظار می‌رود که مجلس این قانون را تصویب و نهایی کند.
رئیس بازرسی کل فراجا محور اصلی انجام ماموریت در فراجا را کسب رضایت خداوند متعال و مردم دانست و گفت: با حکم سردار احمدرضا رادان انتصاب‌های جدیدی در فراجا صورت گرفت.
رئیس بازرسی کل فراجا محور اصلی انجام ماموریت در فراجا را کسب رضایت خداوند متعال و مردم دانست و گفت: با حکم سردار احمدرضا رادان انتصاب‌های جدیدی در فراجا صورت گرفت.
رئیس بازرسی کل فراجا گفت: حسب تدابیر سردار فرمانده کل انتظامی کشور، راه‌اندازی مرکز جامع تربیت و آموزش مدیران در دستور کار قرار دارد.
رئیس بازرسی کل فراجا گفت: با حکم فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران، انتصاب‌های جدیدی در فراجا صورت گرفت.
رئیس کل دادگستری استان تهران ضمن ارائه ۲۲ توصیه به مدیران واحدها و حوزه‌های قضایی استان تهران، ضرورت «تسریع در تعیین تکلیف پرونده‌های کثیرالشاکی» را مورد تاکید قرار داد.
عبدالله گنجی، عضو شورای اطلاع رسانی دولت در توییتی نوشت: سرمای حال از جهت گستردگی-کل کشور-و از جهت عمق سرما بی سابقه است.
قائم مقام سازمان بازرسی کل کشور اقدامات این سازمان برای اجرای قانون هوای پاک را تشریح و اعلام کرد که دفاعیات برخی از وزرا و مدیران سابق در اجرای این قانون قابل دفاع نیست.
رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: شاخصه قابل توجه برنامه تحولی ۱۴۰۱ قوه قضاییه این است که مدیران ارشد نیز در اجرای برنامه‌ها به‌صورت میدانی دخیل و سهیم هستند.
رئیس موقت شورای المپیک آسیا و مدیر کل شورای المپیک آسیا طی پیام های جداگانه ای انتخاب محمود خسروی وفا بعنوان رئیس کمیته ملی المپیک ایران را تبریک گفتند.
محاسبه و انتشار شاخص مدیران خرید (PMI) وضعیت و شرایط کسب‌وکار‌ها را در ماه نسبت به ماه قبل نشان می‌دهد و می‌تواند رونق یا رکود تولید در هر ماه و دورنمای وضعیت آن در ماه‌های آتی را نشان دهد.
وزیر کشور در احکامی جداگانه، عبداله مرادی و محسن اسلامی را به عنوان مدیران کل دفاتر امور سیاسی و انتخابات وزارت کشور منصوب کرد.
قائم مقام سازمان بازرسی کل کشور گفت: متاسفانه برخی از مدیرانی که منصوب می‌شوند علاوه بر نداشتن تخصص لازم و تحصیلات مرتبط، هیچگونه برنامه پیشگیری از فسادی نداشته و ارائه نکرده‌اند.
رئیس کل دیوان محاسبات کشور با اشاره به رویکرد اجتماعی‌سازی نظارت در این نهاد گفت: جوانان قوانین مغفول‌مانده مرتبط با ترک فعل مدیران را احصا و اعلام کنند.
مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: مدیر مدرسه باید خودش تصمیم گیر باشد؛ لازم است قدرت تصمیم‌گیری داشته باشد و برای هر موضوعی با منطقه تماس نگیرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ