رئیس بازرسی کل فراجا گفت: با حکم فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران، انتصاب‌های جدیدی در فراجا صورت گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در نشست شورای عالی نظامی ترکیه به ریاست رئیس‌جمهور اردوغان، انتصابات جدیدی در نیروهای مسلح این کشور انجام شد.
طی احکامی جداگانه معاون پژوهشی و سرپرست معاونت پشتیبانی و توسعه منابع انسانی پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات منصوب شدند.
تجدید نظرخواهی رئیس سابق فدراسیون فوتبال برای انتخابات اخیر این فدراسیون رد شد.
مسئولان جدید کاخ سعدآباد در حوزه موزه‌ها، واحدهای اداری و امنای اموال منصوب و طی مراسمی معارفه شدند.
به این ترتیب با حکم علیرضا زاکانی معاونان فرهنگی اجتماعی، برنامه‌ریزی، توسعه شهری و امور شورا، حمل‌ونقل و ترافیک، خدمات شهری، شهرسازی و معماری، مالی و اقتصاد شهری و امور مناطق در سمت خود ابقا شدند.
دروازه‌بان جنجالی نقل و انتقالات تابستانی پس از ایجاد هیاهوی فراوان برای ماندن در پرسپولیس با مدیران این باشگاه توافق جدید کرد.
با اعلام وزارت ورزش، مجمع انتخاباتی فدراسیون بولینگ و بیلیارد یازدهم تیرماه برگزار می شود.
با اعلام وزارت ورزش، مجمع انتخاباتی فدراسیون بولینگ و بیلیارد یازدهم تیرماه برگزار می شود.
یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: قانون جدید انتخابات نقش پوست خربزه زیر پای اصولگرایان را دارد که در صورت تصویب نهایی، موجب کاهش مشارکت شده و تبعات جبران ناپذیری را برای نظام به همراه خواهد داشت.
رئیس بازرسی کل فراجا محور اصلی انجام ماموریت در فراجا را کسب رضایت خداوند متعال و مردم دانست و گفت: با حکم سردار احمدرضا رادان انتصاب‌های جدیدی در فراجا صورت گرفت.
انتصابات جدید در هلدینگ فناوری اطلاعات بانک شهر
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی طی احکام جداگانه‌ای سرپرست معاونت برنامه‌ریزی، مالی و پشتیبانی و همچنین سرپرست شرکت مشاور مدیریت و خدمات ماشینی تأمین را منصوب کرد.
سرپرست معاونت توسعه منابع انسانی و سرپرست مرکز نوآوری هلال احمر با حکم رئیس جمعیت هلال احمر منصوب شدند.
پس از اعلام برگزار نشدن مجمع انتخابات فدارسیون کاراته و اعتراض برخی اعضای مجمع، پولادگر از برگزاری این مجمع در تاریخ ۲۲ اسفندماه خبر داد.
سردار "مهدی معصوم بیگی" با بیان اینکه انتصاب‌ها در مجموعه انتظامی کشور فرصتی برای خدمتگزاری به مردم است اظهار داشت: با حکم سردار "احمدرضا رادان"؛ فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران، تعدادی از مدیران سطح یک فراجا در مشاغل مدیریتی جدید منتصب شدند.
رییس کل بانک مرکزی در احکام جداگانه، معاون توسعه مدیریت و منابع و سرپرست مدیریت کل حوزه هیات عامل بانک مرکزی را منصوب کرد
حجت‌الاسلام نوری در بخش دیگری از سخنان خود به انتصابات جدید ائمه جمعه در ۵۷ پایگاه در فصل پاییز اشاره کرد و با بیان اینکه این تغییرات به دلیل درگذشت و یا بازنشستگی ائمه جمعه صورت گرفته، اظهار امیدواری کرد که تغییرات در نهاد ائمه جمعه با رویکرد جوانگرایی و ارتقای علمی و حضور انقلابی، باعث اعتلای ایمانی و انقلابی شهرها شود.
بنا به گزارش نهادهای آمریکایی، تعداد استعفای افسران پلیس آمریکا در سال ۲۰۲۱، ۴۳ درصد بیشتر از سال ۲۰۱۹ بوده، در حالی که تعداد انتصابات جدید در این دو سال کاهش قابل توجهی داشته است.
مدیران باشگاه چلسی اقدام به انتصاب یک مدیر فنی جدید کردند.
وزیر ارتباطات با صدور احکامی معاون وزیر و رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، مشاور وزیر و مجری طرح توسعه فیبر نوری منازل و کسب وکارها و عضو هیأت مدیره شرکت ملی را پست را منصوب کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان مدیران کل حقوق بین‌الملل و اقتصاد مقاومتی را منصوب کرد.
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در احکامی جداگانه سرپرست دفتر حقوقی سازمان و مشاور رسانه ای رئیس سازمان را نصب کرد.
رسول خطیبی در قامت مدیرعامل در انتخابات فدراسیون حضور یافت تا تجربه ای جدید برایش ثبت شود.
نماینده مردم فومن در ادامه، با اشاره به اصلاح ساختار اقتصادی دولت و مردمی کردن یارانه‌ها اظهار داشت: باید دقت و توجه ویژه ای نسبت به تامین اقلام عمومی و کالاهای اساسی برای مردم داشته باشید، کنترل و نظارت در قیمت کالاها و مبارزه جدی با احتکار و گران فروشی، تحت هیچ عنوان و بدون ملاحظه با افراد متخلف برخورد قاطع و قانونی شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ